На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
25 629 691.36 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 36214797 |
---|---|
Поштова адреса | 02088, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОВУЛОК ГЕОФІЗИКІВ, будинок 12, офіс 18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Георгій Лижин |
Телефон | +380984557831 |
Ел. пошта | georgii_lyzhin@ukr.net |
Час публікації: 2023-06-28 13:14:40
Ідентифікатор: fddaf0cfcf444a07aa8a6af41504a1b9
Кінцевий строк для усунення: 2023-06-29 12:35:48
Опис
1. У ході розгляду конкурсної пропозиції Учасника встановлено невідповідності в інформації та документах конкурсної пропозиції відповідно до І частини Додатку 1 Конкурсної документації повного переліку документів, що вимагалася згідно з конкурсною документацією у складі пропозиції, а саме: «11. Скановані копії сертифікатів або посвідчень, що підтверджують проходження вказаними працівниками навчання та засвідчують отримання ними знань згідно правил охорони праці та пожежної безпеки.» На виконання п.11 вимоги Учасником надано скановані копії посвідчень більшості працівників щодо отримання ними знань згідно правил охорони праці та пожежної безпеки. Однак, при перевірці наданих документів не було знайдено копій посвідчень з охорони праці наступних працівників Бабенко В.А., Демченко О.В., Кучер В.П., Стасенко А.В. Таким чином, Учасник не виконав вимоги п. 11 Додатку 1 Конкурсної документації та не надав скановані копії сертифікатів або посвідчень, що підтверджують проходження вказаними працівниками навчання та засвідчують отримання ними знань згідно правил охорони праці. Враховуючи викладене, на виконання вимог Конкурсної документації необхідно надати: - скановані копії сертифікатів або посвідчень, що підтверджують проходження працівниками Бабенко В.А., Демченко О.В., Кучер В.П., Стасенко А.В. навчання та засвідчують отримання ними знань згідно правил охорони праці. 2. На підтвердження відповідності технічному завданню зазначеному у Додатку 3 на вимогу ІІ частини Додатку 1 Конкурсної документації Учасник повинен був надати розрахунок договірної ціни за результатами аукціону. На виконання вимоги Конкурсної документації 12.06.2023 Учасник надав необхідний документ: Договірна ціна на будівництво Капітальний ремонт приміщень поверху №3 та №6 корпусу 6 підприємства: м.Київ, що здійснюється в 2023 році. Згідно наданого документу, Учасником закладено 50 000,00 грн на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Слід зауважити, що кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах та прогнозного зростання її вартості, яке визначається на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Варто зазначити, що строк виконання робіт – 4 місяці. Враховуючи викладене, на виконання вимог Конкурсної документації необхідно надати: - інформацію на підставі чого закладено кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та яким чином було здійснено розрахунок вказаної суми.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 23979469 |
---|---|
Поштова адреса | 01011, Україна, Київська область, Київ, вул. Панаса Мирного, будинок 11, офіс 1/12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ілля Д'яченко |
Телефон | 380957157858 |
Ел. пошта | gorodskoe.bud@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 36030857 |
---|---|
Поштова адреса | 07453, Україна, Київська область, с . Русанів, Леніна 20 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Мороз Роман Володимирович |
Телефон | 380967942896 |
Ел. пошта | vilena.plus16@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40990651 |
---|---|
Поштова адреса | 04071, Україна, м. Київ, м.Київ, , вул.Воздвиженська, будинок 43 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Максим Вишняков |
Телефон | +380688575134 |
Ел. пошта | kbr@bkkbr.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2023-05-23-014275-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 25 629 691.36 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 128 148.46 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 30 травня, 13:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 7 червня, 10:00 |
Дата останніх змін | 30 червня, 09:41 |
Аукціон |
8 червня, 12:58 Переглянути |
Капітальний ремонт приміщень поверху №3 та №6 корпусу 6 підприємства: м. Київ1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45220000-5, Інженерні та будівельні роботи |
Передоплата 30 % від загальної ціни Робіт згідно з Договірною ціною для придбання матеріалів. Сплата передоплати (авансу) здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів, починаючи з дати підписання Сторонами Договору.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Подальший розрахунок здійснюється за фактичний обсяг виконаних Робіт на підставі наданих Підрядником наступних документів: Акта приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) та завірених належним чином копій видаткових накладних/відповідних актів, оформлених під час придбання матеріалів/обладнання тощо, необхідних для виконання Робіт за Договором. Остаточна оплата виконаних Робіт здійснюється Замовником у національній валюті України на рахунок Підрядника, зазначений у Договорі, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт та витрати (форма КБ-3), та Акта приймання-передачі проєктно-технологічної та виконавчої документації.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08305644 |
Поштова адреса | 63501, Україна, Харківська область, Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР |
Ім'я |
Цюпко Інна Володимирівна |
Телефон | 0445862431 |
Ел. пошта | etm@ukroboronprom.com |