На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
176 140.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Засоби для прання та миття, (Порошок пральний Wash & Free Universal 10 кг , сода кальценована, білизна «Екстра», миючій засіб (Білизна Посуд 5л – Бланідас проф.засіб концентрат для ручного миття посуду), чистячий порошок GALA, засіб для полу Містер Proper, засіб для скла «Макс», засіб для туалету Сантри-гель)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-01-23-014696-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 28 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 31 січня, 10:00 |
Дата останніх змін | 20 червня, 09:57 |
Очікувана вартість закупівлі | 176 140.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 1 лютого, 15:32 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 761.40 UAH з ПДВ |
---|
Порошок пральний Wash & Free Universal 10 кг1500 кілограм Адреса поставки: 56135, Україна, Миколаївська область, с.Старогорожене, вул. Проїздна,22 Баштанський р-н. Строк: до 31.12.2024 16:21 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39830000-9, Продукція для чищення |
сода кальценована440 кілограм Адреса поставки: 56135, Україна, Миколаївська область, с.Старогорожене, вул. Проїздна,22 Баштанський р-н. Строк: до 31.12.2024 16:21 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39830000-9, Продукція для чищення |
білизна «Екстра»195 штука Адреса поставки: 56135, Україна, Миколаївська область, с.Старогорожене, вул. Проїздна,22 Баштанський р-н. Строк: до 31.12.2024 16:21 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39830000-9, Продукція для чищення |
миючій засіб (Білизна Посуд 5л – Бланідас проф.засіб концентрат для ручного миття посуду),288 літр Адреса поставки: 56135, Україна, Миколаївська область, с.Старогорожене, вул. Проїздна,22 Баштанський р-н. Строк: до 31.12.2024 16:21 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39830000-9, Продукція для чищення |
чистячий порошок GALA65 кілограм Адреса поставки: 56135, Україна, Миколаївська область, с.Старогорожене, вул. Проїздна,22 Баштанський р-н. Строк: до 31.12.2024 16:21 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39830000-9, Продукція для чищення |
засіб для полу Містер Proper130 літр Адреса поставки: 56135, Україна, Миколаївська область, с.Старогорожене, вул. Проїздна,22 Баштанський р-н. Строк: до 31.12.2024 16:21 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39830000-9, Продукція для чищення |
засіб для скла «Макс»260 літр Адреса поставки: 56135, Україна, Миколаївська область, с.Старогорожене, вул. Проїздна,22 Баштанський р-н. Строк: до 31.12.2024 16:21 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39830000-9, Продукція для чищення |
засіб для туалету Сантри-гель130 літр Адреса поставки: 56135, Україна, Миколаївська область, с.Старогорожене, вул. Проїздна,22 Баштанський р-н. Строк: до 31.12.2024 16:21 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39830000-9, Продукція для чищення |
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Уповноважена особа Горожанського психоневрологічного інтернату Желєзняк Анна Леонідівна повідомила, що надійшло рішення 18.03.2024р. №4828-р/пк-пз в електронній системі закупівель Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про товариства з обмеженою відповідальності відповідальністю "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" від 06 березня 2024 № UA-2024-01-23-014696-a.a2 . ФОП КУПЕНКО ЮРІЙ МИХАЙЛОВИЧ за позицією 8 предмета закупівлі "Засіб для туалету Сантри-гель" запропоновано: "ТМ Oxidom Засіб для туалету Сантри-гель 1 л" виробника ТОВ Оксіхім, Україна, у складі тендерної пропозиції надано документ "Гарантійний лист виробника" (б/н від 30.01.2024, файл "Частина технічнаОксіхіммийні засоби.pdf"), у якому виробник ТОВ "Оксіхім" підтверджує можливість поставки зазначеного засобу "ТМ Oxidom Засіб для туалету Сантри-гель 1 л". Разом з тим, на засіб "ТМ Oxidom Засіб для туалету Сантри-гель 1 л" у складі тендерної пропозиції Переможця відсутні Декларації про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів та/або копії реєстраційного посвідчення 3 (або свідоцтва про державну реєстрацію) та/або сертифікату чи декларації відповідності або інший документ що посвідчує якість товару. Зокрема, засіб "ТМ Oxidom Засіб для туалету Сантри-гель" не зазначено у наданих разом з гарантійним листом виробника документах: - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-1/5554 від 18.03.2019, - Декларація про відповідність Технічному регламенту мийних засобів (№UA.060.D.0495-23 від 28.04.2023), а також в інших документах, наданих у складі тендерної пропозиції Переможця. Таким чином, Переможцем на вимогу Додатку 2 Документації не надано за позицією 8 предмета закупівлі документальне підтвердження відповідності технічним вимогам, яке вимагалося Документацією. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації Пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації. Відповідно до пункту 6 розділу 3 Документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Додаток 2 Документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Відповідно до додатку 2 Документації Замовник за позицією № 8 закуповує засіб для туалету Сантри-гель. В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: - Декларації про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів та/або копії реєстраційного посвідчення (або свідоцтва про державну реєстрацію) та/або сертифікату чи декларації відповідності або інший документ що посвідчує якість товару - Оригінал або належним чином завірену копію гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, дистрибютора якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів, виданим із зазначенням замовника та номером оголошення. У складі Пропозиції Переможця містяться, зокрема: 1) таблиця відповідності запропонованого товару вимогам Документації (файл "Частина кваліфікаційна_Листи_Довідки.pdf"), відровідно до якої Переможець за позицією № 8 пропонужє ТМ Oxidom Засіб для туалету Сантри-гель 1л виробника ТОВ "Оксіхім", Україна; 2) у файлі "Частина технічна_Оксіхім_мийні засоби.pdf": 4 - гарантійний лист виробника, яким ТОВ "ОКСІХІМ" гарантує можливість поставки наступного товару: 1. ТМ OxiClean Професійний засіб концентрат для ручного миття посуду 5л 2. ТМ Oxidom Засіб для миття скла та дзеркал 0,5 л з розпилювачем 3. ТМ Oxidom Засіб для миття підлоги 1л 4. ТМ Oxidom Засіб для туалету Сантри-гель 1л; - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби мийні асортимент згідно з додатком до Висновку. Відповідно до додатку до висновку зазначено, зокрема: 23. Засоби миючі по догляду за сантехнікою -10; - декларація про відповідність Технічному регламенту мийних засобів, в якій зазначено засоби мийні та чистячі, зокрема, засоби миючі по догляду за сантехнікою. Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутні декларації про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів та/або копії реєстраційного посвідчення (або свідоцтва про державну реєстрацію) та/або сертифікату чи декларації відповідності або інший документ, що посвідчує якість товару саме щодо засобу для туалету Сантри-гель. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі вимог пункту 44 Особливостей. Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з яким замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, 5 роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця Процедури закупівлі. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону. Враховуючи наведену вище інформацію, наявні підстави для задоволення Скарги частково. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України ПОСТАНОВИЛА: Зобов'язати Горожанський психоневрологічний інтернат скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця КУПЕНКА ЮРІЯ МИХАЙЛОВИЧА переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015 код 39830000-9 Продукція для чищення", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-23-014696-a.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Уповноважена особа Горожанського психоневрологічного інтернату Желєзняк Анна Леонідівна повідомила, що надійшло рішення 18.03.2024р. №4828-р/пк-пз в електронній системі закупівель Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про товариства з обмеженою відповідальності відповідальністю "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" від 06 березня 2024 № UA-2024-01-23-014696-a.a2 . ФОП КУПЕНКО ЮРІЙ МИХАЙЛОВИЧ за позицією 8 предмета закупівлі "Засіб для туалету Сантри-гель" запропоновано: "ТМ Oxidom Засіб для туалету Сантри-гель 1 л" виробника ТОВ Оксіхім, Україна, у складі тендерної пропозиції надано документ "Гарантійний лист виробника" (б/н від 30.01.2024, файл "Частина технічнаОксіхіммийні засоби.pdf"), у якому виробник ТОВ "Оксіхім" підтверджує можливість поставки зазначеного засобу "ТМ Oxidom Засіб для туалету Сантри-гель 1 л". Разом з тим, на засіб "ТМ Oxidom Засіб для туалету Сантри-гель 1 л" у складі тендерної пропозиції Переможця відсутні Декларації про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів та/або копії реєстраційного посвідчення 3 (або свідоцтва про державну реєстрацію) та/або сертифікату чи декларації відповідності або інший документ що посвідчує якість товару. Зокрема, засіб "ТМ Oxidom Засіб для туалету Сантри-гель" не зазначено у наданих разом з гарантійним листом виробника документах: - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-1/5554 від 18.03.2019, - Декларація про відповідність Технічному регламенту мийних засобів (№UA.060.D.0495-23 від 28.04.2023), а також в інших документах, наданих у складі тендерної пропозиції Переможця. Таким чином, Переможцем на вимогу Додатку 2 Документації не надано за позицією 8 предмета закупівлі документальне підтвердження відповідності технічним вимогам, яке вимагалося Документацією. