На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 211 444.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Номенклатура товару: 1) 30197630-1 Папір для друку (Папір формату А4); 2) 30192700-8 Канцелярські товари (Папка пластик А4 на резинках); 3) 30192700-8 Канцелярські товари (Папка реєстратор 70мм); 4) 30192700-8 Канцелярські товари (Папка реєстратор 50мм); 5) 30192700-8 Канцелярські товари (Файли А4); 6) 30192700-8 Канцелярські товари (Паперовий блок для нотаток проклеєний); 7) 30199410-7 Самоклейний папір (Закладки-стікери з клейким шаром, пластикові); 8) 30196200-1 Ділові щоденники або змінні блоки до них (Щоденник А5 на 2023 рік); 9) 30192700-8 Канцелярські товари (Клей-олівець); 10) 30192930-9 Ручки-коректори (Коректор-ручка); 11) 30192130-1 Олівці (Олівці прості); 12) 30192121-5 Кулькові ручки (Ручка кулькова синя); 13) 30192700-8 Канцелярські товари (Ручки гелеві); 14) 30192700-8 Канцелярські товари (Ножиці); 15) 30197220-4 Канцелярські скріпки (Скріпки 28 мм); 16) 30197220-4 Канцелярські скріпки (Скріпки 33 мм); 17) 30197220-4 Канцелярські скріпки (Скріпки 50 мм); 18) 30192700-8 Канцелярські товари (Біндери 51 мм); 19) 30192700-8 Канцелярські товари (Біндери 32 мм); 20) 30192700-8 Канцелярські товари (Біндери 25 мм); 21) 30192700-8 Канцелярські товари (Лінійка металева 30 см); 22) 30192700-8 Канцелярські товари (Лінійка пластикова 30 см); 23) 30197330-8 Діроколи (Диркопробивач 60+); 24) 30197321-2 Антистеплери (Антистеплер); 25) 30192125-3 Маркери (Маркер чорний); 26) 30192125-3 Маркери (Маркер червоний); 27) 30192125-3 Маркери (Маркер зелений); 28) 30192125-3 Маркери (Маркер жовтий); 29) 30197310-2 Канцелярські ножі (Ножі канцелярські 18 мм); 30) 30197310-2 Канцелярські ножі (Ножі канцелярські 9 мм); 31) 30197300-9 Канцелярські ножі, степлери та діро коли (Леза до канцелярських ножів 9 мм); 32) 30197300-9 Канцелярські ножі, степлери та діро коли (Леза до канцелярських ножів 18 мм); 33) 0192100-2 Гумки (Ластик); 34) 30197110-0 Скоби (Скоби №24\6 (1000 шт\пак)); 35) 30197320-5 Степлери (Степлер 24\6); 36) 30192700-8 Канцелярські товари (Скотч 48мм); 37) 30192700-8 Канцелярські товари (Скотч 12мм); 38) 30192700-8 Канцелярські товари (Лоток для паперу вертикальний прозорий); 39) 30192700-8 Канцелярські товари (Лоток для паперу горизонтальний прозорий); 40) 30192700-8 Канцелярські товари (Лоток для паперу 4 ярусний); 41) 30192700-8 Канцелярські товари (Шило); 42) 30192700-8 Канцелярські товари (Нитка прошивальна (біла)); 43) 30193000-8 Органайзери та приладдя до них (Органайзер підставка для ручок); 44) 30192700-8 Канцелярські товари (Папір для нотаток 90х90); 45) 30192121-5 Кулькові ручки (Ручка кулькова чорна); 46) 30192133-2 Точила для олівців (Точила для олівців); 47) 30192700-8 Канцелярські товари (Лінійка пластикова 20 см); 48) 30197120-3 Кнопки (Кнопки-гвоздики кольорові); 49) 30192700-8 Канцелярські товари (Папка-конверт на кнопці);
Ідентифікаційний номер | UA-2023-04-13-010125-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 3 травня, 00:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 211 444.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Початок аукціону | 21 квітня, 00:00 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 057.22 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 24 000.00 UAH |
канцелярське приладдя (Центральний офіс)16805 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
21.04.2023 відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярське приладдя (Центральний офіс) (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2023-04-13-010125-a від 13.04.2023 р.). Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 21.04.2023 року щодо придбання за ДК 021:2015: 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярське приладдя (Центральний офіс) та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ЄЛІСЄЄВОЇ КАТЕРИНИ ВАДИМІВНИ (далі – ФОП Єлісєєва К.В.). Уповноважена особа детально опрацювала тендерну пропозицію ФОП Єлісєєвої К.В. та в процесі прийняття рішення про відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації виявила наступне. Відповідно до пункту 3.1.3. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації, у разі, якщо учасник торгів пропонує еквівалент товару, технічні вимоги до якого зазначені у Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати скан-копію(ї) із каталогу продукції (товарів) учасника або прінтскрин(и) з власного сайту (сайту виробника продукції (товару)) де будуть зазначені технічні та якісні характеристики запропонованого товару, що дадуть змогу встановити відповідність запропонованого учасником товару технічним вимогам замовника. Зазначена інформація надається лише щодо еквіваленту товару запропонованого учасником. Відповідно до наявної у складі тендерної пропозиції порівняльної таблиці, учасником запропоновано еквіваленти товару за п.