На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 856 682.90 UAH
Замовник
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Більш детальна інформація та проект договору розміщено в тендерній документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-02-14-012737-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 лютого, 17:00 |
Дата останніх змін | 1 травня, 21:25 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 856 682.90 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 23 лютого, 13:50 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 18 566.83 UAH без ПДВ |
---|
Мило туалетне тверде, 75 гр15000 штука Адреса поставки: Україна, Вінницька область, Козятин Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33711900-6, Мило |
Мило туалетне рідке19000 літр Адреса поставки: Україна, Вінницька область, Козятин Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33711900-6, Мило |
Мило господарське 72%, біле241602 штука Адреса поставки: Україна, Вінницька область, Козятин Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33711900-6, Мило |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Код ЄДРПОУ | 43460992 |
---|---|
Поштова адреса | 14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, ВУЛИЦЯ МАРТИНА НЕБАБИ, будинок 106В |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Аліна Величко |
Телефон | +380934291871 |
Ел. пошта | alvel.ukr@gmail.com |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Код ЄДРПОУ | 42818313 |
---|---|
Поштова адреса | 021, Україна, Київська область, Київ, Проспект Визволителів, будинок 3-А, офіс 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Степанець Олег |
Телефон | 380509853483 |
Ел. пошта | SANAHIM@UKR.NET |
Час публікації: 2024-04-15 10:56:19
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-16 10:56:19
Опис
Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Вами у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) У складі Вашої тендерної пропозиції відсутнє документальне підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (ПЗ/НХ-22259/НЮ від 05.07.2022), що не відповідає вимогам підпункту 3 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. Для усунення вищевикладених невідповідностей Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення завантажити через електронну систему закупівель уточнені або нові документи, а саме: 1) Документи, що підтверджують виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Код ЄДРПОУ | 43977041 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, 04073, місто Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр |
Телефон | 380673873633,380671633630 |
Ел. пошта | tender2@ukrpap.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 37484649 |
---|---|
Поштова адреса | 67661, Україна, Одеська область, Біляївський р-н., с.Усатове, вул.Залізничників, 22 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Станіслав Макогін |
Телефон | +380487012031 |
Ел. пошта | stf2014@ukr.net |
Час публікації: 2024-04-16 23:29:12
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-17 23:29:12
Опис
Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Вами у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) У складі Вашої тендерної пропозиції відсутня довідка про відсутність підстав, визначених абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей, що не відповідає вимогам пункту 8 Додатку 3 до тендерної документації. Для усунення вищевикладених невідповідностей Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення завантажити через електронну систему закупівель уточнені або нові документи, а саме: 1) Довідку про відсутність підстав, визначених абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей.
Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати поставки товару за умови реєстрації контрагентом податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для резидентів України – неплатників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України – неплатників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081221 |
Поштова адреса | 01601, Україна, Київська область, Київ, вул.Лисенко, 6 |
Ім'я |
Загоруйко Олексій Володимирович |
Телефон | 380443096908 |
Ел. пошта | oleksiizagoruyko@sw.uz.gov.ua |