На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
280 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Скасовано
12 квітня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 12 квітня, 00:03
Опис
, одним із учасників була заявлена вимога щодо внесення змін до тендерної документації. Дана вимога була опублікована 28.03.2024 р. Строки та спосіб для надання відповідей на звернення /вимогу прямо визначенні у абзаці 2 пункту 46, пункті 54 Особливостей та у частині 4 статті 33 Закону та становлять для звернення в рамках пункту 54 Особливостей про надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або звернень до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру та становлять - протягом трьох днів з дати їх оприлюднення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Оскільки вимога була опублікована 28.03.2024, а станом на 01.04.2024, що становить більше 3-х днів, відповіді на неї не було надано, тому виникла необхідність відмінити відкриті торги (з особливостями), оскільки було допущено порушення чинного законодавства щодо проведення закупівель.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-19-002927-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 29 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 12 квітня, 00:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 280 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 0.00 UAH з ПДВ |
---|
Металопластикові вікна (з установкою)31 штука Адреса поставки: 58002, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Л. Українки, 3Б Строк: до 01.07.2024 10:44 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44221100-6, Вікна |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДП 1 ДПРЗ Головного управління ДСНС України у Чернівецькій області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38289513 |
Поштова адреса | 58002, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Л.Українки,3Б |
Ім'я |
Мельник Людмила Василівна ( ) |
Телефон | +380372523210 |
Ел. пошта | dprz1@cv.mns.gov.ua |