На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 111 111.11 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Строк виконання робіт повинен складати не більше 130 календарних днів після отримання Виконавцем від Замовника письмової заявки на початок виконання робіт та отримання авансового платежу. Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення виконання договору про закупівлю, при укладанні договору з переможцем - не вимагається. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1%. Тендерна пропозиція учасника, ціна якої буде вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена в оголошенні про проведення відкритих торгів буде відхилена.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-02-16-008042-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 лютого, 11:00 |
Дата останніх змін | 20 березня, 16:49 |
Очікувана вартість закупівлі | 5 111 111.11 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 27 лютого, 13:45 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 51 111.11 UAH без ПДВ |
---|
Технічне переоснащення установки оперативного постійного струму №4 Зміївської ТЕС ПАТ «Центренерго»1 робота Адреса поставки: 63460, Україна, Харківська область, смт Слобожанське, Чугуївський р-н, в межах території електротехнічних приміщень енергоблоків №5,6 ряд «А» та територія Виконавця Строк: до 30.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45317000-2, Інші електромонтажні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 38622372 |
---|---|
Поштова адреса | 02002, Україна, Київська область, Київ, Євгена Сверстюка, будинок 23, кімната 723 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Онупрієнко Андрій Валерійович |
Телефон | 380442249058 |
Ел. пошта | STMENERGO.TENDER@GMAIL.COM |
не залучається
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38679759 |
---|---|
Поштова адреса | 03062, Україна, м. Київ, м. Київ, пров.Кулібіна, будинок 3 літ. Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Шелест |
Телефон | +380503109531 |
Ел. пошта | a.shelest@selcom.ua |
Розрахунки з Виконавцем за даним Договором здійснюються Замовником в наступному порядку: у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця з наступними умовами оплати: - Попередня оплата у розмірі 45% від ціни цього Договору, зазначеної в п.3 Додатку № 1 до цього Договору, протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня отримання від Виконавця оригіналів належним чином оформленого рахунка на оплату та банківської гарантії на суму попередньої оплати, та наданої Замовником заявки на початок виконання робіт;
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 45.00%
- Остаточний розрахунок проводиться наступним чином: з суми кожного Акту прийому-передачі виконаних робіт вираховується вартість авансу (попередньої оплати) у розмірі 45% та залишок суми сплачується протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання кожного Акту прийому-передачі виконаних робіт Сторонами. - У випадку, якщо Виконавець протягом 30 банківських днів з дня отримання попередньої оплати не приступив до виконання робіт, Виконавець зобов’язаний повернути Замовнику попередню оплату (аванс) протягом 10 банківських днів з останнього дня вищезазначеного тридцятиденного строку в повному обсязі. Строк виконання робіт повинен складати не більше 130 календарних днів після отримання Виконавцем від Замовника письмової заявки на початок виконання робіт та отримання авансового платежу. Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення виконання договору про закупівлю, при укладанні договору з переможцем - не вимагається. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1%. Тендерна пропозиція учасника, ціна якої буде вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена в оголошенні про проведення відкритих торгів буде відхилена.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 55.00%
Назва організації | Публічне акціонерне товариство «Центренерго» Зміївська теплова електрична станція |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05471247 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Темнохуд Андрій Іванович |
Телефон | 380504479384 |
Ел. пошта | temnokhud@zmtes.centrenergo.com |