На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
776 933.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Фактична адреса: 21027, м. Вінниця, проспект Космонавтів, 40. код ЄДРПОУ 42434474. Відповідно до п. 37 Особливостей, оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-10-03-010110-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 14 листопада, 00:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 776 933.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 16 жовтня, 15:19 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 7 769.33 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 3 884.67 UAH |
Розробка проектної документації на капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-09-03 Савчине-Гарячківка, км 17+260 – км 19+897, протяжністю 2,637 км, в межах Вінницької області1 робота Адреса поставки: 21027, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспект Космонавтів, 40 Строк: до 30.04.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 71320000-7, Послуги з інженерного проектування |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 40975502 |
---|---|
Поштова адреса | 21007, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Стрілецька, будинок 16А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Кудирко Сергій Андрійович |
Телефон | +380675171095 |
Ел. пошта | kudyrko.s@pp-group.com.ua |
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);. не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 41169453 |
---|---|
Поштова адреса | 02160, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ КАУНАСЬКА, будинок 13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Кот В'ячеслав |
Телефон | 380963606115 |
Ел. пошта | evrobudproject@gmail.com |
Замовник здійснює оплату за виконані роботи шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 7 (семи) робочих днів на підставі підписаних представниками Замовника і Виконавця акту виконаних робіт. У разі відсутності (затримки) бюджетного фінансування, Замовник здійснює оплату робіт з розробки проектної документації протягом 7 робочих днів з дня надходження такого фінансування. Замовник може здійснювати попередню оплату робіт/послуг у розмірі що буде визначено головним розпорядником бюджетних коштів, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070. У разі визначення головним розпорядником бюджетних коштів попередньої оплати, Замовник за письмовим зверненням Підрядника може прийняти рішення щодо авансування. Підрядник зобов’язується використати таку попередню оплату за цільовим призначенням протягом терміну, встановленого розпорядником коштів та погодженого Замовником. Бюджетні зобов'язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42434474 |
Поштова адреса | 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Ім'я |
Роман Совик |
Телефон | +380432560707 |
Ел. пошта | nekqew@gmail.com |