На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасування неуспішне
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 6 березня, 12:08
Опис
Здійснено механічну помилку під час публікації процедури закупівлі в розрізі очікуваної вартості. Відповідно до службової записки на проведення процедури закупівлі товарів (робіт та послуг) №1273/89 від 04.03.2024 року очікувана вартість предмету закупівлі становить – 7 632 053,00 грн
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-06-000045-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 березня, 18:00 |
Дата останніх змін | 17 березня, 00:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 7 799 957.96 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 46 799.74 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 77 999.58 UAH |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Блок-контейнер (модуль) спеціального призначення – Тип 2.2 комплект Адреса поставки: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Мечникова 16а Строк: до 12.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44211100-3, Модульні та переносні споруди |
Блок-контейнер (модуль) спеціального призначення – Тип 32 комплект Адреса поставки: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Мечникова 16а Строк: до 12.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44211100-3, Модульні та переносні споруди |
Блок-контейнер (модуль) спеціального призначення – Тип 43 комплект Адреса поставки: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Мечникова 16а Строк: до 13.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44211100-3, Модульні та переносні споруди |
Блок-контейнер (модуль) спеціального призначення – Тип 61 комплект Адреса поставки: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Мечникова 16а Строк: до 12.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44211100-3, Модульні та переносні споруди |
Блок-контейнер (модуль) спеціального призначення – Тип 71 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 12.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44211100-3, Модульні та переносні споруди |
Розрахунки за фактично поставлений та прийнятий Товар проводяться протягом 30 (тридцяти) банківських днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленої видаткової накладної на відвантажений Товар, в якій зазначено реквізити Постачальника, номенклатуру, кількість, ціну Товару, який переходить у власність Замовника, сума для оплати Товару та Акт приймання-передачі (Додаток 3 проєкт договору). Без вищезазначених документів або відсутності в них встановленої інформації, оплата поставленого Товару не проводиться.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ЗАХІДНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАМОВНИКА РОБІТ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26630218 |
Поштова адреса | 79017, Україна, Львівська область, Львів, Мечникова 16а |
Ім'я |
Шестопал Ігор |
Телефон | 380676541671 |
Ел. пошта | west_uzr@ukr.net |