На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 544 610.00 UAH
Замовник
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Закупівля проводиться до 31 грудня 2025 року. Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-02-29-005947-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 25 березня, 00:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 5 544 610.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 11 березня, 15:00 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 27 723.05 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Капітальний ремонт підвального приміщення будинку культури (тимчасового укриття), за адресою: вул. Одеська, 22 у м. Вознесенськ Миколаївської області1 робота Адреса поставки: 56500, Україна, Миколаївська область, м. Вознесенськ, вул. Одеська, 22 Строк: до 31.12.2025 14:15 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
За рішенням уповноваженої особи від 29.02.2024р. №39 оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Капітальний ремонт підвального приміщення будинку культури (тимчасового укриття), за адресою: вул. Одеська, 22 у м. Вознесенськ Миколаївської області» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-02-29-005947-a (далі — Закупівля). На вимогу пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо (п. 43 Особливостей). Замовник встановив вимоги до предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації та додатків до неї, зокрема, завантаження учасником через електронну систему закупівель інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. А також вимогою замовника було надати Розрахунок договірної ціни, який здійснюється учасником у програмному комплексі АВК-5 (за версією не раніше ніж 3.8.5), який розрахований згідно Кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва” затверджених Наказом від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”, завантажується учасником в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії та в електронному вигляді у форматі imd. Ціна пропозиції визначається на підставі договірних цін та розрахунків, які обов’язково входять до складу тендерної пропозиції. До складу ціни Учасника процедури закупівлі обов’язково включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у розмірі не менше 2% від ціни пропозиції, та кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва у розмірі не менше 1% від ціни пропозиції. На виконання даних вимог Учасником було надано через електронну систему закупівель розрахунок договірної ціни у програмному комплексі АВК-5 за версією 3.8.5.1 (файли договірна ціна.pdf; 25.imd). Однак, вищевказаний розрахунок не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а саме: є невідповідність в Локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-03: Позиція за технічним завданням згідно вимог Замовника: Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-03, Розділ 1 Монтажні роботи - КР15-123-3 Установлення малогабаритної захисної секції МЗС Одиниця виміру – клапан Кількість – 2. Позиція тендерної пропозиції Учасника: Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-03, Розділ 1 Монтажні роботи – позиція відсутня. Дані вимоги стосуються інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які відображаються в кошторисних розрахунках. Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №28 (надалі - Настанова) ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника). Відповідно до пункту 5.33 розділу V Настанови до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Додаток 30 Настанови містить форму договірної ціни, де зазначено, зокрема: "Розділ І Будівельні роботи. Розр. № 1 Прямі витрати в т.ч. заробітна плата; Розр. № 2 Вартість матеріальних ресурсів; Розр. № 3 Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів; Розр. № 4 Загальновиробничі витрати; Розр. № 5 Кошти на зведення (пристосування) та розбирання титульних тимчасових будівель і споруд; Розр. № 6 Кошти на виконання будівельних робіт у зимовий період (на обсяги робіт, що плануються до виконання у зимовий період); Розр. № 7 Кошти на виконання будівельних робіт у літній період; Розр. № 8 Інші витрати; Розр. № 9 Прибуток; Розр. № 10 Кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації; Розр. № 11 Кошти на покриття ризиків; Розр. № 12 Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами; Розр. № 13 Податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені чинним законодавством і не враховані складовими вартості будівництва (крім ПДВ). Разом з тим, Товариство з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „АЛЬФА“" не включено в договірну ціну кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у розмірі не менше 2% від ціни пропозиції, та кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва у розмірі не менше 1% від ціни пропозиції. Враховуючи наведене, пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „АЛЬФА“" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації. З огляду на положення пункту 43 Особливостей такі помилки у складі тендерної пропозиції учасника не можна вважати невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі. Отже, замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „АЛЬФА“" на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
За рішенням уповноваженої особи від 29.02.2024р. №39 оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Капітальний ремонт підвального приміщення будинку культури (тимчасового укриття), за адресою: вул. Одеська, 22 у м. Вознесенськ Миколаївської області» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-02-29-005947-a (далі — Закупівля). На вимогу пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо (п. 43 Особливостей). Замовник встановив вимоги до предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації та додатків до неї, зокрема, завантаження учасником через електронну систему закупівель інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. А також вимогою замовника було надати Розрахунок договірної ціни, який здійснюється учасником у програмному комплексі АВК-5 (за версією не раніше ніж 3.8.5), який розрахований згідно Кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва” затверджених Наказом від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”, завантажується учасником в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії та в