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації Пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації. Відповідно до пункту 6 розділу 3 Документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Додаток 2 Документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Відповідно до додатку 2 Документації Замовник за позицією № 8 закуповує засіб для туалету Сантри-гель. В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: - Декларації про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів та/або копії реєстраційного посвідчення (або свідоцтва про державну реєстрацію) та/або сертифікату чи декларації відповідності або інший документ що посвідчує якість товару - Оригінал або належним чином завірену копію гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, дистрибютора якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів, виданим із зазначенням замовника та номером оголошення. У складі Пропозиції Переможця містяться, зокрема: 1) таблиця відповідності запропонованого товару вимогам Документації (файл "Частина кваліфікаційна_Листи_Довідки.pdf"), відровідно до якої Переможець за позицією № 8 пропонужє ТМ Oxidom Засіб для туалету Сантри-гель 1л виробника ТОВ "Оксіхім", Україна; 2) у файлі "Частина технічна_Оксіхім_мийні засоби.pdf": 4 - гарантійний лист виробника, яким ТОВ "ОКСІХІМ" гарантує можливість поставки наступного товару: 1. ТМ OxiClean Професійний засіб концентрат для ручного миття посуду 5л 2. ТМ Oxidom Засіб для миття скла та дзеркал 0,5 л з розпилювачем 3. ТМ Oxidom Засіб для миття підлоги 1л 4. ТМ Oxidom Засіб для туалету Сантри-гель 1л; - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби мийні асортимент згідно з додатком до Висновку. Відповідно до додатку до висновку зазначено, зокрема: 23. Засоби миючі по догляду за сантехнікою -10; - декларація про відповідність Технічному регламенту мийних засобів, в якій зазначено засоби мийні та чистячі, зокрема, засоби миючі по догляду за сантехнікою. Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутні декларації про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів та/або копії реєстраційного посвідчення (або свідоцтва про державну реєстрацію) та/або сертифікату чи декларації відповідності або інший документ, що посвідчує якість товару саме щодо засобу для туалету Сантри-гель. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі вимог пункту 44 Особливостей. Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з яким замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, 5 роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця Процедури закупівлі. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону. Враховуючи наведену вище інформацію, наявні підстави для задоволення Скарги частково. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України ПОСТАНОВИЛА: Зобов'язати Горожанський психоневрологічний інтернат скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця КУПЕНКА ЮРІЯ МИХАЙЛОВИЧА переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015 код 39830000-9 Продукція для чищення", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-23-014696-a.
Код ЄДРПОУ | 2276421994 |
---|---|
Поштова адреса | 37600, Україна, Полтавська область, Миргород, 37600, Полтавська обл., місто Миргород, ВУЛИЦЯ БАГАЧАНСЬКА, будинок 114, квартира 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Юрій Купенко |
Телефон | 380974822389 |
Ел. пошта | ukrstoma@gmail.com |
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Уповноважена особа Горожанського психоневрологічного інтернату Желєзняк Анна Леонідівна повідомила, що надійшло рішення 12.04.2024р. №6353-р/пк-пз в електронній системі закупівель Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про товариства з обмеженою відповідальності відповідальністю "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" від 30 березня 2024 № UA-2024-01-23-014696-a.a5 . Учасником ФОП ЗАХАРОВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ у складі Пропозиції надано документи: - "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" (№ 30/01-13/24 від 30.01.2024, файл "Дод.2 технічна xapaKT.pdf"); - "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" (№. 30/01-12/24 від 30.01.2024), у яких зазначено найменування запропонованого учасником товару. Разом з тим, у складі Пропозиції учасника ФОП ЗАХАРОВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ відсутні: Декларації про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів та/або копії реєстраційного посвідчення (або свідоцтва про державну реєстрацію) та/або сертифікату чи декларації відповідності або інший документ що посвідчує якість товару -на запропонований за позицією 4 "Миючій засіб проф.засіб концентрат для ручного миття посуду ТМ ECO LUX", зокрема, такий засіб не зазначено у наданому документі Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (№ 12.2-18-1/4910 від 12.02.2022) (файл "Серт.