На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Поставка товару здійснюється у повному обсязі. Доставка товару здійснюється силами і засобами Постачальника. Кінцевий строк (термін) поставки товару: до 15.04.2024 року. Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться протягом 15 календарних днів з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформлених документів на поставлений товар, а саме видаткової накладної Постачальника, на якій повинен бути оригінал підпису одержувача Замовника засвідчений мастичною печаткою, який підтверджує одержання товару та рахунку фактура. У разі затримки бюджетного фінансування, Замовник в межах строків відведених для розрахунків за надані послуги повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 15 календарних днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 43977041 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Північ2 |
Телефон | 380504652868 |
Ел. пошта | chernigiv-tvg@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-11-001050-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 3 887.80 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 19.44 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 15 березня, 09:49 |
---|---|
Подача пропозицій | до 20 березня, 09:49 |
Дата останніх змін | 29 березня, 11:56 |
Папір у рулоні формату А1 610ммх50м 80г/м210 рулон Адреса поставки: 17024, Україна, Чернігівська область, сел.Десна, Чернігівський район Строк: до 15.04.2024 09:49 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина А0665 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08327157 |
Поштова адреса | 17024, Україна, Чернігівська область, Десна, Десна |
Ім'я |
Орлова Марина Ігорівна ( ) |
Телефон | +380733180106 |
Ел. пошта | tender0665@post.mil.gov.ua |