На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
694 325.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється на підставі наявної потреби, згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Ідентифікаційний номер | UA-2024-02-14-002646-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 лютого, 09:00 |
Дата останніх змін | 18 березня, 00:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 694 325.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 27 лютого, 14:05 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 471.63 UAH з ПДВ |
---|
«Реконструкція мережі електропостачання головного корпусу КНП "Вінницької міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги" по вул. Київська, 68 в м. Вінниця»1 робота Адреса поставки: 21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 68 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45310000-3, Електромонтажні роботи |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Пунктом 3 Загальних вимог Додатку 2 (ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (технічні, якісні та кількісні характеристики)) до тендерної документації, замовника вимагається : Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме наступні документи: договірна ціна; пояснювальна записка; підсумкова відомість ресурсів; зведений кошторисний розрахунок; локальні кошториси; Календарний графік. Учасником- Фізична особа-підприємець Барчук Віталій Анатолійович (ЄДРПОУ/ІПН 3163908356), на виконання даної вимоги, у складі тендерної пропозиції надано документи -договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва та загальновиробничі витрати на будову. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Пунктом 3 Загальних вимог Додатку 2 (ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (технічні, якісні та кількісні характеристики)) до тендерної документації, замовника вимагається : Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме наступні документи: договірна ціна; пояснювальна записка; підсумкова відомість ресурсів; зведений кошторисний розрахунок; локальні кошториси; Календарний графік. Учасником- Фізична особа-підприємець Барчук Віталій Анатолійович (ЄДРПОУ/ІПН 3163908356), на виконання даної вимоги, у складі тендерної пропозиції надано документи -договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва та загальновиробничі витрати на будову. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Код ЄДРПОУ | 3163908356 |
---|---|
Поштова адреса | 21022, Україна, Вінницька область, Вінниця, провулок Гонти, будинок 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Барчук Віталій |
Телефон | 380967474848 |
Ел. пошта | barchukva777@gmail.com |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Учасником -ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАН ТАЧ" (ЄДРПОУ/ІПН 43796851), на вимогу Замовника щодо усунення невідповідностей, було надано наступні документи: – Довідка про досвід (Вих. №2 від 06 березня 2024 року) (файл-4. Довідка договір. рdf); – Договір про надання послуг № 23/07-14/1 від 14 липня 2023 року укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю «ВАН ТАЧ» та Фізичною особою-підприємцем Зубрицька Вікторія Юріївна, щодо виконання роботи з встановлення та підключення дизель-генератора ДГ J 200 K IV AV115729 із погодженою сторонами специфікацією про умови надання послуг. (файл-4.1. Аналогічний договір. рdf); – Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 286 від 31 липня 2023 р. (файл-4.2. Акт рdf); - ДОВІДКА ПРО ВАРТІСТЬ ВИКОНАНИХ БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ ТА ВИТРАТИ за предметом закупівлі: Встановлення та підключення дизель-генератора ДГ J 200 K IV AV115729 в Київська обл. Бориспільський район село Вишеньки вул. Шевченка 92 (файл. 4.3. Довідка. рdf). Згідно Додатку 1 до тендерної документації п. 3 Розділу 1 встановлено кваліфікаційний критерій: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У якому встановлено наступне: Документальним підтвердженням виконання аналогічного договору* є надання Скан-копія/-ї документів, які підтверджують виконання аналогічного/-их договору/-ів за предметом закупівлі -акти виконаних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3. *Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір (-ори), що за своєю суттю є максимально наближений до предмета закупівлі (будівництво або капітальний ремонт або реконструкція електромережі або встановлення/підключення генератора), та які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з наслідками – СС1,СС2,СС3. Оскільки, предметом закупівлі є РОБОТИ, документи, які надано ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАН ТАЧ" для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (Договір про надання послуг № 23/07-14/1 від 14 липня 2023 року) та Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 286 від 31 липня 2023 р.) не підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору. Відсутні скан-копія/-ї документів, які підтверджують виконання аналогічного/-их договору/-ів за предметом закупівлі -акти виконаних робіт за формою КБ-2в . Не відповідність зазначеного предмету закупівлі в договорі (Договір