п. 2, 4-5, 7, 9-12, 18-23, 26, 31-34 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Водночас, учасником у складі тендерної пропозиції надано прінтскріни, де зазначено технічні та якісні характеристики товару, запропонованого учасником за п.п. 2, 7, 11, 12, 19, 20, 21, 22, 26, 31, 32, 34, Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, які згідно з наявною на скріншотах адресною строкою, зроблено не з власного сайту учасника (сайту виробника продукції (товару)). Скан-копії із каталогу продукції (товарів) учасника за зазначеними пунктами у складі тендерної пропозиції учасником не надано. Виходячи з наведеного, учасником не надано скан-копію(ї) із каталогу продукції (товарів) учасника або прінтскрин(и) з власного сайту (сайту виробника продукції (товару)) де будуть зазначені технічні та якісні характеристики запропонованого за п.п. 2, 7, 11, 12, 19, 20, 21, 22, 26, 31, 32, 34, Розділу І Додатку 2 до тендерної документації товару, що є порушенням вимог пункту 3.1.3. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Таким чином, у тендерній пропозиції учасника відсутні документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Враховуючи положення пункту 40 Особливостей зазначена невідповідність не може бути усунена учасником. У відповідності до абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей. Отже, пропозиція ФОП Єлісєєвої К.В. підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей. Враховуючи викладене та керуючись статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 41 Особливостей, уповноважена особа вирішила: 1. Відхилити тендерну пропозицію ФОП Єлісєєвої К.В. стосовно закупівлі за ДК 021-2015: 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярське приладдя (Центральний офіс) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей. 2. Забезпечити оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у встановленому Законом порядку.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
21.04.2023 відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярське приладдя (Центральний офіс) (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2023-04-13-010125-a від 13.04.2023 р.). Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 21.04.2023 року щодо придбання за ДК 021:2015: 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярське приладдя (Центральний офіс) та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ЄЛІСЄЄВОЇ КАТЕРИНИ ВАДИМІВНИ (далі – ФОП Єлісєєва К.В.). Уповноважена особа детально опрацювала тендерну пропозицію ФОП Єлісєєвої К.В. та в процесі прийняття рішення про відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації виявила наступне. Відповідно до пункту 3.1.3. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації, у разі, якщо учасник торгів пропонує еквівалент товару, технічні вимоги до якого зазначені у Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати скан-копію(ї) із каталогу продукції (товарів) учасника або прінтскрин(и) з власного сайту (сайту виробника продукції (товару)) де будуть зазначені технічні та якісні характеристики запропонованого товару, що дадуть змогу встановити відповідність запропонованого учасником товару технічним вимогам замовника. Зазначена інформація надається лише щодо еквіваленту товару запропонованого учасником. Відповідно до наявної у складі тендерної пропозиції порівняльної таблиці, учасником запропоновано еквіваленти товару за п.п. 2, 4-5, 7, 9-12, 18-23, 26, 31-34 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Водночас, учасником у складі тендерної пропозиції надано прінтскріни, де зазначено технічні та якісні характеристики товару, запропонованого учасником за п.п. 2, 7, 11, 12, 19, 20, 21, 22, 26, 31, 32, 34, Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, які згідно з наявною на скріншотах адресною строкою, зроблено не з власного сайту учасника (сайту виробника продукції (товару)). Скан-копії із каталогу продукції (товарів) учасника за зазначеними пунктами у складі тендерної пропозиції учасником не надано. Виходячи з наведеного, учасником не надано скан-копію(ї) із каталогу продукції (товарів) учасника або прінтскрин(и) з власного сайту (сайту виробника продукції (товару)) де будуть зазначені технічні та якісні характеристики запропонованого за п.п. 2, 7, 11, 12, 19, 20, 21, 22, 26, 31, 32, 34, Розділу І Додатку 2 до тендерної документації товару, що є порушенням вимог пункту 3.1.3. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Таким чином, у тендерній пропозиції учасника відсутні документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Враховуючи положення пункту 40 Особливостей зазначена невідповідність не може бути усунена учасником. У відповідності до абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей. Отже, пропозиція ФОП Єлісєєвої К.В. підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей. Враховуючи викладене та керуючись статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 41 Особливостей, уповноважена особа вирішила: 1. Відхилити тендерну пропозицію ФОП Єлісєєвої К.В. стосовно закупівлі за ДК 021-2015: 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярське приладдя (Центральний офіс) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей. 2. Забезпечити оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у встановленому Законом порядку.