Концентрат 5л.pdf"), а також в інших документах, наданих у складі Пропозиції учасника ФОП ЗАХАРОВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ (у наданих документах відсутні засоби, зокрема, саме для ручного миття посуду); -на запропонований за позицією 7 "Засіб для полу ТМ Dr.Prakti", зокрема, такий засіб не зазначено у наданих документах Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-1/939 від 17.02.2023, Декларація про відповідність Технічному регламенту мийних засобів (№UA.038.D.026-22 від 31.10.2022), Сертифікат відповідності (№UA. 10207.273-22 від 31.10.2022) (файл "Серт. Dr.PraKti .pdf") а також в інших документах, наданих у складі Пропозиції учасника ФОП ЗАХАРОВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ (у наданих документах відсутні засоби, зокрема, саме для полу). Таким чином, учасником ФОП ЗАХАРОВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ на вимогу додатку 2 Документації НЕ надано за позиціями 4 та 7 предмета закупівлі документальне підтвердження відповідності технічним вимогам Документації, яке вимагалося Документацією. Учасником ФОП ЗАХАРОВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ на вимогу додатку 2 до Документації НЕ надано документальне підтвердження відповідності вимогам Документації, яке вимагалося Документацією (Оригінал або належним чином завірену копію гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, дистрибютора якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів, виданим із зазначенням замовника та номером оголошення). Тому Пропозиція учасника ФОП ЗАХАРОВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ мала бути відхилена Замовником відповідно до статті 31 Закону та пункту 44 Особливостей. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації встановлено, що Пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: 4 − інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам— згідно з Додатком 2 до тендерної документації; Відповідно до пункту 6 розділу 3 Документації встановлено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Додаток 2 Документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 39830000-9 Засоби для прання та миття. Замовник закуповує, зокрема: 4 миючій засіб (Білизна Посуд 5л – Бланідас проф.засіб концентрат для ручного миття посуду) Білизна Посуд ефективно видаляє жир та харчові плями, легко ополіскується, утворює стійку піну, що дає можливість за допомогою однієї дози засобу вимити велику кількість брудного посуду. Концентрований засіб для миття посуду (каструль, сковорід, скляного та фаянсового посуду тощо) у закладах охорони здоров'я різного профілю, на підприємствах фармацевтичної, хімічної, біотехнологічної, мікробіологічної, харчової та переробної промисловості, підприємствах комунального господарства, громадського харчування і торгівлі, на всіх видах транспорту, в учбових та дошкільних закладах, побуті та в інших закладах де потрібно дотримуватися належної гігієни. 7 засіб для полу Містер Proper Рідкий засіб для прибирання різних поверхонь з приємним ароматом. Засіб відмиває підлоги і стіни за менший час і з меншими зусиллями ніж інші засоби. Воно ефективно видаляє забруднення, не залишає розводів і головне - його не потрібно змивати. В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: - Декларації про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів та/або копії реєстраційного посвідчення (або свідоцтва про державну реєстрацію) та/або сертифікату чи декларації відповідності або інший документ що посвідчує якість товару - Оригінал або належним чином завірену копію гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, дистрибютора якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів, виданим із зазначенням замовника та номером оголошення. У складі Пропозиції Переможця містяться, зокрема: -тендерна пропозиція від 30.01.2024 №30/01-12/24 (файл "Дод.4 Тендерна пропозиція.pdf"), в якій Переможець пропонує 8 позицій товару, зокрема: 4 Миючій засіб - проф.засіб концентрат для ручного миття посуду TM Pro Clining Eco Lux 7 Засіб для полу TM Dr.Prakti -інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 30.01.2024 №30/01-13/24 (файл "Дод.2 технічна характ..pdf"), в якій Переможець пропонує 8 позицій товару, зокрема: 4 Миючій засіб - проф.засіб концентрат для ручного миття посуду TM Eco Lux 7 Засіб для полу TM Dr.Prakti -висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 12.07.2022 №12.2- 18-1/4910 (файл "Серт.