На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно кошторисної частини проектної документації, щодо якої здійснено державну експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-04-12-009110-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 17 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 квітня, 01:00 |
Дата останніх змін | 8 червня, 00:04 |
Очікувана вартість закупівлі | 13 263 810.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Початок аукціону | 20 квітня, 01:00 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 132 638.10 UAH з ПДВ |
---|
«Капітальний ремонт з впровадженням енергоефективних заходів Ліцею №4 за адресою: вул. Київська, 46, м.Новоград-Волинський, Житомирська область» (1 черга - капітальний ремонт покрівлі)1 робота Адреса поставки: 11707, Україна, Житомирська область, Звягельський р-н, місто Звягель, вул. Київська, 46 Строк: до 31.10.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 35824323 |
---|---|
Поштова адреса | 11700, Україна, Житомирська область, Новоград-Волинський, 1 провулок Юрія Глухова, буд. 3 офіс 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Буд Інтерра |
Телефон | 030976052483 |
Ел. пошта | interra096@ukr.net |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; (До розрахунку договірної ціни Учасником не включені такі статті витрат як: 1.кошти на покриття ризиків; 2. кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; (До розрахунку договірної ціни Учасником не включені такі статті витрат як: 1.кошти на покриття ризиків; 2. кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами
Код ЄДРПОУ | 20425612 |
---|---|
Поштова адреса | 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Миколи Лисенка,3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Корзун Андрій Миколайович |
Телефон | +380412447331 |
Ел. пошта | komunalnyk.zt@gmail.com |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; (Матеріали запропоновані Учасником для виконання робіт не відповідають технічному завданню до тендерної документації);
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; (Матеріали запропоновані Учасником для виконання робіт не відповідають технічному завданню до тендерної документації);
Код ЄДРПОУ | 39871335 |
---|---|
Поштова адреса | 10012, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вул. Гоголівська 16а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ковалишина Наталя Анатоліївна |
Телефон | +380412420808 |
Ел. пошта | teteriv-budproekt@ukr.net |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; (у складі договірної ціни Учасника відсутні показники 1). Кошти на покриття ризиків; 2). Кошти на покриття додаткових витрат повязаних з інфляційними процесами;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; (у складі договірної ціни Учасника відсутні показники 1). Кошти на покриття ризиків; 2). Кошти на покриття додаткових витрат повязаних з інфляційними процесами;
Код ЄДРПОУ | 38329812 |
---|---|
Поштова адреса | 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, 10001, Житомирська обл., місто Житомир, ВУЛИЦЯ ВОКЗАЛЬНА, будинок 23-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дмитро Олександрович Каленський |
Телефон | 380674089100 |
Ел. пошта | PROEKT@BTK-CENTER.COM.UA |
Після отримання документів, передбачених п. 15.1. цього Договору Замовник перевiряє такі документи i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи не пізніше ніж протягом 7 робочих днів з дати складення Сторонами вказаних документів. Замовник не несе відповідальності за порушення строку оплати виконаних робіт, що передбачений цим пунктом (незалежно від тривалості затримки щодо оплати виконаних та прийнятих Замовником робіт), якщо таке порушення сталось не з вини Замовника (зокрема у зв’язку із затримкою та/або скороченням фінансування видатків Замовника, зміни черговості здійснення платежів органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка, що встановлюється чинним законодавством України, затримки оплати фінансового зобов’язання органом Казначейства, що зумовлено ресурсною забезпеченістю єдиного казначейського рахунка, тощо), при цьому Замовник зобов’язаний у порядку та в строки, передбачені Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012р. № 309, вжити заходів щодо реєстрації відповідного фінансового зобов’язання в органі Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування Замовника. 15.3. Оплата здійснюється відповідно до «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590 зі змінами, внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2022 № 831 «Про внесення змін до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану».; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%);
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ЛІЦЕЙ №4 ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22060209 |
Поштова адреса | 11707, Україна, Житомирська область, Звягельський р-н, місто Звягель, вул. Київська, будинок 46 |
Ім'я |
Ейсмонт Марина |
Телефон | +380967246299 |
Ел. пошта | directors4@ukr.net |