На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
714 800.84 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-20-007004-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 15 квітня, 11:12 |
Очікувана вартість закупівлі | 714 800.84 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 1 квітня, 13:28 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 7 148.01 UAH з ПДВ |
---|
«Поточний ремонт системи вентиляції захисної споруди цивільного захисту на вул. Володимирській, 109 в м. Хмельницькому»1 послуга Адреса поставки: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Володимирська, 109 Строк: до 15.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 40242500 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Хмельницька область, Хмельницький, 29019, Хмельницька обл., місто Хмельницький, ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 44 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Телюк Андрій Ігорович |
Телефон | 380681746417 |
Ел. пошта | OTMGROUP@UKR.NET |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42685475 |
---|---|
Поштова адреса | 03049, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Богданівська, будинок 7-Б, офіс 124 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Олександр Яненко |
Телефон | +380934383801 |
Ел. пошта | 7prb.com@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-09 14:58:01
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-10 14:58:01
Опис
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Управління житлової політики і майна Хмельницької міської ради 09.04. 2024 року м. Хмельницький Порядок денний: 1. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю «Поточний ремонт системи вентиляції захисної споруди цивільного захисту на вул. Володимирській, 109 в м. Хмельницькому» ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» UA-2024-03-20-007004-a 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" невідповідностей згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Під час розгляду першого питання порядку денного: Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутностя інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" у процедурі закупівлі UA-2024-03-20-007004-a виявлено такі невідповідності: 1. В підпункті 3 пункту 1 Розділу ІІІ Кваліфікаційні критерії відповідно до ст 16 Закону та вимоги, установленні пунктом 47 Особливостей, визначено, що на підтвердження кваліфікаційному критерію - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: «3.1. Довідка в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника (за наявності), що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів (не менше одного) які виконувались у 2023 році, зокрема, із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору, контактних осіб контрагента, з яким укладено договір (прізвище, ім’я та контактний телефон). *Аналогічним договором в розумінні даної тендерної документації, слід розуміти виконаний договір підряду з поточного ремонту вентиляції будівель та споруд громадського призначення. Досвід виконання договору повинен бути позитивним, тобто договір виконувався своєчасно, в повному обсязі та у визначені строки, зауваження або претензії щодо виконання договору від контрагента не надходили. Учасник підтверджує наявність досвіду копіями договорів (договору) вказаних в довідці та документами, що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт/послуг, та листом відгуком від замовника робіт/послуг..» Учасник на підтвердження вказаної вимоги завантажив Довідку в довільній формі Договір №95, від 01.11.2023 р. що відповідно до вимог Тендерної документації є аналогічними. Проте, не завантажив документи, що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт/послуг, та листа відгуку від замовника робіт/послуг. Враховуючи викладене, пропонуємо усунути вказані невідповідності шляхом до завантаження підтверджуючих документів, що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт/послуг за наданим аналогічним договором, та листа відгуку від замовника по наданому аналогічному договору. 2. пунктом 2 пункту 4. Порядок подання тендерної пропозиції Розділу ІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Тендерної документації було передбачено, що учасники відповідно до своєї цінової пропозиції та у відповідності до вимог цієї Тендерної документації надають на підтвердження відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 2 до Тендерної документації: договірну ціну, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів та інші документи визначені цією документацією. Водночас, в завантаженій учасником договірній ціні помилково визначено її вид, як «тверда», замість, «динамічна», оскільки, вартість пропозиції учасника не є нижчою більш ніж на 10 % від очікуваної вартості закупівлі. Керуючись пунктом 43 Особливостей пропонуємо виправити допущено описку та завантажити таку ж договірну ціну з правильним визначенням її виду «динамічна», оскільки, вказане виправлення не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 3. пунктом 6 пункту 4. Порядок подання тендерної пропозиції Розділу ІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Тендерної документації від учасника вимагалось подання «6. Лист згоду на обробку персональних даних посадової особи учасника, що вповноважена на підписання документів пропозиції та договору про закупівлю. В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначена інформація щодо персональних даних, а саме: прізвища, ім’я та по-батькові особи, місця проживання, ідентифікаційного коду та паспортних даних (серія, №, ким і коли виданий)..» Учасником завантажив Лист згоду на обробку персональних даних, але без зазначення в ньому інформації щодо персональних даних, а саме: прізвища, ім’я та по-батькові особи, місця проживання, ідентифікаційного коду та паспортних даних (серія, №, ким і коли виданий). Враховуючи викладене, пропонуємо усунути вказані невідповідності шляхом до завантаження Листа згоди на обробку персональних даних із зазначення в ньому інформації щодо персональних даних, а саме: прізвища, ім’я та по-батькові особи, місця проживання, ідентифікаційного коду та паспортних даних (серія, №, ким і коли виданий). Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю «Поточний ремонт системи вентиляції захисної споруди цивільного захисту на вул. Володимирській, 109 в м. Хмельницькому» ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» UA-2024-03-20-007004-a 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа І. Стасишена
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38854591 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Грицак Ірина |
Телефон | 380982110189 |
Ел. пошта | TENZOR-V@UKR.NET |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління житлової політики і майна Хмельницької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26381695 |
Поштова адреса | 29013, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Проскурівська, будинок 1 |
Ім'я |
Ірина Стасишена |
Телефон | +380976695952 |
Ел. пошта | i_stasyshena@khm.gov.ua |