На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
700 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2023-12-08-017985-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 28 грудня, 00:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 700 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 18 грудня, 14:29 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 500.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Обслуговування мереж вуличного освітлення1 послуга Адреса поставки: 23222, Україна, Вінницька область, с.Якушинці, вул.Новоселів, будинок 1 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50230000-6, Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги |
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей;. підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей;
За результатами оцінки тендерна пропозиція учасника ТОВ «Подільські інженерні мережі» визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією та такою, що є аномально низькою, 18.12.2023 року. Станом на 20.12.2023 р. учасник не надав обґрунтування щодо цін або вартості товарів/робіт/послуг тендерної пропозиції протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, чим порушив строки, визначені в абзаці 9 пункту 37 Особливостей. З огляду на це, замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Подільські інженерні мережі» на підставі абзацу 6 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
За результатами оцінки тендерна пропозиція учасника ТОВ «Подільські інженерні мережі» визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією та такою, що є аномально низькою, 18.12.2023 року. Станом на 20.12.2023 р. учасник не надав обґрунтування щодо цін або вартості товарів/робіт/послуг тендерної пропозиції протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, чим порушив строки, визначені в абзаці 9 пункту 37 Особливостей. З огляду на це, замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Подільські інженерні мережі» на підставі абзацу 6 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Код ЄДРПОУ | 43494885 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Харчук Анатолій |
Телефон | 380680143543 |
Ел. пошта | podilskimerezhi@gmail.com |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII Замовник встановив кваліфікаційні критерії для учасників відкритих торгів у закупівлі послуги з обслуговування мереж вуличного освітлення з ідентифікатором UA-2023-12-08-017985-a. Перелік документів викладений у Додатку 1 до тендерної документації. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідну освіту, знання та досвід щодо надання послуг учасниками у складі тендерної пропозиції подається довідка на фірмовому бланку Учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні спеціальність, знання та досвід щодо надання послуг, та які безпосередньо будуть залучені до виконання умов договору. Для підтвердження даної інформації Учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність трудових відносин Учасника із вищевказаними працівниками: - Копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в Учасника торгів), або накази, або трудові угоди / договори, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. На вимогу Замовника Учасник ТОВ «Ван Тач» подав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, серед яких були вказані: 1. Головний інженер Сторожишин А.В.; 2. Електромонтажник з кабельних мереж Чижиков І.М.; 3. Електромонтажник з кабельних мереж Бойко Д.В. Серед переліку необхідних документів були відсутні копії трудових книжок на даних працівників. Згідно п. 43 Особливостей Замовником було розміщене повідомлення з вимогою про усунення даних невідповідностей. Учасник в свою чергу в передбачений законодавством термін надав копії трудових книжок, але не в повному обсязі. Копія трудової книжки електромонтажника з кабельних мереж Чижикова І.М. так і не була надана. З метою уникнення даної вимоги учасник переробив довідку про працівників просто вилучивши працівника Чижикова зі списку і надав довідку у новій редакції. Але до розгляду Замовник бере довідку, яка була подана з тендерною пропозицією Учасника. Щодо посвідчень працівників з електробезпеки: Замовником було встановлено, що працівники, що обслуговують електроустановки, зобов’язані знати Правила безпечної експлуатації електроустановок і мати діюче посвідчення не менше 4-ї групи з електробезпеки. На дану вимогу Учасник ТОВ «Ван Тач» надав такі копії посвідчень: 1. Головного інженера Сторожишина А.В. – де вказана V гр.; 2. Електромонтажника з кабельних мереж Чижикова І.М. – де вказана ІІІ гр.; 3. Електромонтажника з кабельних мереж Бойка Д.В. – де вказана ІІІ гр. Після повідомлення Замовника з вимогою про усунення невідповідностей Учасник надав копію того ж посвідчення Бойка Д.В., але у новій редакції, тобто вже з IV групою з електробезпеки, при чому номер протоколу з перевірки знань і дата, коли було пройдене навчання не змінилась, чим Учасник вводить в оману Замовника щодо дійсності цих документів. Враховуючи вищевикладене та на вимогу абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII Замовник встановив кваліфікаційні критерії для учасників відкритих торгів у закупівлі послуги з обслуговування мереж вуличного освітлення з ідентифікатором UA-2023-12-08-017985-a. Перелік документів викладений у Додатку 1 до тендерної документації. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідну освіту, знання та досвід щодо надання послуг учасниками у складі тендерної пропозиції подається довідка на фірмовому бланку Учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні спеціальність, знання та досвід щодо надання послуг, та які безпосередньо будуть залучені до виконання умов договору. Для підтвердження даної інформації Учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність трудових відносин Учасника із вищевказаними працівниками: - Копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в Учасника торгів), або накази, або трудові угоди / договори, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. На вимогу Замовника Учасник ТОВ «Ван Тач» подав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, серед яких були вказані: 1. Головний інженер Сторожишин А.В.; 2. Електромонтажник з кабельних мереж Чижиков І.М.; 3. Електромонтажник з кабельних мереж Бойко Д.В. Серед переліку необхідних документів були відсутні копії трудових книжок на даних працівників. Згідно п. 43 Особливостей Замовником було розміщене повідомлення з вимогою про усунення даних невідповідностей. Учасник в свою чергу в передбачений законодавством термін надав копії трудових книжок, але не в повному обсязі. Копія трудової книжки електромонтажника з кабельних мереж Чижикова І.М. так і не була надана. З метою уникнення даної вимоги учасник переробив довідку про працівників просто вилучивши працівника Чижикова зі списку і надав довідку у новій редакції. Але до розгляду Замовник бере довідку, яка була подана з тендерною пропозицією Учасника. Щодо посвідчень працівників з електробезпеки: Замовником було встановлено, що працівники, що обслуговують електроустановки, зобов’язані знати Правила безпечної експлуатації електроустановок і мати діюче посвідчення не менше 4-ї групи з електробезпеки. На дану вимогу Учасник ТОВ «Ван Тач» надав такі копії посвідчень: 1. Головного інженера Сторожишина А.В. – де вказана V гр.; 2. Електромонтажника з кабельних мереж Чижикова І.М. – де вказана ІІІ гр.; 3. Електромонтажника з кабельних мереж Бойка Д.В. – де вказана ІІІ гр. Після повідомлення Замовника з вимогою про усунення невідповідностей Учасник надав копію того ж посвідчення Бойка Д.В., але у новій редакції, тобто вже з IV групою з електробезпеки, при чому номер протоколу з перевірки знань і дата, коли було пройдене навчання не змінилась, чим Учасник вводить в оману Замовника щодо дійсності цих документів. Враховуючи вищевикладене та на вимогу абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 43796851 |
---|---|
Поштова адреса | 21037, Україна, Вінницька область, Вінниця, 21037, Вінницька обл., місто Вінниця, вул.Пирогова, будинок 115 А, офіс 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Князький Олександр |
Телефон | 380738885363,380635332648 |
Ел. пошта | sales@onetouch.com.ua |
Обслуговування мереж вуличного освітлення
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ житлово-комунального господарства, будівництва та земельних відносин Якушинецької сільської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43922453 |
Поштова адреса | 23222, Україна, Вінницька область, с.Якушинці, вул.Новоселів, будинок 1 |
Ім'я |
Бондарук Ольга Володимирівна |
Телефон | 380935094721 |
Ел. пошта | bondarukolga555@gmail.com |