На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
294 500.00 UAH
Замовник
Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2023-05-02-001393-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 16 травня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 294 500.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 945.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 2 945.00 UAH |
Технічний нагляд за об’єктом «Поточний ремонт об’єкта «Шляхопровід біля «Станції «Нова» в місті Покровськ Донецької області»1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.07.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71520000-9, Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт |
Не відповідає вимогам тендерної документації
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) Замовником встановлена вимога п. 3.1 тендерної документації (далі – ТД): «Разом з договорами (на підтвердження відомостей наданих учасником у Таблицях № 1, 2 Додатку № 4, а також на підтвердження залученої випробувальної дорожньої лабораторії) оренди/суборенди, лізингу/сублізингу, надання послуг або інших правочинів, передбачені чинним законодавством України, які надаються Учасником в складі тендерної пропозиції, також надається лист(и) від орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, з підтвердженням дії договору(ів) на період надання пропозиції та на період можливого надання послуг.». Учасником на вимогу Додатку № 4 ТД на підтвердження надано копію договору від 01.05.2023 № 120-2/23 на лабораторне забезпечення, але не надано листа від особи, яка зазначена у відповідному договорі, з підтвердженням дії договору(ів) на період надання пропозиції та на період можливого надання послуг, що порушує вищезазначену вимогу. Пунктом 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) встановлено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).». Таким чином, оскільки використання Учасником випробувальної лабораторії безпосередньо впливає на якісні характеристики предмету закупівлі, Замовник не використовує норми пункту 40 Особливостей та відхиляє тендерну пропозицію Учасника на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) Замовником встановлена вимога п. 3.1 тендерної документації (далі – ТД): «Разом з договорами (на підтвердження відомостей наданих учасником у Таблицях № 1, 2 Додатку № 4, а також на підтвердження залученої випробувальної дорожньої лабораторії) оренди/суборенди, лізингу/сублізингу, надання послуг або інших правочинів, передбачені чинним законодавством України, які надаються Учасником в складі тендерної пропозиції, також надається лист(и) від орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, з підтвердженням дії договору(ів) на період надання пропозиції та на період можливого надання послуг.». Учасником на вимогу Додатку № 4 ТД на підтвердження надано копію договору від 01.05.2023 № 120-2/23 на лабораторне забезпечення, але не надано листа від особи, яка зазначена у відповідному договорі, з підтвердженням дії договору(ів) на період надання пропозиції та на період можливого надання послуг, що порушує вищезазначену вимогу. Пунктом 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) встановлено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).». Таким чином, оскільки використання Учасником випробувальної лабораторії безпосередньо впливає на якісні характеристики предмету закупівлі, Замовник не використовує норми пункту 40 Особливостей та відхиляє тендерну пропозицію Учасника на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Код ЄДРПОУ | 44271713 |
---|---|
Поштова адреса | 01103, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Менделєєва, Будинок 12, офіс 94/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Винник |
Телефон | +380509193478 |
Ел. пошта | tov.pk.avtomagistral@gmail.com |
Оплата за надані послуги здійснюється на підставі Акту приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду (далі – Акт) (Примірний Акт відповідно до Додатку 23 до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753) протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту. Оплата наданих послуг проводиться проміжними платежами в міру надання послуг і здійснення їх приймання-передачі з оформленням Актів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38144140 |
Поштова адреса | 84306, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6 |
Ім'я |
Олег Городчиков |
Телефон | +380958444129 |
Ел. пошта | dor.upr.drbgp.doda@gmail.com |