На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з поточного ремонту режимного огородження адміністрації МП Південний (інв. № 1159) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481,Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 120 днів з моменту надання заявки Замовником протягом 2024 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 750 000,00 грн. без ПДВ / 900 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15.03.2024 о 12-00 год. 12. Умови оплати: за фактично надані Послуги, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку. (Зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, оплата здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку. (Зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-06-010584-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 березня, 12:00 |
Дата останніх змін | 11 квітня, 14:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 750 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 18 березня, 13:01 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 7 500.00 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з поточного ремонту режимного огородження адміністрації МП Південний (інв. № 1159)1 послуга Адреса поставки: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова, будинок 11 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Результат розгляду тендерної пропозиції: За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» і, враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» не відповідає вимогам, встановленним у тендерній документації замовника: Документи, надані учасником для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, не відповідають вимогам підпункту 1.1.1. пункту 1.1 частини 1 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації (далі - ТД), а саме: Учасником процедури закупівлі ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» у складі його тендерної пропозиції було надано «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 14.03.2024 вих. № 3-03, при цьому у довідці відсутня інформація по власності субпідрядника, а саме: не зазначено у колонці «Примітки», в пунктах 22,23,24,25 місцезнаходження та код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено договір, а також строк (термін) дії такого договору. Разом з тим, учасник процедури закупівлі ТОВ "СТРОЙ-БУД-КРАН" надав «Інформацію щодо залучення/незалучення субпідрядних організацій до надання послуг, що є предметом закупівлі*» від 14.03.2024 вих. № 13-03, де зазначив, що ТОВ "СТРОЙ-БУД-КРАН" не планує залучати субпідрядника. Крім цього, учасник не зазначив у довідці інформацію щодо залучення технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. В колонці «Опис технологій» учасник процедури закупівлі зазначив іншу інформацію, а саме, марку/модель обладнання, об’єкту матеріально-технічної бази. Документи, надані учасником для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не відповідають вимогам пункту 1.2. частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД, а саме: Учасником процедури закупівлі ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» у складі його тендерної пропозиції було надано «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 14.03.2024 вих. № 15-03, при цьому у довідці відсутня інформація щодо стропальника та машиніста автокрану (згідно наданій інформації щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази, учасник планував застосування крану на автомобільному ходу КС-3577-ЗК). Крім цього, у довідці відсутня інформація щодо розряду електрогазозварника, та не зазначено конкретний розряд бетоняра. В наданій довідці не зазначена інформація щодо ім’я по батькові Демченко Ярослава – інженера з охорони праці, та не зазначено кількості років досвіду роботи на посаді. Разом з тим, інформація зазначена в довідці щодо робітників Балтова Олександра Васильовича та Сухина Вячеслава Олександровича відрізняється в частині формулювання посади та досвіду роботи на посаді від інформації в наданих наказах про прийняття на роботу цих робітників, через що не зрозуміло як довго і яку саме посаду займають Балтов Олександр Васильович та Сухин Вячеслав Олександрович. Відсутні чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документи (оригінали або завірені учасником процедури закупівлі копії), видані працівникам, інформація про яких зазначена у довідці, а саме: кваліфікаційне(і) посвідчення/сертифікат(и)/свідоцтво(а)/диплом(и), які підтверджують кваліфікацію: електрогазозварника(ів) (2 розряду або вище), стропальника(ів), бетоняра(ів) (2 розряду або вище), машиніста автокрану, інженера з охорони праці. На виконавця робіт – Чобу Дениса Олександровича не надані документи (оригінали або завірені учасником процедури закупівлі копії) які підтверджують наявність повної або базової вищої освіти (бакалавр та/або спеціаліст, та/або магістр) у галузі будівництва. Не надані документи для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, згідно підпункту 1.3.1. пункту 1.3 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД. При цьому, замовником 20.03.2024 було розміщено «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», але учасником процедури закупівлі ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» не було виправлено до 21.03.2024 - 16:47 виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту режимного огородження адміністрації МП Південний (інв. № 1159) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи - відхилити тендерну пропозицію учасника. Підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (згідно з абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ не встановлено. Керуючись вимогами пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протокол робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 22.03.2024 № 102, прийнято рішення: Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» на підставі того, що: - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (згідно з абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Оприлюднити даний протокол та інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Результат розгляду тендерної пропозиції: За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» і, враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» не відповідає вимогам, встановленним у тендерній документації замовника: Документи, надані учасником для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, не відповідають вимогам підпункту 1.1.1. пункту 1.1 частини 1 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації (далі - ТД), а саме: Учасником процедури закупівлі ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» у складі його тендерної пропозиції було надано «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 14.03.2024 вих. № 3-03, при цьому у довідці відсутня інформація по власності субпідрядника, а саме: не зазначено у колонці «Примітки», в пунктах 22,23,24,25 місцезнаходження та код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено договір, а також строк (термін) дії такого договору. Разом з тим, учасник процедури закупівлі ТОВ "СТРОЙ-БУД-КРАН" надав «Інформацію щодо залучення/незалучення субпідрядних організацій до надання послуг, що є предметом закупівлі*» від 14.03.2024 вих. № 13-03, де зазначив, що ТОВ "СТРОЙ-БУД-КРАН" не планує залучати субпідрядника. Крім цього, учасник не зазначив у довідці інформацію щодо залучення технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. В колонці «Опис технологій» учасник процедури закупівлі зазначив іншу інформацію, а саме, марку/модель обладнання, об’єкту матеріально-технічної бази. Документи, надані учасником для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не відповідають вимогам пункту 1.2. частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД, а саме: Учасником процедури закупівлі ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» у складі його тендерної пропозиції було надано «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 14.03.2024 вих. № 15-03, при цьому у довідці відсутня інформація щодо стропальника та машиніста автокрану (згідно наданій інформації щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази, учасник планував застосування крану на автомобільному ходу КС-3577-ЗК). Крім цього, у довідці відсутня інформація щодо розряду електрогазозварника, та не зазначено конкретний розряд бетоняра. В наданій довідці не зазначена інформація щодо ім’я по батькові Демченко Ярослава – інженера з охорони праці, та не зазначено кількості років досвіду роботи на посаді. Разом з тим, інформація зазначена в довідці щодо робітників Балтова Олександра Васильовича та Сухина Вячеслава Олександровича відрізняється в частині формулювання посади та досвіду роботи на посаді від інформації в наданих наказах про прийняття на роботу цих робітників, через що не зрозуміло як довго і яку саме посаду займають Балтов Олександр Васильович та Сухин Вячеслав Олександрович. Відсутні чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документи (оригінали або завірені учасником процедури закупівлі копії), видані працівникам, інформація про яких зазначена у довідці, а саме: кваліфікаційне(і) посвідчення/сертифікат(и)/свідоцтво(а)/диплом(и), які підтверджують кваліфікацію: електрогазозварника(ів) (2 розряду або вище), стропальника(ів), бетоняра(ів) (2 розряду або вище), машиніста автокрану, інженера з охорони праці. На виконавця робіт – Чобу Дениса Олександровича не надані документи (оригінали або завірені учасником процедури закупівлі копії) які підтверджують наявність повної або базової вищої освіти (бакалавр та/або спеціаліст, та/або магістр) у галузі будівництва. Не надані документи для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, згідно підпункту 1.3.1. пункту 1.3 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД. При цьому, замовником 20.03.2024 було розміщено «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», але учасником процедури закупівлі ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» не було виправлено до 21.03.2024 - 16:47 виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту режимного огородження адміністрації МП Південний (інв. № 1159) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи - відхилити тендерну пропозицію учасника. Підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (згідно з абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ не встановлено. Керуючись вимогами пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протокол робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 22.03.2024 № 102, прийнято рішення: Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» на підставі того, що: - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (згідно з абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Оприлюднити даний протокол та інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН».
Код ЄДРПОУ | 43397617 |
---|---|
Поштова адреса | 49038, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Белелюбського академіка, будинок 5-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ярослав Золотарев |
Телефон | +380963162807 |
Ел. пошта | budkran2021@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38847998 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Євген Двоєнкін |
Телефон | 380971417135 |
Ел. пошта | dekoder_office@ukr.net |
за фактично надані Послуги, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку. (Зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, оплата здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку. (Зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728549 |
Поштова адреса | 65481, Україна, Одеська область, Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Ім'я |
Ганна Бузажи |
Телефон | 380487381864 |
Ел. пошта | Hanna.Buzazhy@pf.uspa.gov.ua |