На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 275 098.22 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Відповідно до п.п. 1, 3 Загальних положень Особливостей ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі — закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом (далі — замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 11 Особливостей встановлено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, а саме не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг). Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. юридична особа (суб’єкт господарювання), який здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті (комунальне підприємство яке забезпечує виробництво, транспортування та постачання питної води, забезпечення функціонування централізованого водовідведення).
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2023-04-24-002666-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 275 098.22 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 24 квітня, 11:04 |
---|
Виконання робіт: Усунення аварійної ситуації на дільниці зовнішньої каналізаційної мережі від житлових будинків №№ 2, 4 по вул. Шевченка до полів фільтрації в смт Балахівка Олександрійського району Кіровоградської області /від колодязя № 11 до №5, код 45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету1 робота Адреса поставки: 28314, Україна, Кіровоградська область, від житлових будинків №№ 2, 4 по вул. Шевченка до полів фільтрації в смт Балахівка, Олександрійського району Кіровоградської області /від колодязя № 11 до №5 Строк: до 01.12.2023 11:01 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45330000-9, Водопровідні та санітарно-технічні роботи |
Назва організації | БАЛАХІВСЬКА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНА КОНТОРА ПЕТРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22222824 |
Поштова адреса | 28314, Україна, Кіровоградська область, селище міського типу Балахівка, вулиця Центральна |
Ім'я |
Мамедова Наталія Миколаївна |
Телефон | +380979856728 |
Ел. пошта | bgkk2021@ukr.net |