На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
77 466 648.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
25 березня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 25 березня, 00:00
Опис
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: Назва предмету закупівлі у річному плані та оголошенні не відповідає назві об'єкту, зазначеній в проектній документації. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупі
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-13-006653-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 25 березня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 77 466 648.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 387 333.24 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 385 000.00 UAH |
«Нове будівництво окремо розташованої споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття (ПРУ) ліцей №4 Ладижинської міської ради» за адресою: Вінницька область, Гайсінський район, м. Ладижин, вул. Будівельників, 63» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель1 робота Адреса поставки: 24321, Україна, Вінницька область, м. Ладижин, вул. Будівельників, 63 Строк: до 01.09.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45210000-2, Будівництво будівель |
Попередня оплата може здійснюваться Замовником на строк не більше 90 календарних днів, в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних підрядних робіт та їх вартість згідно з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-3) протягом 14 календарних днів з дня підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-3) в паперовому вигляді
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 65.00%
Кінцеві розрахунки з Генпідрядником за виконані роботи Замовник здійснює при наявності коштів на рахунку фінансування Об’єкта у двотижневий термін після виконання Генпідрядником і приймання Замовником всіх передбачених Договором робіт та отримання сертифікату готовності Об’єкта до експлуатації.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25945998 |
Поштова адреса | 24321, Україна, Вінницька область, м. Ладижин, вул. ПЕТРА КРАВЧИКА, 4 |
Ім'я |
Олеся Манзюк |
Телефон | +380434364017 |
Ел. пошта | manziuk_olesia@ukr.net |