На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7 117 340.40 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. У разі надання учасником або переможцем процедури торгів будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; -розмір забезпечення тендерної пропозиції: 100 000 (сто тисяч) грн. 00 коп. Інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції зазначені у п.3 розділу 3 тендерної документації.
Скасовано
10 жовтня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 10 жовтня, 00:02
Опис
скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Ідентифікаційний номер | UA-2023-09-19-013257-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 29 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 10 жовтня, 00:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 7 117 340.40 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 35 586.70 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 100 000.00 UAH |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С041110 Богуслав - /М-04/ у Павлоградському районі Дніпропетровської області1 послуга Адреса поставки: 51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоградський район, автомобільна дорога загального користування місцевого значення С041110 Богуслав - /М-04/ Строк: до 24.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Замовник при надходженні бюджетних коштів перераховує протягом 90 (девʼяноста) календарних днів на небюджетні рахунки Генерального підрядника, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, попередню оплату на виконання робіт (надання послуг) у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт (Послуг) за Договором у порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України _______________________________________________________________ (далі – Постанови КМУ), Положенням про здійснення департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації попередньої оплати товарів, робіт і послуг та надання авансу на придбання матеріалів, конструкцій та виробів у 2023 році, затвердженого наказом департаменту житлового-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 03.08.2023 № 77 (далі – Положення).
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунок за надані Послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за наданням Послуг, Довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат (форма КБ-3) та Акту приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг за укрупнеими показниками вартості (форма КБ-2в (УПВ), по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника, але не пізніше 24 грудня поточного року.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38598277 |
Поштова адреса | 49004, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Ім'я |
Володимир Дмітрієв |
Телефон | +380567428457 |
Ел. пошта | tender_jkh@ukr.net |