Концентрат 5л..pdf") на засоби мийні згідно з додатком до висновку, у якому зазначено, зокрема: 5 Засоби для миття посуду ECOLUX засіб для миття посуду – гель-концентрат "Профі". -висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 17.02.2023 №12.2- 18-1/939 (файл "Серт. Dr.Praкti.pdf") на мийні та чистильні засоби згідно з додатком до висновку, у якому нараховано 103 позиції. -декларація про відповідність продукції вимогам технічного регламенту мийних засобів від 31.10.2022 (файл "Серт. Dr.Praкti.pdf") на мийні засоби в асортименті 103 найменування згідно додатку. -сертифікат відповідності від 31.10.2022 № UA.1O207.273-33 (файл "Серт. Dr.Praкti.pdf") на мийні засоби в асортименті 103 найменування згідно додатку. Документація не містить вичерпного переліку документів, що посвідчують якість товару. Слід зазначити, що за позицією 4 у тендерній пропозиції від 30.01.2024 №30/01-12/24 Переможцем запропоновано TM Pro Clining Eco Lux, в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 30.01.2024 №30/01-13/24 -TM Eco Lux, та надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 12.07.2022 №12.2-18-1/4910 на засоби для миття посуду ECOLUX. За таких умов Переможцем за позицією 4 запропоновано саме TM Pro Clining Eco Lux. Разом з тим, в складі Пропозиції відсутній, зокрема, документ, що посвідчує якість саме запропонованого за позицією 4 товару. Крім того, в складі Пропозиції Переможця відсутній документ, що посвідчує якість товару за позицією 7. Також, в складі Пропозиції Переможця відсутні, зокрема, оригінали або належним чином завірені копії гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, дистрибютора якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів, виданим із зазначенням замовника та номером оголошення. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі вимог пункту 44 Особливостей. Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з яким замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, коли тендерна пропозиція не 6 відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця Процедури закупівлі. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону. Враховуючи наведену вище інформацію, наявні підстави для задоволення Скарги частково. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Уповноважена особа Горожанського психоневрологічного інтернату Желєзняк Анна Леонідівна повідомила, що надійшло рішення 12.04.2024р. №6353-р/пк-пз в електронній системі закупівель Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про товариства з обмеженою відповідальності відповідальністю "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" від 30 березня 2024 № UA-2024-01-23-014696-a.a5 . Учасником ФОП ЗАХАРОВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ у складі Пропозиції надано документи: - "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" (№ 30/01-13/24 від 30.01.2024, файл "Дод.2 технічна xapaKT.pdf"); - "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" (№. 30/01-12/24 від 30.01.2024), у яких зазначено найменування запропонованого учасником товару. Разом з тим, у складі Пропозиції учасника ФОП ЗАХАРОВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ відсутні: Декларації про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів та/або копії реєстраційного посвідчення (або свідоцтва про державну реєстрацію) та/або сертифікату чи декларації відповідності або інший документ що посвідчує якість товару -на запропонований за позицією 4 "Миючій засіб проф.засіб концентрат для ручного миття посуду ТМ ECO LUX", зокрема, такий засіб не зазначено у наданому документі Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (№ 12.2-18-1/4910 від 12.02.2022) (файл "Серт.Концентрат 5л.pdf"), а також в інших документах, наданих у складі Пропозиції учасника ФОП ЗАХАРОВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ (у наданих документах відсутні засоби, зокрема, саме для ручного миття посуду); -на запропонований за позицією 7 "Засіб для полу ТМ Dr.Prakti", зокрема, такий засіб не зазначено у наданих документах Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-1/939 від 17.02.2023, Декларація про відповідність Технічному регламенту мийних засобів (№UA.038.D.026-22 від 31.10.2022), Сертифікат відповідності (№UA. 10207.273-22 від 31.10.2022) (файл "Серт. Dr.PraKti .pdf") а також в інших документах, наданих у складі Пропозиції учасника ФОП ЗАХАРОВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ (у наданих документах відсутні засоби, зокрема, саме для полу). Таким чином, учасником ФОП ЗАХАРОВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ на вимогу додатку 2 Документації НЕ надано за позиціями 4 та 7 предмета закупівлі документальне підтвердження відповідності технічним вимогам Документації, яке вимагалося Документацією. Учасником ФОП ЗАХАРОВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ на вимогу додатку 2 до Документації НЕ надано документальне підтвердження відповідності вимогам Документації, яке вимагалося Документацією (Оригінал або належним чином завірену копію гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, дистрибютора якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів, виданим із зазначенням замовника та номером оголошення). Тому Пропозиція учасника ФОП ЗАХАРОВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ мала бути відхилена Замовником відповідно до статті 31 Закону та пункту 44 Особливостей. