На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
38 594 581.18 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону
Ідентифікаційний номер | UA-2023-04-25-007981-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 30 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 3 травня, 15:00 |
Дата останніх змін | 28 червня, 00:04 |
Очікувана вартість закупівлі | 38 594 581.18 UAH без ПДВ |
---|---|
Початок аукціону | 3 травня, 15:00 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 192 972.91 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 189 000.00 UAH |
Реконструкція. Впровадження системи відеоспостереження за обладнанням турбінних відділень та приміщень ЕЕТП, блочних насосних станцій, насосних станцій градирень енергоблоків № 1-4 ВП РАЕС1 робота Адреса поставки: 34400, Україна, Рівненська область, Вараш, ВП «Рівненська АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» Строк: до 01.06.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45310000-3, Електромонтажні роботи |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Відповідно до абз. четвертого підпункту 1 п.41 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, учасник ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: в складі тендерної пропозиції не наданий документ, що підтверджує статус уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютера тощо) саме виробника.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відповідно до абз. четвертого підпункту 1 п.41 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, учасник ТОВ «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: в складі тендерної пропозиції не наданий документ, що підтверджує статус уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютера тощо) саме виробника.
Код ЄДРПОУ | 43193268 |
---|---|
Поштова адреса | 04215, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОСПЕКТ ГЕОРГІЯ ГОНГАДЗЕ, будинок 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Обломєй |
Телефон | +380507221209 |
Ел. пошта | systemybezpeky@ukr.net |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Відповідно до абзацу четвертого підпункту 1 п.41 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, учасник UAB «Elbalt» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: в складі тендерної пропозиції не наданий документ, що підтверджує статус уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютера тощо) виробника запропонованого товару, який планується встановити (п. 5 «Інші вимоги до предмета закупівлі» частини ІІ «А» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відповідно до абзацу четвертого підпункту 1 п.41 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, учасник UAB «Elbalt» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: в складі тендерної пропозиції не наданий документ, що підтверджує статус уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютера тощо) виробника запропонованого товару, який планується встановити (п. 5 «Інші вимоги до предмета закупівлі» частини ІІ «А» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)
Код ЄДРПОУ | 305340892 |
---|---|
Поштова адреса | 31230, Литовська Республіка, Lithuania, Visaginas, Jaunystes str. 21-12, LT-31230 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Savostin Aleksandr |
Телефон | 37061767626 |
Ел. пошта | info@elbalt.lt |
Оплата робіт здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом, оплата виконаних робіт проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 85 робочих днів з моменту підписання сторонами актів приймання виконаних робіт; якщо учасник не є резидентом, оплата виконаних робіт проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 85 робочих днів з моменту виконання робіт та підписаного сторонами актів приймання виконаних робіт.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 85 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24584661 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Ім'я |
Косенко Олег Петрович |
Телефон | 380442069759 |
Ел. пошта | tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |