На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
40 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
23 березня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 23 березня, 00:03
Опис
Відповідно до рішення уповноваженої особи від 07.03.2024 року оголошено проведення процедури відкритих торгів з особливостями згідно з Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі - Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) за предметом закупівлі ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-07-006492-a (надалі - Закупівля). На підставі підпункту 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Замовник виявив у Закупівлі порушення законодавства з питань публічних закупівель. Опис порушення (порушень): Із- за технічної помилки процедура закупівлі була запущена без застосування аукціону. З огляду на зазначене є підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів. Як зазначає підпункт 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-07-006492-a, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. На виконання вимог пункту 47 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. У зв’язку із зазначеним будо прийнято рішення відмінити відкриті торги за предметом закупівлі ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-07-006492-a, на підставі підпункту 2 пункту 47 Особливостей. Дане рішення буде оприлюднене в електронній системі закупівель інформації про підстави прийняття рішення про відміну відкритих торгів згідно з пунктом 47 Особливостей
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-07-006492-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 23 березня, 00:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 40 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 0.00 UAH з ПДВ |
---|
Папір, формат А4, щільність 80 г/м2 30197630-1 — Папір для друку Щільність ISO не менше 80 г/м2 +/-3 товщина ISO 534 не менше 104+/-4 білизна (ISO 11475) не менше 146+/-3, яскравість (ISO 2470) не менше 105+/-2, непрозорість (ISO 2471) не менше 93+2/-1 500 аркушів в пачці235 пачка Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ" |
Повна назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ" |
Код ЄДРПОУ | 01992376 |
Назва організації | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02125740 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Оберемчук Дмитро Володимирович |
Телефон | 380672396837 |
Ел. пошта | tendener522@gmail.com |