На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-11-005167-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 квітня, 09:00 |
Дата останніх змін | 15 квітня, 00:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 198 754 918.80 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 993 774.59 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 900 000.00 UAH |
НОВЕ БУДІВНИЦТВО АДМІНІСТРАТИВНОЇ БУДІВЛІ ДЛЯ РОЗМІЩЕННЯ ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ, БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНИХ ГРОМАДСЬКИХ ПРИМІЩЕНЬ ОСВІТНЬОГО ТА ТВОРЧОГО ПРИЗНАЧЕННЯ СТРИЖАВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ, ЩО РОЗТАШОВАНА ПО ВУЛ. 40-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, Б/Н, СМТ СТРИЖАВКА, ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ1 робота Адреса поставки: 23210, Україна, Вінницька область, смт. Стрижавка, ВУЛ. 40-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, Б/Н Строк: до 20.12.2025 12:45 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45210000-2, Будівництво будівель |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; тендерна пропозиція є такою, строк дії якої закінчився
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; тендерна пропозиція є такою, строк дії якої закінчився
Код ЄДРПОУ | 33966190 |
---|---|
Поштова адреса | 21036, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, Хмельницьке Шоссе 13 оф. 315 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Яцуков Евгений |
Телефон | +380673605302,+380677006513,+380675212919 |
Ел. пошта | zhkgarant@gmail.com |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЖК-ГАРАНТ» повідомляє, що не планує залучати до виконання робіт іншого суб’єкта господарювання як субпідрядника/співвиконавця в обсязі понад 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Однак до виконання окремих робіт ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЖК-ГАРАНТ» планує залучати субпідрядників в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а саме: Житомирське обласне спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство протипожежних робіт Добровільного пожежного товариства України.
Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику.
Тип оплати: Аванс
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата за підряд відбувається шляхом попередньої оплати (авансу) і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату.Строки оплати рахунку – 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати випуску рахунку, за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження, визначених Угодою про передачу коштів позики № 13110-05/261 від 25 грудня 2023 року між Міністерством Фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України та Стрижавською селищною радою Вінницького району Вінницької області.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 65.00%
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | Стрижавська селищна рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04330007 |
Поштова адреса | 23210, Україна, Вінницька область, Стрижавка, вулиця 40-річчя Перемоги, 7 |
Ім'я |
Матяш Оксана Петрівна ( ) |
Телефон | +380432585763 |
Ел. пошта | stryzhavka@ukr.net |