На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2023-04-26-012354-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 травня, 21:00 |
Дата останніх змін | 22 травня, 09:27 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 252 710.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 11 263.55 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 11 000.00 UAH |
Роботи з коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт ділянки дороги Т-10-27 Київське півкільце від Жулянського шляхопроводу до повороту у м. Вишневе»1 робота Адреса поставки: 01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 71320000-7, Послуги з інженерного проектування |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
на підставі абз. 4 пункту 41 Особливостей (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей), а саме: 1) Учасником не надано довідку про згоду ГІПа, що не відповідає вимогам п.п. 1.2.1. пункту 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» тендерної документації. 2) Учасником не надано скановану копію листа-відгука, що не відповідає вимогам п.п. 1.3.2. пункту 1.3. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» тендерної документації. 3) Учасником не надано гарантійного листа учасника щодо погодження з технічним завданням, що не відповідає вимогам пункту 4 розділу 3 «Інші вимоги замовника» Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» тендерної документації. 4) Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надано довідку та підтверджуючі документи, інформація в яких не відповідає вимогам п.п. 1.3.1. пункту 1.3. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» тендерної документації. 5) Учасником надано кольорову копію страхового полісу строк дії якого закінчився, що не відповідає вимогам п.п. 1.2.1. п. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» тендерної документації. 6) Учасником не надані листи-підтвердження орендодавця щодо не заперечення використання його обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування, що не відповідає вимогам п.п. 1.1.2. п. 1.1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
на підставі абз. 4 пункту 41 Особливостей (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей), а саме: 1) Учасником не надано довідку про згоду ГІПа, що не відповідає вимогам п.п. 1.2.1. пункту 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» тендерної документації. 2) Учасником не надано скановану копію листа-відгука, що не відповідає вимогам п.п. 1.3.2. пункту 1.3. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» тендерної документації. 3) Учасником не надано гарантійного листа учасника щодо погодження з технічним завданням, що не відповідає вимогам пункту 4 розділу 3 «Інші вимоги замовника» Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» тендерної документації. 4) Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надано довідку та підтверджуючі документи, інформація в яких не відповідає вимогам п.п. 1.3.1. пункту 1.3. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» тендерної документації. 5) Учасником надано кольорову копію страхового полісу строк дії якого закінчився, що не відповідає вимогам п.п. 1.2.1. п. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» тендерної документації. 6) Учасником не надані листи-підтвердження орендодавця щодо не заперечення використання його обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування, що не відповідає вимогам п.п. 1.1.2. п. 1.1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 42055455 |
---|---|
Поштова адреса | 01014, Україна, м. Київ, Київ, м. Київ, вулиця Звіринецька, будинок 63 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Винник Сергій Сергійович |
Телефон | +380509193478 |
Ел. пошта | tov.ik.avtomagistral@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 36818766 |
---|---|
Поштова адреса | 61174, Україна, Харківська область, Харків, просп. Людвіга Свободи, буд. 60 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Філіченко Валерій Петрович |
Телефон | 380503096089 |
Ел. пошта | fvp7110@gmail.com |
Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах договірної ціни на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами акти приймання-передачі виконаних робіт, які складаються Виконавцем та подаються для підписання Замовнику по кожному етапу. Оплата виконаних робіт здійснюється після підписання Замовником акту приймання-передачі виконаних робіт та надходження бюджетних коштів на закупівлю робіт на рахунок Замовника з бюджету м. Києва. Розрахунки з Виконавцем здійснюються за фактично виконані роботи, результати виконання яких повинні повністю відповідати вимогам, що ставляться до такого виду робіт відповідно до чинного законодавства України, в розмірі до 60 % від відповідних розділів стадії «Робочий проект» до отримання Замовником позитивного експертного звіту за результатом експертизи проектно-кошторисної документації та передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) і підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт. Подальші розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником при наявності бюджетного фінансування з відстрочкою платежу до шестимісячного строку після завершення дії правового режиму воєнного стану в Україні, в межах визначеної експертизою вартості проектних робіт та після передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) в обсязі, необхідному та достатньому для виконання будівельних робіт і підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт. Після закінчення виконання робіт (стадії та/або етапу) Виконавець передає Замовнику проектно-кошторисну документацію за накладною та актом приймання-передачі виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03359026 |
Поштова адреса | 01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Ім'я |
Бабенко Олександр Ігорович |
Телефон | 380442849214 |
Ел. пошта | market_kievavtodor@ukr.net |