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації встановлено, що Пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: 4 − інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам— згідно з Додатком 2 до тендерної документації; Відповідно до пункту 6 розділу 3 Документації встановлено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Додаток 2 Документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 39830000-9 Засоби для прання та миття. Замовник закуповує, зокрема: 4 миючій засіб (Білизна Посуд 5л – Бланідас проф.засіб концентрат для ручного миття посуду) Білизна Посуд ефективно видаляє жир та харчові плями, легко ополіскується, утворює стійку піну, що дає можливість за допомогою однієї дози засобу вимити велику кількість брудного посуду. Концентрований засіб для миття посуду (каструль, сковорід, скляного та фаянсового посуду тощо) у закладах охорони здоров'я різного профілю, на підприємствах фармацевтичної, хімічної, біотехнологічної, мікробіологічної, харчової та переробної промисловості, підприємствах комунального господарства, громадського харчування і торгівлі, на всіх видах транспорту, в учбових та дошкільних закладах, побуті та в інших закладах де потрібно дотримуватися належної гігієни. 7 засіб для полу Містер Proper Рідкий засіб для прибирання різних поверхонь з приємним ароматом. Засіб відмиває підлоги і стіни за менший час і з меншими зусиллями ніж інші засоби. Воно ефективно видаляє забруднення, не залишає розводів і головне - його не потрібно змивати. В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: - Декларації про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів та/або копії реєстраційного посвідчення (або свідоцтва про державну реєстрацію) та/або сертифікату чи декларації відповідності або інший документ що посвідчує якість товару - Оригінал або належним чином завірену копію гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, дистрибютора якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів, виданим із зазначенням замовника та номером оголошення. У складі Пропозиції Переможця містяться, зокрема: -тендерна пропозиція від 30.01.2024 №30/01-12/24 (файл "Дод.4 Тендерна пропозиція.pdf"), в якій Переможець пропонує 8 позицій товару, зокрема: 4 Миючій засіб - проф.засіб концентрат для ручного миття посуду TM Pro Clining Eco Lux 7 Засіб для полу TM Dr.Prakti -інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 30.01.2024 №30/01-13/24 (файл "Дод.2 технічна характ..pdf"), в якій Переможець пропонує 8 позицій товару, зокрема: 4 Миючій засіб - проф.засіб концентрат для ручного миття посуду TM Eco Lux 7 Засіб для полу TM Dr.Prakti -висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 12.07.2022 №12.2- 18-1/4910 (файл "Серт.Концентрат 5л..pdf") на засоби мийні згідно з додатком до висновку, у якому зазначено, зокрема: 5 Засоби для миття посуду ECOLUX засіб для миття посуду – гель-концентрат "Профі". -висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 17.02.2023 №12.2- 18-1/939 (файл "Серт. Dr.Praкti.pdf") на мийні та чистильні засоби згідно з додатком до висновку, у якому нараховано 103 позиції. -декларація про відповідність продукції вимогам технічного регламенту мийних засобів від 31.10.2022 (файл "Серт. Dr.Praкti.pdf") на мийні засоби в асортименті 103 найменування згідно додатку. -сертифікат відповідності від 31.10.2022 № UA.1O207.273-33 (файл "Серт. Dr.Praкti.pdf") на мийні засоби в асортименті 103 найменування згідно додатку. Документація не містить вичерпного переліку документів, що посвідчують якість товару. Слід зазначити, що за позицією 4 у тендерній пропозиції від 30.01.2024 №30/01-12/24 Переможцем запропоновано TM Pro Clining Eco Lux, в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 30.01.2024 №30/01-13/24 -TM Eco Lux, та надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 12.07.2022 №12.2-18-1/4910 на засоби для миття посуду ECOLUX. За таких умов Переможцем за позицією 4 запропоновано саме TM Pro Clining Eco Lux. Разом з тим, в складі Пропозиції відсутній, зокрема, документ, що посвідчує якість саме запропонованого за позицією 4 товару. Крім того, в складі Пропозиції Переможця відсутній документ, що посвідчує якість товару за позицією 7. Також, в складі Пропозиції Переможця відсутні, зокрема, оригінали або належним чином завірені копії гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, дистрибютора якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів, виданим із зазначенням замовника та номером оголошення. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі вимог пункту 44 Особливостей. Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з яким замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, коли тендерна пропозиція не 6 відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця Процедури закупівлі. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону. Враховуючи наведену вище інформацію, наявні підстави для задоволення Скарги частково. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Код ЄДРПОУ | 2900202794 |
---|---|