Код ЄДРПОУ | 3742607369 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Україна, 65080, Одеська обл., місто Одеса, вул.Космонавтів, будинок 14, квартира 46 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Катерина Єлісєєва |
Телефон | 380958166194 |
Ел. пошта | eliseeva.ev02@gmail.com |
21.04.2023 відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярське приладдя (Центральний офіс) (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2023-04-13-010125-a від 13.04.2023 р.). Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 21.04.2023 року щодо придбання за ДК 021:2015: 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярське приладдя (Центральний офіс) та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ЄЛІСЄЄВОЇ КАТЕРИНИ ВАДИМІВНИ (далі – ФОП Єлісєєва К.В.). Проте, рішенням уповноваженої особи № 110 від 27.04.2023 року тендерну пропозицію ФОП Єлісєєвої К.В. було відхилено на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей. Згідно пункту 38 Особливостей у разі відхилення замовником найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції відповідно до цих Особливостей замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, що розташовані за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цими Особливостями. Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 21.04.2023 року стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярське приладдя (Центральний офіс) та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, наступною найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-Виробнича Група Український папір» (надалі – ТОВ «ТВГ Український папір»). Уповноважена особа детально опрацювала тендерну пропозицію ТОВ «ТВГ Український папір» та в процесі прийняття рішення про відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації виявила наступне. Відповідно до пункту 3.1.2. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію сертифікату якості, наданого виробником або його офіційним представництвом (представником), повноваження якого розповсюджується на територію України, на відповідний товар, що є предметом закупівлі та пропонується учасником за п.1 «Папір офісний, A4» Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, який обов’язково має містити інформацію, що надає змогу встановити відповідність запропонованого товару вимогам, встановленим пунктом 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасником надано файл “Копія сертифікату якості.pdf”, у якому міститься сертифікат якості на запропонований учасником товар “Папір офісний, A4 Rey Copy”. Разом з тим, у наданому учасником сертифікаті якості відсутня інформація щодо формату, кольору, класу та розміру запропонованого товару, що не дає змогу встановити відповідність запропонованого товару вимогам, встановленим пунктом 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Виходячи з наведеного, учасником не надано копію сертифікату якості, наданого виробником або його офіційним представництвом (представником), повноваження якого розповсюджується на територію України, на відповідний товар, що є предметом закупівлі та пропонується учасником за п.1 «Папір офісний, A4» Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, який обов’язково має містити інформацію, що надає змогу встановити відповідність запропонованого товару вимогам, встановленим пунктом 1 Розділом І Додатку 2 до тендерної документації, що є порушенням вимог пункту 3.1.2. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації. Отже, у тендерній пропозиції учасника відсутня інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Таким чином, відсутність інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, не є невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником відповідно до пункту 40 Особливостей. У відповідності до абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей. Отже, пропозиція ТОВ «ТВГ Український папір» підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей. Враховуючи викладене та керуючись статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 41 Особливостей, уповноважена особа вирішила: 1. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ТВГ Український папір» стосовно закупівлі за ДК 021-2015: 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярське приладдя (Центральний офіс) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей. 2. Забезпечити оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у встановленому Законом порядку.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