про надання послуг № 23/07-14/1 від 14 липня 2023 року) та акті здачі-приймання робіт (надання послуг) № 286 від 31 липня 2023, з найменуванням об’єкту вказаного в довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрат. Учасник-ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАН ТАЧ" (ЄДРПОУ/ІПН 43796851) не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, зокрема: коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасником -ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАН ТАЧ" (ЄДРПОУ/ІПН 43796851), на вимогу Замовника щодо усунення невідповідностей, було надано наступні документи: – Довідка про досвід (Вих. №2 від 06 березня 2024 року) (файл-4. Довідка договір. рdf); – Договір про надання послуг № 23/07-14/1 від 14 липня 2023 року укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю «ВАН ТАЧ» та Фізичною особою-підприємцем Зубрицька Вікторія Юріївна, щодо виконання роботи з встановлення та підключення дизель-генератора ДГ J 200 K IV AV115729 із погодженою сторонами специфікацією про умови надання послуг. (файл-4.1. Аналогічний договір. рdf); – Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 286 від 31 липня 2023 р. (файл-4.2. Акт рdf); - ДОВІДКА ПРО ВАРТІСТЬ ВИКОНАНИХ БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ ТА ВИТРАТИ за предметом закупівлі: Встановлення та підключення дизель-генератора ДГ J 200 K IV AV115729 в Київська обл. Бориспільський район село Вишеньки вул. Шевченка 92 (файл. 4.3. Довідка. рdf). Згідно Додатку 1 до тендерної документації п. 3 Розділу 1 встановлено кваліфікаційний критерій: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У якому встановлено наступне: Документальним підтвердженням виконання аналогічного договору* є надання Скан-копія/-ї документів, які підтверджують виконання аналогічного/-их договору/-ів за предметом закупівлі -акти виконаних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3. *Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір (-ори), що за своєю суттю є максимально наближений до предмета закупівлі (будівництво або капітальний ремонт або реконструкція електромережі або встановлення/підключення генератора), та які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з наслідками – СС1,СС2,СС3. Оскільки, предметом закупівлі є РОБОТИ, документи, які надано ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАН ТАЧ" для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (Договір про надання послуг № 23/07-14/1 від 14 липня 2023 року) та Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 286 від 31 липня 2023 р.) не підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору. Відсутні скан-копія/-ї документів, які підтверджують виконання аналогічного/-их договору/-ів за предметом закупівлі -акти виконаних робіт за формою КБ-2в . Не відповідність зазначеного предмету закупівлі в договорі (Договір про надання послуг № 23/07-14/1 від 14 липня 2023 року) та акті здачі-приймання робіт (надання послуг) № 286 від 31 липня 2023, з найменуванням об’єкту вказаного в довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрат. Учасник-ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАН ТАЧ" (ЄДРПОУ/ІПН 43796851) не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, зокрема: коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 43796851 |
---|---|
Поштова адреса | 21037, Україна, Вінницька область, Вінниця, 21037, Вінницька обл., місто Вінниця, вул.Пирогова, будинок 115 А, офіс 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Князький Олександр |
Телефон | 380738885363,380635332648 |
Ел. пошта | sales@onetouch.com.ua |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Тендерна пропозиція учасника-Товариство з обмеженою відповідальністю "Промавтоматика Вінниця" підлягає відхиленню з підстав зазначених: -підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, зокрема: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; - підпунктом 1 пункту 44 Особливостей, зокрема: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція учасника-Товариство з обмеженою відповідальністю "Промавтоматика Вінниця" підлягає відхиленню з підстав зазначених: -підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, зокрема: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; - підпунктом 1 пункту 44 Особливостей, зокрема: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 34849153 |
---|---|
Поштова адреса | 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 145 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Марія Гикава |
Телефон | +380682154053 |
Ел. пошта | 904@pa.ua |
Післяоплата. Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Виконавцем актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) протягом 30 календарних днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт, при наявності коштів на рахунку Замовника та/або по мірі надходження фінансування. Закупівля здійснюється на підставі наявної потреби, згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01982749 |
Поштова адреса | 21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 68 |
Ім'я |
Мосійчук Лілія |
Телефон | 380432664039 |
Ел. пошта | mklshmd@ukr.net |