На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
10 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 31 травня, 14:26
Опис
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Згідно пункту 2 частини 17 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник відміняє спрощену закупівлю в разі: - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. За вимогам
Ідентифікаційний номер | UA-2023-05-04-007783-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 10 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 50.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 11 травня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 16 травня, 00:00 |
Дата останніх змін | 31 травня, 14:27 |
Сейф офісний1 штука Адреса поставки: Україна, м.Харків (за замовленням) Строк: до 31.05.2023 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44420000-0, Будівельні товари |
Розрахунки за поставлений Товар проводяться Замовником на підставі пункту 1 статті 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України протягом 10-ти (десяти) банківських днів після поставки Товару, згідно наданих Постачальником видаткових накладних, шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника у межах отриманого бюджетного фінансування. У випадку затримки оплати, пов’язаної з відсутністю фінансування та/або з почерговістю здійснення Казначейством та органами Казначейства платежів за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку, визначеного Порядком виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590, Покупець не несе жодної майнової та фінансової відповідальності перед Постачальником, штрафні санкції не застосовуються.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22704183 |
Поштова адреса | 61002, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Сумська, 64 |
Ім'я |
Наталія Грібьонкіна |
Телефон | +380960956642 |
Ел. пошта | tend_deposvita@ukr.net |