Поштова адреса | 54025, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, ПРОВУЛОК ПАРУСНИЙ, будинок 7-А, квартира 96 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Захаров Дмитро |
Телефон | 380503944129 |
Ел. пошта | Yabudush2016@gmail.com |
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Протокол № 39 уповноваженої особи Горожанського психоневрологічного інтернату. 20.05.2024 р. с. Старогорожене Присутні: Уповноважена особа Желєзняк Анна Леонідівна ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про прийняття рішення про дискваліфікацію ТОВ « ТВГ Український папір ». 2. Розгляну іншого учасника ТОВ « ГРЕНЛАНДІЯ НВП ». СЛУХАЛИ: Уповноважена особа Горожанського психоневрологічного інтернату Желєзняк Анна Леонідівна повідомила, що надійшло рішення 07.05.2024р. №8106-р/пк-пз в електронній системі закупівель Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг від ТОВ «ГРЕНЛАНДІЯ НВП», щодо переможця закупівлі ТОВ «Український папір ». Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення Переможця Процедури закупівлі, виходячи з наступного. Скаржник зазначає, що у складі Пропозиції Переможця відсутні декларації про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів та/або копії реєстраційного посвідчення (або свідоцтва про державну реєстрацію) та/або сертифікату чи декларації відповідності або інший документ що посвідчує якість товару на запропонований за позицією 3 засіб "Білизна "Екстра" концентрована 1 л", зокрема, такий засіб не зазначено у наданій декларації про відповідність Технічному регламенту мийних засобів від 14.04.2023 TER.D.022-23 (файл 3.5,7,8_Декларація") (у наданих учасником документах відсутній засіб саме Білизна "Екстра" концентрована). 3 У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації Пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в Документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у Документації інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим Замовником вимогам— згідно з додатком 2 Документації. Відповідно до пункту 6 розділу 3 Документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в додатку 2 до цієї Документації. Додаток 2 Документації містить інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та передбачає, зокрема: 3 Білизна "Екстра" концентрована 1л: Універсальний концентрований миючий та вибілюючий засіб з активним хлором. В складі Пропозиції учасник повинен надати наступні документи: - Декларації про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів та/або копії реєстраційного посвідчення (або свідоцтва про державну реєстрацію) та/або сертифікату чи декларації відповідності або інший документ що посвідчує якість товару. Документація не містить вичерпного переліку документів, що посвідчують якість товару. У складі Пропозиції Переможця містяться: - документ "інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" (файл Інформація про технічні характеристики.pdf), у якому зазначено, зокрема: "Найменування : Білизна "Екстра"концентрована 1л"; - гарантійний лист (файл Гарантійний лист представника_позиції №1,2,3,5,6,7,8.pdf), у якому зазначено, зокрема: "Товариство з обмеженою відповідальністю "ТорговоВиробнича Група Український папір", яке офіційним дистриб’ютором продукції ТОВ "Юнілайф.ПВ" та офіційним представником ТОВ "Західпромторг", підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі UA-2024-01-23-014696-a у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією та нашою пропозицією. - декларація про відповідність продукції вимогам технічного регламенту мийних засобів виробника ТОВ "Західпромторг" (файл 3,5,7,8_Декларація.pdf) на засоби для миття, чищення та прання в асортименті 25 найменування згідно з додатком. -сертифікат відповідності від 31.10.2022 № UA0.YT.012608-23 (файл 1,2,6_Сертифікат відповідності.pdf) засоби мийні, чистильні, пральні та дезактивуючі в 311 найменуваннь згідно з додатками виробника ТОВ "Юнілайф.ПВ". Разом з тим, в складі Пропозиції Переможця відсутній документ, що посвідчує якість товару за позицією 3 "Білизна "Екстра" концентрована 1л". Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі 4 закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі вимог пункту 44 Особливостей. Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з яким замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця Процедури закупівлі. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону. Враховуючи наведену вище інформацію, наявні підстави для задоволення Скарги частково. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або 5 скасування", Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ВИРІШИЛИ: 1. Прийняти рішення на підставі Антимонопольного комітету України скасування про визначення ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» переможцем процедури закупівлі – ДК 021:2015 код « 39830000-9 Продукція для чищення », оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-23-014696-а. 2. Розглянути іншого учасника ТОВ « ГРЕНЛАНДІЯ НВП » .
