На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
11 521 448.40 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
17 лютого, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 17 лютого, 00:00
Опис
Відповідно до пункту 14 Особливостей Закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Змовником у річному плані закупівлі зазначено період закупівлі 2023 рік, а потреба в Закупівлі наявна у 2023-2024 роках. Можливість внесення будь-яких змін у вже опублікований річний план до опублікованої Закупівлі відсутня. Таким чином, виявлені обставини порушують вимогу пункту 14 Особливостей щодо врахування у річному плані потреби наступного року. Враховуючи зазначене, виявлені порушення законодавства на будь-якому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-12-29-003829-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 січня, 08:00 |
Дата останніх змін | 17 лютого, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 11 521 448.40 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 25 січня, 13:26 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 57 607.24 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 57 607.24 UAH |
«Капітальний ремонт водопроводу по вул. Першотравневій у м. Вільнянськ Запорізької області» (ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів))1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Договірна ціна та кошторисні розрахунки до неї у складі тенедерної пропозиції учасника складено з порушенням вимог технічної специфікації, що призводить до порушення технологічних процесів та зміни предмета закупівлі, а саме: 1. Кошторисна документація учасника не відповідає вимогам технічної специфікації, наданої Замовником у додатку 2 до тендерної документації, а саме: - у договірній ціні учасника враховано витрати, що згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерством розвитку громад та територій України від 01.01.2021р.№281» враховуються Главою 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» на етапі складання інвесторської кошторисної документації; - у складі договірної ціни учасника не враховано кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, що визначено у додатку 2 до тендерної документації, що призводить до збільшення ціни тендерної пропозиції учасника; - кошторисні розрахунки до договірної ціни учасника не відповідають вимогам технічної специфікації, наданої Замовником у частині обсягів та видів робіт, що призводить до зміни предмета закупівлі; Таким чином, зазначені невідповідності не можуть бути виправлені, оскільки зміна характеристик може призвести до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником та до збільшення ціни пропозиції учасника. 2. Невідповідність, запропонованих учасником та підтверджених свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів, машин та механізмів вимогам, що передбачені додатком 1 до тендерної документації, а саме: Вимога замовника: обов’язкова наявність в учасника наступних транспортних засобів (машин), у тому числі бульдозер– не менше 2шт.; Учасником запропоновано бульдозери у кількості 2 шт. На підтвердження наявності зазначених машин надано свідоцтво про реєстрацію машин згідно якого один із запропонованих транспортних засобів визначений, як трактор (свідоцтво про реєстрацію машини ЗС 3195). Вимога замовника: обов’язкова наявність в учасника наступних транспортних засобів (машин), у тому числі бортовий автомобіль - не менше 1 шт. Учасником запропоновано, відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу САО 830938, напівпричіп н/причіп бортовий, що не є автомобілем бортовим. Враховуючи зазначене, пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, визначеним відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та передбаченим вимогами додатку 1 до тендерної документації Замовника. 3. Учасником не надано підтвердження права виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме робіт в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах), земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою. Вимога замовника: «учасник повинен надати копії дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах), земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою, отримані відповідно до ПОСТАНОВИ КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Документи повинні бути чинні на весь період будівництва». Учасником не надано дозвільний документ на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах), земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою, отримані відповідно до ПОСТАНОВИ КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». 4. В учасника відсутня довідка, складена у довільній формі щодо застосування заходів із захисту довкілля, передбачена вимогами тендерної документації. 5. В учасника відсутня довідка про незалучення субпідрядників для надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Договірна ціна та кошторисні розрахунки до неї у складі тенедерної пропозиції учасника складено з порушенням вимог технічної специфікації, що призводить до порушення технологічних процесів та зміни предмета закупівлі, а саме: 1. Кошторисна документація учасника не відповідає вимогам технічної специфікації, наданої Замовником у додатку 2 до тендерної документації, а саме: - у договірній ціні учасника враховано витрати, що згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерством розвитку громад та територій України від 01.01.2021р.