На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
88 511 850.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
26 січня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 26 січня, 00:01
Опис
Відсутні бюджетні призначення з державного бюджету на цю закупівлю.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-01-05-006593-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 січня, 02:00 |
Дата останніх змін | 26 січня, 00:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 88 511 850.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 15 січня, 13:48 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 442 559.25 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 265 535.55 UAH |
Піраміда загороджувальна ПЗ-145000 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 20.03.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44110000-4, Конструкційні матеріали |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43173964 |
---|---|
Поштова адреса | 69008, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, ПІВДЕННЕ ШОСЕ, будинок 78А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Мірошниченко |
Телефон | +380502424541 |
Ел. пошта | o.miroshnichenko@aldholding.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37354345 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, Київська область, Київ, 02000, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, будинок 17/52, поверх 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Тендерний відділ |
Телефон | 0667001273 |
Ел. пошта | I.FENIK@ABU.KIEV.UA |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 36483094 |
---|---|
Поштова адреса | 01013, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ ПРОМИСЛОВА, будинок 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Лук'янченко Кирил |
Телефон | 380996396688 |
Ел. пошта | fcsdkirill@gmail.com |
-
Враховуючи вимоги абзацу третього пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (далі - Постанова № 1070) Замовник може передбачати попередню оплату у розмірі до 50% ціни договору з терміном відпрацювання до трьох місяців. На підставі пункту 2 Постанови №1070 попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів постачальникам товарів (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів постачальниками товарів виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Замовник перераховує Постачальнику аванс на підставі наданого Постачальником рахунку. Датою одержання Постачальником авансу вважається дата зарахування коштів на відповідний рахунок Постачальника. Постачальник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і передачу, у зумовлений даним Договором строк, у власність Замовника товар, зазначений в Договорі, протягом трьох місяців після одержання авансу. Замовник має право контролювати використання наданих Генпідряднику сум авансу. Відпрацюванням авансу вважається поставка Товару з наданням відповідної видаткової накладної, підписаною Постачальником та Замовником. По закінченні тримісячного терміну невикористані Постачальником суми авансу повертаються на рахунок Замовника.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
Після відпрацювання авансу оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар (на умовах зазначених у Специфікації цього Договору) шляхом безготівкового переказу коштів на рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 10 (десяти) робочих (банківських) днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату та підписаної Сторонами видаткової накладної. Замовник формує замовлення Постачальнику згідно із своїх потреб з Товару вказаного у Специфікації. Оплата за фактично отриманий належної якості Товар (на умовах зазначених у Специфікації цього Договору) здійснюється Замовником шляхом безготівкового переказу коштів на рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 10 (десяти) робочих (банківських) днів, після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату та підписаної Сторонами видаткової накладної. Бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються після отримання Замовником бюджетних призначень згідно ст.23 та ст.49 Бюджетного кодексу України. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником видаткової накладної на оплату чи її неналежного оформлення. Фінансування товару (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається Замовником та узгоджується з Постачальником і є невід'ємною частиною Договору. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта) і підписується разом з Договором. Днем оплати поставленого Постачальником Товару є дата списання коштів з відповідних рахунків Замовника. Усі платіжні документи за даним Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів. Фінансування Товару здійснюється за рахунок коштів державного, обласного та місцевих бюджетів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04054079 |
Поштова адреса | 69107, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, просп. Соборний, 164 |
Ім'я |
Антон Нестеренко |
Телефон | +380986283748 |
Ел. пошта | nestev145@gmail.com |