На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
31 березня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 31 березня, 00:02
Опис
При розміщенні оголошення вищезазначеної закупівлі були заповнені всі необхідні поля, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Перевіривши дану закупівлю на Прозорро були виявлені неточності, а саме: не вказана дата аукціону. Під час звернення на «гарячу лінію» «Держзакупівлі Онлайн» було отримано інформацію про технічний збій, а саме система не визначила крок пониження і таким чином не вказана дата аукціону. Дана закупівля оголошена, а саме: як відкриті торги без застосування електронного аукціону, відповідно до п.37 Особливостей. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Замовник відміняє відкриті торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-19-006809-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 березня, 08:00 |
Дата останніх змін | 31 березня, 00:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 548 420.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 0.00 UAH без ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
Поточний ремонт котлоагрегату ТП-47 ст.№7 та пилосистеми 7-А,Б1 робота Адреса поставки: 02094, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Хоткевича, буд.20 Строк: до 31.12.2024 13:21 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45259000-7, Ремонт і технічне обслуговування установок |
Остаточна оплата в розмірі 10% від вартості виконаних робіт здійснюється на підставі виставленого Підрядником рахунку протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання Акту приймання-здавання з ремонту, за умови належним чином оформленої та переданої ремонтно-технічної документації (відповідно п.7.9.4 ГКД 34.20.661-2003)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 10.00%
Оплата виконаних Робіт в розмірі 60% від вартості виконаних робіт (згідно Актів приймання виконаних робіт) здійснюється на підставі виставленого Підрядником рахунку протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання кожного Акту приймання виконаних робіт.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 60.00%
Замовник здійснює попередню оплату Підряднику у розмірі 30% від ціни Договору, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання від Підрядника рахунку на оплату робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | ТОВ «ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37739041 |
Поштова адреса | 02094, Україна, м. Київ, Київ, вул. Гната Хоткевича, буд. 20 |
Ім'я |
Петроченкова Наталія Миколаївна (Petrochenkova Natalia Mykolayivna) |
Телефон | +380442776813 |
Ел. пошта | n.petrochenkova@tec4.kiev.ua |