електронному вигляді у форматі imd. Ціна пропозиції визначається на підставі договірних цін та розрахунків, які обов’язково входять до складу тендерної пропозиції. До складу ціни Учасника процедури закупівлі обов’язково включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у розмірі не менше 2% від ціни пропозиції, та кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва у розмірі не менше 1% від ціни пропозиції. На виконання даних вимог Учасником було надано через електронну систему закупівель розрахунок договірної ціни у програмному комплексі АВК-5 за версією 3.8.5.1 (файли договірна ціна.pdf; 25.imd). Однак, вищевказаний розрахунок не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а саме: є невідповідність в Локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-03: Позиція за технічним завданням згідно вимог Замовника: Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-03, Розділ 1 Монтажні роботи - КР15-123-3 Установлення малогабаритної захисної секції МЗС Одиниця виміру – клапан Кількість – 2. Позиція тендерної пропозиції Учасника: Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-03, Розділ 1 Монтажні роботи – позиція відсутня. Дані вимоги стосуються інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які відображаються в кошторисних розрахунках. Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №28 (надалі - Настанова) ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника). Відповідно до пункту 5.33 розділу V Настанови до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Додаток 30 Настанови містить форму договірної ціни, де зазначено, зокрема: "Розділ І Будівельні роботи. Розр. № 1 Прямі витрати в т.ч. заробітна плата; Розр. № 2 Вартість матеріальних ресурсів; Розр. № 3 Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів; Розр. № 4 Загальновиробничі витрати; Розр. № 5 Кошти на зведення (пристосування) та розбирання титульних тимчасових будівель і споруд; Розр. № 6 Кошти на виконання будівельних робіт у зимовий період (на обсяги робіт, що плануються до виконання у зимовий період); Розр. № 7 Кошти на виконання будівельних робіт у літній період; Розр. № 8 Інші витрати; Розр. № 9 Прибуток; Розр. № 10 Кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації; Розр. № 11 Кошти на покриття ризиків; Розр. № 12 Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами; Розр. № 13 Податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені чинним законодавством і не враховані складовими вартості будівництва (крім ПДВ). Разом з тим, Товариство з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „АЛЬФА“" не включено в договірну ціну кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у розмірі не менше 2% від ціни пропозиції, та кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва у розмірі не менше 1% від ціни пропозиції. Враховуючи наведене, пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „АЛЬФА“" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації. З огляду на положення пункту 43 Особливостей такі помилки у складі тендерної пропозиції учасника не можна вважати невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі. Отже, замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „АЛЬФА“" на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Код ЄДРПОУ | 45032949 |
---|---|
Поштова адреса | 04123, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Світлицького, будинок 35, офіс 27/5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Подолян |
Телефон | +380669994697 |
Ел. пошта | vbkalfa23@gmail.com |
За рішенням уповноваженої особи від 29.02.2024р. №39 оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі “Капітальний ремонт підвального приміщення будинку культури (тимчасового укриття), за адресою: вул. Одеська, 22 у м. Вознесенськ Миколаївської області” - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-02-29-005947-a (далі — Закупівля). Пункт 31 Особливостей передбачає, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон), крім положень частин 1, 4, 6 та 7 статті 26 Закону. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі Приватне підприємство «Укрбудсервіс і Ко» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 3 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій та о 11 год. 08 хв. 13 березня 2024 року розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (ч. 9 ст. 26 Закону). Станом на 11 год. 08 хв. 14 березня 2024 року учасник Приватне підприємство «Укрбудсервіс і Ко» не виправив виявлені невідповідності, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів, а саме: 1. Вимога Замовника згідно тендерної документації: в складі пропозиції подається довідка про наявність основних будівельних машин і механізмів, які Учасник планує використовувати для виконання робіт за предметом закупівлі (надалі - Довідка про наявність основних будівельних машин і механізмів) у довільній формі. *До довідки про наявність основних будівельних машин і механізмів необхідно обов’язково включити наступні будівельні машини і механізми, а саме: • Автомобіль бортовий, вантажопідйомність не менше 5 т; • Кран, вантажопідйомність не менше 10т.; • Автогідропідіймач, висота підйому не менше 12 м; • Екскаватор одноковшевий, місткість ковша не менше 0,25м3; • Бульдозер, потужність не менше 79 кВт [108 к.с.]; • Автогрейдер, потужність не менше 99 кВт [135 к.с.]; • Коток, маса не менше 16 т; • Машин поливально-мийна, місткість не менше 6000 л; • Машина бурильно-кранова на автомобілі, глибина буріння не менше 3,5 м. В разі необхідності, Учасник має право включити до Довідки про наявність будівельних машин і механізмів й інші будівельних машини і механізми. В підтвердження наявності власних будівельних машин та механізмів, учасник в складі пропозиції надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів). Для підтвердження правових підстав щодо наявності орендованих будівельних машин і механізмів, та/або щодо надання послуг з використанням будівельних машин та механізмів, учасник надає у складі пропозиції відповідні документи: - діючий договір оренди та/або надання послуг з додатками; - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів). Якщо за договорами оренди орендодавцем не є власник техніки, Замовник не вимагає підтвердження зв’язку між власником техніки та орендодавцем, а також не вимагає наявності повноважень у такого орендодавця щодо надання техніки в подальшу оренду/суборенду/укладання договорів надання послуг. В разі якщо будівельні машини і механізми не підлягають реєстрації та на них не отримуються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів), Учасник в складі пропозиції надає лист-роз’яснення щодо відсутності необхідності отримання вищезазначеного свідоцтва на конкретні машини/механізми. Учасником не надано діючий договір оренди та/або надання послуг з додатками та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів), по позиції 8 Довідки про наявність основних будівельних машин і механізмів, наданої Учасником через електронну систему закупівель, №113 від 14.03.2024р., а саме: • Котки, маса не менше 16 т НАММ HD120VV (Учасником надано підтверджуючі документи на Коток дорожній, масою 14600 кг (14,6 т), що не відповідає тендерній документації та вимогам Замовника). 2. Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Учасником не надано довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей (Учасником надано Довідку №115 від 14.03.2024р. щодо невиконання учасником своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю перед іншим Замовником). На вимогу до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на це, замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі Приватне підприємство «Укрбудсервіс і Ко» на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
За рішенням уповноваженої особи від 29.02.2024р. №39 оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі “Капітальний ремонт підвального приміщення будинку культури (тимчасового укриття), за адресою: вул. Одеська, 22 у м. Вознесенськ Миколаївської області” - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-02-29-005947-a (далі — Закупівля). Пункт 31 Особливостей передбачає, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон), крім положень частин 1, 4, 6 та 7 статті 26 Закону. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі Приватне підприємство «Укрбудсервіс і Ко» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 3 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій та о 11 год. 08 хв. 13 березня 2024 року розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (ч. 9 ст. 26 Закону). Станом на 11 год. 08 хв. 14 березня 2024 року учасник Приватне підприємство «Укрбудсервіс і Ко» не виправив виявлені невідповідності, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів, а саме: 1. Вимога Замовника згідно тендерної документації: в складі пропозиції подається довідка про наявність основних будівельних машин і механізмів, які Учасник планує використовувати для виконання робіт за предметом закупівлі (надалі - Довідка про наявність основних будівельних машин і механізмів) у довільній формі. *До довідки про наявність основних будівельних машин і механізмів необхідно обов’язково включити наступні будівельні машини і механізми, а саме: • Автомобіль бортовий, вантажопідйомність не менше 5 т; • Кран, вантажопідйомність не менше 10т.; • Автогідропідіймач, висота підйому не менше 12 м; • Екскаватор одноковшевий, місткість ковша не менше 0,25м3; • Бульдозер, потужність не менше 79 кВт [108 к.с.]; • Автогрейдер, потужність не менше 99 кВт [135 к.с.]; • Коток, маса не менше 16 т; • Машин поливально-мийна, місткість не менше 6000 л; • Машина бурильно-кранова на автомобілі, глибина буріння не менше 3,5 м. В разі необхідності, Учасник має право включити до Довідки про наявність будівельних машин і механізмів й інші будівельних машини і механізми. В підтвердження наявності власних будівельних машин та механізмів, учасник в складі пропозиції надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів). Для підтвердження правових підстав щодо наявності орендованих будівельних машин і механізмів, та/або щодо надання послуг з використанням будівельних машин та механізмів, учасник надає у складі пропозиції відповідні документи: - діючий договір оренди та/або надання послуг з додатками; - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів). Якщо за договорами оренди орендодавцем не є власник техніки, Замовник не вимагає підтвердження зв’язку між власником техніки та орендодавцем, а також не вимагає наявності повноважень у такого орендодавця щодо надання техніки в подальшу оренду/суборенду/укладання договорів надання послуг. В разі якщо будівельні машини і механізми не підлягають реєстрації та на них не отримуються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів), Учасник в складі пропозиції надає лист-роз’яснення щодо відсутності необхідності отримання вищезазначеного свідоцтва на конкретні машини/механізми. Учасником не надано діючий договір оренди та/або надання послуг з додатками та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів), по позиції 8 Довідки про наявність основних будівельних машин і механізмів, наданої Учасником через електронну систему закупівель, №113 від 14.03.2024р., а саме: • Котки, маса не менше 16 т НАММ HD120VV (Учасником надано підтверджуючі документи на Коток дорожній, масою 14600 кг (14,6 т), що не відповідає тендерній документації та вимогам Замовника). 2. Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Учасником не надано довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей (Учасником надано Довідку №115 від 14.03.2024р. щодо невиконання учасником своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю перед іншим Замовником). На вимогу до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на це, замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі Приватне підприємство «Укрбудсервіс і Ко» на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Код ЄДРПОУ | 36714047 |
---|---|
Поштова адреса | 55002, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ВУЛИЦЯ ДРУЖБИ НАРОДІВ, будинок 19 В, кімната 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Колесников Микола Михайлович |
Телефон | 380513625345 |
Ел. пошта | ubckopa@ukr.net |
Капітальний ремонт підвального приміщення будинку культури (тимчасового укриття), за адресою: вул. Одеська, 22 у м. Вознесенськ Миколаївської області
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20908003 |
Поштова адреса | 56500, Україна, Миколаївська область, місто Вознесенськ, площа Центральна,1 |
Ім'я |
Мазурець Сергій Валерійович (Mazurets Sergey Valerievich) |
Телефон | +380513432134 |
Ел. пошта | gkh-voz2017@ukr.net |