На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7 035 845.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Знайдено порушення
Скасовано
15 грудня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 15 грудня, 00:00
Опис
Відповідно до п.п. 2 п.50 Постанови №1178 (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень) замовник відміняє відкриті торги. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та Додатку 7 до тендерної документації, Замовником встановлено розмір забезпечення тендерної пропозиції, який у грошовому виразі дорівнює 3% очікуваної вартості предмета закупівлі. Згідно з абз.7 п.3 Особливостей під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих Особливостей замовники застосовують положення ст.25 Закону №922. Таким чином, порядок надання забезпечення тендерної пропозиції регулюється статтею 25 Закону №922, відповідно до якої розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5% очікуваної вартості закупівлі у разі закупівлі робіт та 3% у разі закупівлі товарів чи послуг.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-11-16-003010-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 листопада, 10:24 |
Дата останніх змін | 15 грудня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 7 035 845.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 35 179.23 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 211 075.35 UAH |
Капітальний ремонт приміщення, укриття (підвалу) філії ЦКП за адресою: пр. Інженера Преображенського, буд. 15 у м. Запоріжжя (ДК 021:2015 (CPV)- 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи)1 робота Адреса поставки: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Інженера Преображенського, буд. 15 Строк: до 01.02.2024 10:24 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент культури і туризму Запорізької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37573471 |
Поштова адреса | 69035, Україна, Запорізька область, Місто Запоріжжя, Вознесенівський р-н, вул.Незалежної України, буд. 68а |
Ім'я |
Мороз Альона Олександрівна ( ) |
Телефон | +380617077001 |
Ел. пошта | uprkult_zptender@ukr.net |