0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
400 000.00 UAH
Замовник
територіальне управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 11 бер. 17:02
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)
ПРИХОВАНО
При проведенні процедури закупівлі Послуги з заправки та відновлення картриджів (код CPV за ДК 021:2015– 50310000-1 - «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки») (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-27-007777-a) обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено таким чином: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена після вивчення інформації, отриманої під час проведення ринкових консультацій шляхом визначення середнього арифметичного значення за наступною формулою: ОВ = V * (Ц1 + Ц2 +Ц3)/К, де: ОВ – очікувана вартість послуг; V – кількість (обсяг) послуг, що закуповується; Ц1, Ц2, Ц3 – ціни, отримані як комерційні пропозиції; К – кількість цін, отриманих як комерційні пропозиції. Згідно отриманих цінових пропозицій ФОП Бондар Олександр Григорович, ПП «Фірма НВМ-сервіс», ФОП Гуменюк Сергій Якович визначено середню вартість послуг з заправки та відновлення картриджів методом порівняння ринкових цін та розрахована орієнтовна потреба у кількості послуг з заправки та відновлення картриджів до 31.12.2024 (скановані копії цінових пропозицій додаються). Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 400 000,00 грн. з ПДВ ( чотириста тисяч гривень 00 коп. з ПДВ). Зазначена інформація та розрахунки розміщені на офіційному веб-сайті територіального управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області за посиланням : https://km.court.gov.ua/tu23/inshe/public_zakupivli/zapravky2024 При розробленні тендерної документації було допущено невідповідності, а саме деякі пункти тендерної документації містять посилання на статті Закону України «Про публічні закупівлі» без зазначення відповідних пунктів Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178. У зв’язку з виявленими невідповідностями у тендерній документації розглядається питання щодо відміни зазначеної процедури відкритих торгів з особливостями.
При проведенні процедури закупівлі Послуги з заправки та відновлення картриджів (код CPV за ДК 021:2015– 50310000-1 - «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки») (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-27-007777-a) обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено таким чином: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена після вивчення інформації, отриманої під час проведення ринкових консультацій шляхом визначення середнього арифметичного значення за наступною формулою: ОВ = V * (Ц1 + Ц2 +Ц3)/К, де: ОВ – очікувана вартість послуг; V – кількість (обсяг) послуг, що закуповується; Ц1, Ц2, Ц3 – ціни, отримані як комерційні пропозиції; К – кількість цін, отриманих як комерційні пропозиції. Згідно отриманих цінових пропозицій ФОП Бондар Олександр Григорович, ПП «Фірма НВМ-сервіс», ФОП Гуменюк Сергій Якович визначено середню вартість послуг з заправки та відновлення картриджів методом порівняння ринкових цін та розрахована орієнтовна потреба у кількості послуг з заправки та відновлення картриджів до 31.12.2024 (скановані копії цінових пропозицій додаються). Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 400 000,00 грн. з ПДВ ( чотириста тисяч гривень 00 коп. з ПДВ). Зазначена інформація та розрахунки розміщені на офіційному веб-сайті територіального управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області за посиланням : https://km.court.gov.ua/tu23/inshe/public_zakupivli/zapravky2024 При розробленні тендерної документації було допущено невідповідності, а саме деякі пункти тендерної документації містять посилання на статті Закону України «Про публічні закупівлі» без зазначення відповідних пунктів Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178. У зв’язку з виявленими невідповідностями у тендерній документації розглядається питання щодо відміни зазначеної процедури відкритих торгів з особливостями.
Інформуємо, що на виконання вимог висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-02-27-007777-a та відповідно до рішення уповноваженої особи від 20.03.2024 №20 відкриті торги з особливостями щодо предмету закупівлі Послуги з заправки та відновлення картриджів (код CPV за ДК 021:2015– 50310000-1 - «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки») відмінено.