№281» враховуються Главою 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» на етапі складання інвесторської кошторисної документації; - у складі договірної ціни учасника не враховано кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, що визначено у додатку 2 до тендерної документації, що призводить до збільшення ціни тендерної пропозиції учасника; - кошторисні розрахунки до договірної ціни учасника не відповідають вимогам технічної специфікації, наданої Замовником у частині обсягів та видів робіт, що призводить до зміни предмета закупівлі; Таким чином, зазначені невідповідності не можуть бути виправлені, оскільки зміна характеристик може призвести до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником та до збільшення ціни пропозиції учасника. 2. Невідповідність, запропонованих учасником та підтверджених свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів, машин та механізмів вимогам, що передбачені додатком 1 до тендерної документації, а саме: Вимога замовника: обов’язкова наявність в учасника наступних транспортних засобів (машин), у тому числі бульдозер– не менше 2шт.; Учасником запропоновано бульдозери у кількості 2 шт. На підтвердження наявності зазначених машин надано свідоцтво про реєстрацію машин згідно якого один із запропонованих транспортних засобів визначений, як трактор (свідоцтво про реєстрацію машини ЗС 3195). Вимога замовника: обов’язкова наявність в учасника наступних транспортних засобів (машин), у тому числі бортовий автомобіль - не менше 1 шт. Учасником запропоновано, відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу САО 830938, напівпричіп н/причіп бортовий, що не є автомобілем бортовим. Враховуючи зазначене, пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, визначеним відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та передбаченим вимогами додатку 1 до тендерної документації Замовника. 3. Учасником не надано підтвердження права виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме робіт в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах), земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою. Вимога замовника: «учасник повинен надати копії дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах), земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою, отримані відповідно до ПОСТАНОВИ КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Документи повинні бути чинні на весь період будівництва». Учасником не надано дозвільний документ на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах), земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою, отримані відповідно до ПОСТАНОВИ КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». 4. В учасника відсутня довідка, складена у довільній формі щодо застосування заходів із захисту довкілля, передбачена вимогами тендерної документації. 5. В учасника відсутня довідка про незалучення субпідрядників для надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 34910400 |
---|---|
Поштова адреса | 69121, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Дніпровські пороги, будинок 35, квартира 46 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Віталій Волобоєв |
Телефон | +380676137228 |
Ел. пошта | vira_ltd2@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 14180891 |
---|---|
Поштова адреса | 20001, Україна, Черкаська область, Христинівка, ВУЛИЦЯ ЮВІЛЕЙНА, будинок 14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Плужник Микола |
Телефон | 380675017102 |
Ел. пошта | pp-plujnik@ukr.net |
Залучення субпідрядних організацій не передбачається
Замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі, що буде визначено головним розпорядником бюджетних коштів, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року № 1070. Головним розпорядником бюджетних коштів визначено Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької обласної державної адміністрації (далі – Замовник). У разі визначення головним розпорядником бюджетних коштів (Замовником) попередньої оплати, Замовник за письмовим зверненням Генпідрядника може прийняти рішення щодо авансування. Генпідрядник зобов’язується використати таку попередню оплату за цільовим призначенням протягом терміну, встановленого розпорядником коштів та погодженого Замовником. У разі отримання попередньої оплати, Генпідрядник протягом терміну, встановленого розпорядником коштів, зобов’язаний підтвердити її шляхом виконання робіт на суму не менше суми попередньої оплати, що підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в). Невідпрацьовані протягом встановленого терміну суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін (у разі, коли строк повернення підпадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом встановленого терміну суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Придбання матеріалів без виконання робіт не вважається належним відпрацюванням попередньої оплати. Замовник має право контролювати використання наданих Генпідряднику сум попередньої оплати. Розрахунки за виконані роботи здійснюватимуться з урахуванням положень Загальних умов на підставі актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) проміжними платежами в міру виконання робіт з урахуванням сплаченого Замовником авансу. . Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 календарних днів з дня підписання документів Замовником при наявності бюджетних призначень.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33836176 |
Поштова адреса | 69107, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, проспект Соборный, 164 |
Ім'я |
Дмитро Кабанов (Dmitriy Kabanov) |
Телефон | +380612390201,+380612390447 |
Ел. пошта | dgkh@zoda.gov.ua |