На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 466 052.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Фактична адреса: 21027, м. Вінниця, проспект Космонавтів, 40. код ЄДРПОУ 42434474. Відповідно до п. 37 Особливостей, оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна. Мова тендерної пропозиції- українська.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-11-22-016146-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 27 грудня, 12:06 |
Очікувана вартість закупівлі | 5 466 052.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 27 330.26 UAH з ПДВ |
---|
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-03-01 Вінниця-Гнівань-Тиврів на ділянці км 5+887 – км 8+683, протяжністю 2,796 км в межах Вінницької області (обслуговування мережі зовнішнього освітлення)1 послуга Адреса поставки: 21027, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспект Космонавтів, 40 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50230000-6, Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42598058 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | КПД ТОВ |
Телефон | 380972640211 |
Ел. пошта | tovkpd42598058@gmail.com |
Замовник здійснює оплату за виконані роботи/надані послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 10-ти банківських днів на підставі підписаних представниками Замовника і Підрядника акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3. Фінансові зобов’язання за договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата робіт/послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно Ф № КБ-2в та Ф № КБ-3. Замовник може здійснювати попередню оплату робіт/послуг у розмірі що буде визначено головним розпорядником бюджетних коштів, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070. У разі визначення головним розпорядником бюджетних коштів попередньої оплати, Замовник за письмовим зверненням Підрядника може прийняти рішення щодо авансування. Підрядник зобов’язується використати таку попередню оплату за цільовим призначенням протягом терміну, встановленого розпорядником коштів та погодженого Замовником. Бюджетні зобов'язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42434474 |
Поштова адреса | 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Ім'я |
Роман Совик |
Телефон | +380432560707 |
Ел. пошта | nekqew@gmail.com |