На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
176 619 089.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля робіт відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 9 пункту 3 Особливостей в закупівлді відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект «Програма для відновлення України», далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-06-014001-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 30 квітня, 23:26 |
Очікувана вартість закупівлі | 176 619 089.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 766 190.89 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 883 095.45 UAH |
ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція (Реконструкція комплексу будівель Комунального некомерційного підприємства "Міська лікарня №9"за адресою:м.Кам'янське,просп.Аношкіна,72. Коригування»)1 робота Адреса поставки: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м.Кам'янське, просп.Аношкіна,72 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45454000-4, Реконструкція |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40114602 |
---|---|
Поштова адреса | 51931, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське, вул.Широка, будинок 43-А, приміщення 14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Едуард Хить |
Телефон | +380663090682 |
Ел. пошта | tovmejkpointinziniring30@gmail.com |
Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику.
Тип оплати: Аванс
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 65.00%
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації та за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02012740 |
Поштова адреса | 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, вул. Галини Романової, 4 |
Ім'я |
Світлана Парнета |
Телефон | +380967162728 |
Ел. пошта | parneta1905@gmail.com |