На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
28 703 649.03 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
24 березня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 24 березня, 00:04
Опис
Згідно з п.50 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник відміняє відкриті торги відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-02-21-006987-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 березня, 11:00 |
Дата останніх змін | 24 березня, 00:04 |
Очікувана вартість закупівлі | 28 703 649.03 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 4 березня, 14:22 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 287 036.49 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Послуги з відновлення пошкодженого асфальтобетонного покриття доріг (проїжджої частини вулиць), внутрішньоквартальних проїздів та тротуарів після ремонту на мережах водопроводу та каналізації в м. Миколаєві за ДК 021:2015 — 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45233142-6, Ремонт доріг |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 39348815 |
---|---|
Поштова адреса | 23211 , Україна, Вінницька область, смт Стрижавка, Вінницька обл., Вінницький р-н, селище міського типу Стрижавка, вул.Молодіжна, будинок 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ігор КІЗЬ |
Телефон | 380632407662 |
Ел. пошта | 39348815@ukr.net |
не планується залучення
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44423181 |
---|---|
Поштова адреса | 54028, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, вул.Новозаводська, будинок 34 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Євген Прудник |
Телефон | +380675153170 |
Ел. пошта | prudnik130184@gmail.com |
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Оплата за Договором здійснюється на підставі виставленого рахунку Постачальника на умовах: - 30% передплата протягом 10 робочих днів після отримання рахунку: - 70% розрахунки за обсяги наданих послуг проводяться щомісячно за фактом на підставі підписаної і скріпленої печатками обох сторін довідки (форма КБ-3) та актами передавання-приймання наданих послуг, калькуляції, згідно пред'явленого Виконавцем рахунку, в термін п'яти робочих днів з дня пред'явлення Замовнику.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Оплата за Договором здійснюється на підставі виставленого рахунку Постачальника на умовах: - 30% передплата протягом 10 робочих днів після отримання рахунку: - 70% розрахунки за обсяги наданих послуг проводяться щомісячно за фактом на підставі підписаної і скріпленої печатками обох сторін довідки (форма КБ-3) та актами передавання-приймання наданих послуг, калькуляції, згідно пред'явленого Виконавцем рахунку, в термін п'яти робочих днів з дня пред'явлення Замовнику.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31448144 |
Поштова адреса | 54055, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Погранична, 161 |
Ім'я |
Олена Баланчук |
Телефон | +380674736817 |
Ел. пошта | balanchuk@vodokanal.mk.ua |