На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
14 027 527.20 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
17 лютого, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 17 лютого, 00:01
Опис
Відповідно до пункту 14 Особливостей Закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Змовником у річному плані закупівлі зазначено період закупівлі 2023 рік, а потреба в Закупівлі наявна у 2023-2024 роках. Можливість внесення будь-яких змін у вже опублікований річний план до опублікованої Закупівлі відсутня. Таким чином, виявлені обставини порушують вимогу пункту 14 Особливостей щодо врахування у річному плані потреби наступного року. Враховуючи зазначене, виявлені порушення законодавства на будь-якому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-12-29-004011-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 січня, 08:00 |
Дата останніх змін | 17 лютого, 00:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 14 027 527.20 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 25 січня, 14:46 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 70 137.64 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 70 137.64 UAH |
«Капітальний ремонт водопроводу по вул. Маяковського у м. Вільнянськ Запорізької області» (ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів))1 робота Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 40609167 |
---|---|
Поштова адреса | 43005, Україна, Волинська область, Луцьк, пр. Президента Грушевського, будинок 30, кабінет 521 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Пушкарська Альона |
Телефон | 380507037753 |
Ел. пошта | tender314.7@gmail.com |
Залучаються
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 14180891 |
---|---|
Поштова адреса | 20001, Україна, Черкаська область, Христинівка, ВУЛИЦЯ ЮВІЛЕЙНА, будинок 14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Плужник Микола |
Телефон | 380675017102 |
Ел. пошта | pp-plujnik@ukr.net |
Залучення субпідрядних організацій не передбачається
Замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі, що буде визначено головним розпорядником бюджетних коштів, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року № 1070. Головним розпорядником бюджетних коштів визначено Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької обласної державної адміністрації (далі – Замовник). У разі визначення головним розпорядником бюджетних коштів (Замовником) попередньої оплати, Замовник за письмовим зверненням Генпідрядника може прийняти рішення щодо авансування. Генпідрядник зобов’язується використати таку попередню оплату за цільовим призначенням протягом терміну, встановленого розпорядником коштів та погодженого Замовником. У разі отримання попередньої оплати, Генпідрядник протягом терміну, встановленого розпорядником коштів, зобов’язаний підтвердити її шляхом виконання робіт на суму не менше суми попередньої оплати, що підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в). Невідпрацьовані протягом встановленого терміну суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін (у разі, коли строк повернення підпадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом встановленого терміну суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Придбання матеріалів без виконання робіт не вважається належним відпрацюванням попередньої оплати. Замовник має право контролювати використання наданих Генпідряднику сум попередньої оплати. Розрахунки за виконані роботи здійснюватимуться з урахуванням положень Загальних умов на підставі актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) проміжними платежами в міру виконання робіт з урахуванням сплаченого Замовником авансу. . Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 календарних днів з дня підписання документів Замовником при наявності бюджетних призначень.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33836176 |
Поштова адреса | 69107, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, проспект Соборный, 164 |
Ім'я |
Дмитро Кабанов (Dmitriy Kabanov) |
Телефон | +380612390201,+380612390447 |
Ел. пошта | dgkh@zoda.gov.ua |