На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 500 456.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі:ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг
Ідентифікаційний номер | UA-2023-08-09-009497-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 серпня, 08:00 |
Дата останніх змін | 28 серпня, 15:33 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 500 456.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 12 502.28 UAH з ПДВ |
---|
Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул. Михайлівська (від буд. №10 до буд. №67 ) в смт Дашів , Гайсинського району, Вінницької області Код за ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» -ДК 021:2015: 45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь1 робота Адреса поставки: 22740, Україна, Вінницька область, смт Дашів , вул. Михайлівська (буд. № 10 до буд. № 67) Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 36928095 |
---|---|
Поштова адреса | 22700, Україна, Вінницька область, Іллінецький район, місто Іллінці, ВУЛ. КАРЛА МАРКСА, будинок 32 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | сумбат огонесян |
Телефон | +380972683543 |
Ел. пошта | tow-shlyahowik@ukr.net |
6.1. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником робіт після підписання Сторонами актів приймання-передачі робіт протягом 7(семи) робочих днів з урахуванням Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021року № 590. 6.2. Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах бюджетних асигнувань і на умовах, визначених в Договорі. У разі зменшення бюджетних асигнувань Сторони переглядають об’єми виконання робіт. 6.3. Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі актів виконаних робіт (типова форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (типова форма № 3-КБ), підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 7-ми робочих днів з моменту підписання довідок про вартість виконаних робіт (типова форма № 3-КБ), при наявності фінансування. 6.4. Акт виконаних робіт (типова форма № КБ-2в) готує Підрядник і передає його для підписання Замовнику в паперовому та електронному вигляді. 6.5. Довідку про вартість виконаних робіт (типова форма № 3-КБ) готує Підрядник і передає її для підписання Замовнику в паперовому вигляді. Замовник протягом трьох робочих днів перевіряє правильність довідки і підписує її. 6.6. Розрахунки за виконані роботи з Підрядником здійснюються після підписання актів прийняття виконаних робіт, при наявності фінансування Замовника. Замовник має право затримати розрахунки за роботи, виконані з вини Підрядника з недоробками і дефектами, виявленими при прийманні робіт, до їх усунення та зобов'язати Підрядника усунути недоліки за власний рахунок. 6.7. Розрахунки здійснюються в українській національній валюті – гривні. Форма розрахунків – безготівкова.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОКОМУНГОСП" ДАШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33279982 |
Поштова адреса | 22740, Україна, Вінницька область, Дашів, вул. Пушкіна, 45 |
Ім'я |
Альона Кравчук |
Телефон | +380989967529 |
Ел. пошта | a.kravshyk789@gmail.com |