На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
83 715 840.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2023-04-17-000960-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 25 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 19 травня, 09:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 83 715 840.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 418 579.20 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 400 000.00 UAH |
Капітальний ремонт мосту на км 115+320 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-79 /М-18/ - Сахновщина – Ізюм – Куп’янськ – контрольно-пропускний пункт «Піски», Харківська область (ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)13.2 погонний метр Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45220000-5, Інженерні та будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 34252469 |
---|---|
Поштова адреса | 65058, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Романа Кармена, 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Микола Сергійович Тимофеєв |
Телефон | +380487289584 |
Ел. пошта | office_to@automagistral.com.ua |
Розрахунки за виконані роботи у розмірі до 70% від загальної вартості проектних робіт здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів після подання Генпідрядником Акту здачі – приймання виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт (Додаток 9 до Настанови), підписаного уповноваженими представниками Сторін вартість та обсяг яких визначається на підставі наданої проектної документації (в електронному та паперовому вигляді на вимогу Замовника) та згідно виконавчого кошторису, але у будь якому разі, при наявності коштів передбачених на ці цілі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника по мірі надходження коштів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 1.66%
Остаточний розрахунок за виконані роботи з розробки проектної документації (30% від загальної вартості проектних робіт) здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів по мірі надходження коштів після отримання експертного звіту та виконання умов, визначених п.7.8 Договору, що підтверджуються накладною про передачу документації, на підставі Акту здачі – приймання виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт, виконавчого кошторису на загальний обсяг виконаних робіт.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 0.71%
Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та наказу головного розпорядника бюджетних коштів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків бюджетних зобов'язань поточного року для виконання робіт на Об’єкті, протягом 7 (семи) банківських днів з дня отримання заявки. Використаний аванс погашається на підставі форми № КБ-2в (УПВ), підписаного уповноваженими представниками Сторін. Невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції.
Тип оплати: Аванс
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 29.29%
Взаєморозрахунки за виконані дорожні роботи проводяться Замовником Генпідряднику після отримання "Дозволу на виконання будівельних робіт" та підписання Сторонами первинних облікових документів, а саме Актів приймання виконаних дорожніх робіт (форма № КБ-2в (УПВ)) (Додаток 30 до Методики) (далі - форма № КБ-2в (УПВ) і Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт і витрат (форма № КБ-3) (Додаток 31 до Методики) (далі - форма № КБ-3), виконаних у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення, які складаються Генпідрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 (п'ять) робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Представник Замовника та технічного нагляду протягом 5 (п’яти) робочих днів, перевіряє якість та обсяги виконання робіт згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості договірної ціни. Кінцеві розрахунки здійснюються після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та введення Об’єкту в експлуатацію. Кінцеві розрахунки здійснюються в строки, встановлені нормами чинного законодавства України на момент здійснення кінцевих розрахунків.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 63.46%
Взаєморозрахунки за виконані дорожні роботи проводяться Замовником Генпідряднику після отримання "Дозволу на виконання будівельних робіт" та підписання Сторонами первинних облікових документів, а саме Актів приймання виконаних дорожніх робіт (форма № КБ-2в (УПВ)) (Додаток 30 до Методики) (далі - форма № КБ-2в (УПВ) і Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт і витрат (форма № КБ-3) (Додаток 31 до Методики) (далі - форма № КБ-3), виконаних у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення, які складаються Генпідрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 (п'ять) робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Представник Замовника та технічного нагляду протягом 5 (п’яти) робочих днів, перевіряє якість та обсяги виконання робіт згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості договірної ціни. Кінцеві розрахунки здійснюються після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та введення Об’єкту в експлуатацію. Кінцеві розрахунки здійснюються в строки, встановлені нормами чинного законодавства України на момент здійснення кінцевих розрахунків
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 4.88%
Назва організації | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30885376 |
Поштова адреса | 61202, Україна, Харківська область, Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2 |
Ім'я |
Кухар Роман Миколайович |
Телефон | 0573367555 |
Ел. пошта | kukhar.rm@ukravtodor.gov.ua |