На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з поточного ремонту будівлі операторної з тепловим пунктом сміттєспалювальної установки адміністрації МП Південний (інв. № 8614) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м.Южне, вул. Берегова, 11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 90 календарних днів з дати надання заявки Замовником, протягом 2024 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 650 000,00 грн. без ПДВ / 780 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28.02.2024 о 12-00 год. 12. Умови оплати: Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку. (Зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, оплата здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку. (Зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-02-14-010530-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 25 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 лютого, 12:00 |
Дата останніх змін | 11 березня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 650 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 500.00 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з поточного ремонту будівлі операторної з тепловим пунктом сміттєспалювальної установки адміністрації МП Південний (інв. № 8614)1 послуга Адреса поставки: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Вулиця Берегова, будинок 11 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Декодер Груп» і, враховуючи аналіз розгляду тендерної пропозиції, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Декодер Груп» надана з порушенням вимог, встановлених у тендерній документації замовника: - Документи, надані учасником для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, не відповідають вимогам пункту 1.1. частини 1 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації( далі – ТД), а саме: учасником надана довідка від 26 лютого 2024 року № 4, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. В цій довідці, учасником не зазначено інформацію щодо технологій, які будуть застосовуватись при наданні послуг в колонці «Опис технологій». Крім того, в позиції №8 «Трамбівка пневматична» відсутня інформація щодо кількості одиниць. - Документи, надані учасником для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не відповідають вимогам пункту 1.2. частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД, а саме: учасником надана довідка від 26 лютого 2024 року № 6 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі; накази про призначення працівників та трудові угоди про виконання робіт з працівниками, які зазначені у вищезазначеній довідці, а також копія посвідчення на професію бетоняра №0203212-2. При перевірці інформації зазначеній в довідці виявлена невідповідність щодо досвіду роботи на посаді (років) з інформацією, що зазначена у трудових угодах про виконання робіт працівників. Крім того, в довідці та трудовій угоді про виконання робіт №16 від 26.02.2024 року П.І.Б. бетоняра зазначено Костюкевич Олексій Петрович, а в посвідчені про отримання професії бетоняра №0203212-2 - Костякевич Олексій Павлович. - учасником, в порушення вимог абзацу 4 пункту 1 частини 1 розділу ІІІ ТД та частини 4 розділу І Додатку 2 до ТД, НЕ НАДАНО інформації, що підтверджує необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (документів на підтвердження якісних та інших характеристик послуг (робіт)) , а саме «Технічних вимог», у редакції згідно Додатку 5 до тендерної документації, підписані з боку учасника процедури закупівлі. - учасником в порушення вимог пункту 3.11. частини 3 розділу І Додатку 2 до ТД, НЕ НАДАНО дозвільні документи, а саме: оригінал або завірені учасником процедури закупівлі копії дозвільних документів ((декларація або дозвіл, або аналогічний/і дозвільний/і документ/и з аналогічним/и відповідним(и) найменуванням/и робіт/послуг)), діючі на кінцеву дату подання тендерної пропозиції, видані уповноваженим(и) органом(ами) у порядку та у відповідності до чинного законодавства на роботи підвищеної небезпеки на: -Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3м та/або верхолазні роботи. Отже, за результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Декодер Груп», у зв’язку із тим, що невідповідності, зазначені у пункті 8.3. цього протоколу (відсутність документів на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме – «Технічних вимог», у редакції згідно Додатку 5 до тендерної документації, підписані з боку учасника процедури закупівлі), не підлягають усуненню, згідно абзацу 2 пункту 43 Особливостей, розглядається питання щодо відхилення тендерної пропозиції учасника без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Декодер Груп» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту будівлі операторної з тепловим пунктом сміттєспалювальної установки адміністрації МП Південний (інв. № 8614) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи - відхилити тендерну пропозицію учасника та проголосувати з цього питання. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: ТОВ Декодер Груп: - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ не встановлено. Керуючись вимогами пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протокол робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 05.03.2024 № 77, прийнято рішення: Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Декодер Груп» на підставі того, що: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Оприлюднити даний протокол та інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Декодер Груп». У зв’язку із відхиленням единого учасника процедури закупівлі ТОВ «Декодер Груп», відкриті торги на предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту будівлі операторної з тепловим пунктом сміттєспалювальної установки адміністрації МП Південний (інв. № 8614) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, автоматично відміняється електронною системою закупівель, відповідно до підпункту 1 пункту 51 ОСОБЛИВОСТЕЙ (відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з ОСОБЛИВОСТЯМИ).