На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
400 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Знайдено порушення
Скасовано
31 березня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 31 березня, 00:03
Опис
На виконання вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. За результатами моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій надано висновок 19.03.2024, яким встановлено, що підстави для відхилення тендерної пропозиції, зазначені Замовником у пункті 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не відповідають вимогам пункту 44 Особливостей. Згідно абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/ або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. При цьому згідно абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей. Моніторингом встановлено, що у розділах 2 та 3 Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу до переможця процедури закупівлі, а саме: «*Згідно ч. 6 ст. 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 частини першої та частиною другою цієї статті», що не відповідає вимогам, встановленим у абзаці п'ятнадцятому пункту 47 Особливостей. Водночас, відповідно до абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Таким чином, підстави для відхилення та вимоги до переможця процедури закупівлі, встановлені Замовником у розділах 2 та 3 Додатку 3 до тендерної документації не відповідають вимогам, встановленим абзацом п'ятнадцятим пункту 47 Особливостей, що є порушенням вимог абзацу восьмого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлені порушення вимог пункту 44, абзацу п'ятнадцятого пункту 47 та абзацу восьмого пункту 28 Особливостей. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов'язує Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо відміни відкритих торгів відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей. Оскільки, порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель виявлені на етапі підписання договору з переможцем закупівлі ФОП Гуменюк Сергій Якович, можливість усунути їх шляхом внесення змін до тендерної документації на даному етапі проведення процедури закупівлі в Замовника відсутня. Враховуючи викладене є підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів з особливостями.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-02-27-007777-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 3 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 31 березня, 00:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 400 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з заправки та відновлення картриджів1040 послуга Адреса поставки: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницька область, місцеві загальні суди Хмельницької області та територіальне управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області Строк: до 31.12.2024 14:41 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50313000-2, Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки |
Оплата Послуг Замовником здійснюється протягом 10 банківських днів з дати підписання належним чином оформлених Актів приймання-передачі Послуг Отримувачем
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | територіальне управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26293548 |
Поштова адреса | 29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул.Соборна, 75 |
Ім'я |
Штанько Лариса Василівна ( ) |
Телефон | +380382658297 |
Ел. пошта | inbox@km.court.gov.ua |