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Протокол № 39 уповноваженої особи Горожанського психоневрологічного інтернату. 20.05.2024 р. с. Старогорожене Присутні: Уповноважена особа Желєзняк Анна Леонідівна ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про прийняття рішення про дискваліфікацію ТОВ « ТВГ Український папір ». 2. Розгляну іншого учасника ТОВ « ГРЕНЛАНДІЯ НВП ». СЛУХАЛИ: Уповноважена особа Горожанського психоневрологічного інтернату Желєзняк Анна Леонідівна повідомила, що надійшло рішення 07.05.2024р. №8106-р/пк-пз в електронній системі закупівель Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг від ТОВ «ГРЕНЛАНДІЯ НВП», щодо переможця закупівлі ТОВ «Український папір ». Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення Переможця Процедури закупівлі, виходячи з наступного. Скаржник зазначає, що у складі Пропозиції Переможця відсутні декларації про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів та/або копії реєстраційного посвідчення (або свідоцтва про державну реєстрацію) та/або сертифікату чи декларації відповідності або інший документ що посвідчує якість товару на запропонований за позицією 3 засіб "Білизна "Екстра" концентрована 1 л", зокрема, такий засіб не зазначено у наданій декларації про відповідність Технічному регламенту мийних засобів від 14.04.2023 TER.D.022-23 (файл 3.5,7,8_Декларація") (у наданих учасником документах відсутній засіб саме Білизна "Екстра" концентрована). 3 У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації Пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в Документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у Документації інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим Замовником вимогам— згідно з додатком 2 Документації. Відповідно до пункту 6 розділу 3 Документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в додатку 2 до цієї Документації. Додаток 2 Документації містить інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та передбачає, зокрема: 3 Білизна "Екстра" концентрована 1л: Універсальний концентрований миючий та вибілюючий засіб з активним хлором. В складі Пропозиції учасник повинен надати наступні документи: - Декларації про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів та/або копії реєстраційного посвідчення (або свідоцтва про державну реєстрацію) та/або сертифікату чи декларації відповідності або інший документ що посвідчує якість товару. Документація не містить вичерпного переліку документів, що посвідчують якість товару. У складі Пропозиції Переможця містяться: - документ "інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" (файл Інформація про технічні характеристики.pdf), у якому зазначено, зокрема: "Найменування : Білизна "Екстра"концентрована 1л"; - гарантійний лист (файл Гарантійний лист представника_позиції №1,2,3,5,6,7,8.pdf), у якому зазначено, зокрема: "Товариство з обмеженою відповідальністю "ТорговоВиробнича Група Український папір", яке офіційним дистриб’ютором продукції ТОВ "Юнілайф.ПВ" та офіційним представником ТОВ "Західпромторг", підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі UA-2024-01-23-014696-a у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією та нашою пропозицією. - декларація про відповідність продукції вимогам технічного регламенту мийних засобів виробника ТОВ "Західпромторг" (файл 3,5,7,8_Декларація.pdf) на засоби для миття, чищення та прання в асортименті 25 найменування згідно з додатком. -сертифікат відповідності від 31.10.2022 № UA0.YT.012608-23 (файл 1,2,6_Сертифікат відповідності.pdf) засоби мийні, чистильні, пральні та дезактивуючі в 311 найменуваннь згідно з додатками виробника ТОВ "Юнілайф.ПВ". Разом з тим, в складі Пропозиції Переможця відсутній документ, що посвідчує якість товару за позицією 3 "Білизна "Екстра" концентрована 1л". Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі 4 закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі вимог пункту 44 Особливостей. Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з яким замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця Процедури закупівлі. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону. Враховуючи наведену вище інформацію, наявні підстави для задоволення Скарги частково. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або 5 скасування", Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ВИРІШИЛИ: 1. Прийняти рішення на підставі Антимонопольного комітету України скасування про визначення ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» переможцем процедури закупівлі – ДК 021:2015 код « 39830000-9 Продукція для чищення », оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-23-014696-а. 2. Розглянути іншого учасника ТОВ « ГРЕНЛАНДІЯ НВП » .
Код ЄДРПОУ | 43977041 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, 04073, місто Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр |
Телефон | 380673873633,380671633630 |
Ел. пошта | tender2@ukrpap.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43527454 |
---|---|
Поштова адреса | 07320, Україна, Київська область, Сухолуччя, 07320, Київська обл., Вишгородський район, село Сухолуччя, ВУЛИЦЯ ТРАВНЕВА, будинок 1-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Пономаренко Катерина |
Телефон | 380675014400 |
Ел. пошта | GREENNVP@UKR.NET |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Горожанський психоневрологічний інтернат |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03190596 |
Поштова адреса | 56135, Україна, Миколаївська область, село Старогорожене, вулиця Радянської Армії будинок 22 |
Ім'я |
Желєзняк Анна Леонідівна ( ) |
Телефон | +380967977602 |
Ел. пошта | gorozheno-pni@ukr.net |