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Декодер Груп» і, враховуючи аналіз розгляду тендерної пропозиції, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Декодер Груп» надана з порушенням вимог, встановлених у тендерній документації замовника: - Документи, надані учасником для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, не відповідають вимогам пункту 1.1. частини 1 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації( далі – ТД), а саме: учасником надана довідка від 26 лютого 2024 року № 4, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. В цій довідці, учасником не зазначено інформацію щодо технологій, які будуть застосовуватись при наданні послуг в колонці «Опис технологій». Крім того, в позиції №8 «Трамбівка пневматична» відсутня інформація щодо кількості одиниць. - Документи, надані учасником для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не відповідають вимогам пункту 1.2. частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД, а саме: учасником надана довідка від 26 лютого 2024 року № 6 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі; накази про призначення працівників та трудові угоди про виконання робіт з працівниками, які зазначені у вищезазначеній довідці, а також копія посвідчення на професію бетоняра №0203212-2. При перевірці інформації зазначеній в довідці виявлена невідповідність щодо досвіду роботи на посаді (років) з інформацією, що зазначена у трудових угодах про виконання робіт працівників. Крім того, в довідці та трудовій угоді про виконання робіт №16 від 26.02.2024 року П.І.Б. бетоняра зазначено Костюкевич Олексій Петрович, а в посвідчені про отримання професії бетоняра №0203212-2 - Костякевич Олексій Павлович. - учасником, в порушення вимог абзацу 4 пункту 1 частини 1 розділу ІІІ ТД та частини 4 розділу І Додатку 2 до ТД, НЕ НАДАНО інформації, що підтверджує необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (документів на підтвердження якісних та інших характеристик послуг (робіт)) , а саме «Технічних вимог», у редакції згідно Додатку 5 до тендерної документації, підписані з боку учасника процедури закупівлі. - учасником в порушення вимог пункту 3.11. частини 3 розділу І Додатку 2 до ТД, НЕ НАДАНО дозвільні документи, а саме: оригінал або завірені учасником процедури закупівлі копії дозвільних документів ((декларація або дозвіл, або аналогічний/і дозвільний/і документ/и з аналогічним/и відповідним(и) найменуванням/и робіт/послуг)), діючі на кінцеву дату подання тендерної пропозиції, видані уповноваженим(и) органом(ами) у порядку та у відповідності до чинного законодавства на роботи підвищеної небезпеки на: -Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3м та/або верхолазні роботи. Отже, за результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Декодер Груп», у зв’язку із тим, що невідповідності, зазначені у пункті 8.3. цього протоколу (відсутність документів на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме – «Технічних вимог», у редакції згідно Додатку 5 до тендерної документації, підписані з боку учасника процедури закупівлі), не підлягають усуненню, згідно абзацу 2 пункту 43 Особливостей, розглядається питання щодо відхилення тендерної пропозиції учасника без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Декодер Груп» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту будівлі операторної з тепловим пунктом сміттєспалювальної установки адміністрації МП Південний (інв. № 8614) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи - відхилити тендерну пропозицію учасника та проголосувати з цього питання. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: ТОВ Декодер Груп: - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ не встановлено. Керуючись вимогами пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протокол робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 05.03.2024 № 77, прийнято рішення: Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Декодер Груп» на підставі того, що: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Оприлюднити даний протокол та інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Декодер Груп». У зв’язку із відхиленням единого учасника процедури закупівлі ТОВ «Декодер Груп», відкриті торги на предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту будівлі операторної з тепловим пунктом сміттєспалювальної установки адміністрації МП Південний (інв. № 8614) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, автоматично відміняється електронною системою закупівель, відповідно до підпункту 1 пункту 51 ОСОБЛИВОСТЕЙ (відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з ОСОБЛИВОСТЯМИ).
Код ЄДРПОУ | 38847998 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Євген Двоєнкін |
Телефон | 380971417135 |
Ел. пошта | dekoder_office@ukr.net |
Субпідрядник не залучається
Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку. (Зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, оплата здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку. (Зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728549 |
Поштова адреса | 65481, Україна, Одеська область, Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Ім'я |
Лозовий Костянтин Костянтинович |
Телефон | 380487381710 |
Ел. пошта | Kostiantyn.Lozovyi@pf.uspa.gov.ua |