21.04.2023 відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярське приладдя (Центральний офіс) (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2023-04-13-010125-a від 13.04.2023 р.). Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 21.04.2023 року щодо придбання за ДК 021:2015: 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярське приладдя (Центральний офіс) та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ЄЛІСЄЄВОЇ КАТЕРИНИ ВАДИМІВНИ (далі – ФОП Єлісєєва К.В.). Проте, рішенням уповноваженої особи № 110 від 27.04.2023 року тендерну пропозицію ФОП Єлісєєвої К.В. було відхилено на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей. Згідно пункту 38 Особливостей у разі відхилення замовником найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції відповідно до цих Особливостей замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, що розташовані за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цими Особливостями. Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 21.04.2023 року стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярське приладдя (Центральний офіс) та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, наступною найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-Виробнича Група Український папір» (надалі – ТОВ «ТВГ Український папір»). Уповноважена особа детально опрацювала тендерну пропозицію ТОВ «ТВГ Український папір» та в процесі прийняття рішення про відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації виявила наступне. Відповідно до пункту 3.1.2. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію сертифікату якості, наданого виробником або його офіційним представництвом (представником), повноваження якого розповсюджується на територію України, на відповідний товар, що є предметом закупівлі та пропонується учасником за п.1 «Папір офісний, A4» Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, який обов’язково має містити інформацію, що надає змогу встановити відповідність запропонованого товару вимогам, встановленим пунктом 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасником надано файл “Копія сертифікату якості.pdf”, у якому міститься сертифікат якості на запропонований учасником товар “Папір офісний, A4 Rey Copy”. Разом з тим, у наданому учасником сертифікаті якості відсутня інформація щодо формату, кольору, класу та розміру запропонованого товару, що не дає змогу встановити відповідність запропонованого товару вимогам, встановленим пунктом 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Виходячи з наведеного, учасником не надано копію сертифікату якості, наданого виробником або його офіційним представництвом (представником), повноваження якого розповсюджується на територію України, на відповідний товар, що є предметом закупівлі та пропонується учасником за п.1 «Папір офісний, A4» Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, який обов’язково має містити інформацію, що надає змогу встановити відповідність запропонованого товару вимогам, встановленим пунктом 1 Розділом І Додатку 2 до тендерної документації, що є порушенням вимог пункту 3.1.2. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації. Отже, у тендерній пропозиції учасника відсутня інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Таким чином, відсутність інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, не є невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником відповідно до пункту 40 Особливостей. У відповідності до абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей. Отже, пропозиція ТОВ «ТВГ Український папір» підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей. Враховуючи викладене та керуючись статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 41 Особливостей, уповноважена особа вирішила: 1. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ТВГ Український папір» стосовно закупівлі за ДК 021-2015: 30190000-7 офісного устаткування та приладдя різного (канцелярське приладдя (Центральний офіс) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей. 2. Забезпечити оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у встановленому Законом порядку.
Код ЄДРПОУ | 43977041 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, 04073, місто Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юлія |
Телефон | 380673873633 |
Ел. пошта | tender3@ukrpap.com.ua |
Розрахунки за замовлений та відповідно поставлений Товар здійснюються безпосередньо Покупцем або Покупцем в особі відокремленого структурного підрозділу (філії) шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника впродовж 10 (десяти) робочих днів після підписання Сторонами видаткової накладної та надання Постачальником Покупцеві рахунку-фактури на оплату Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44768034 |
Поштова адреса | 01601, Україна, м. Київ, вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
Ім'я |
Шевчук Наталія |
Ел. пошта | natalia.shevchuk@e-forest.gov.ua |