На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 550 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-21-008903-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 квітня, 14:00 |
Дата останніх змін | 27 квітня, 15:08 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 550 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 22 квітня, 12:18 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 7 750.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
Послуги з архітектурного проєктування (Закупівля робіт з розроблення проєктної документації щодо: "Капітальний ремонт (термомодернізація) навчального корпусу №9 Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу (ІФНТУНГ), вул. Карпатська, 15, м. Івано-Франківськ")1 послуга Адреса поставки: 76019, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Карпатська, 15 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71220000-6, Послуги з архітектурного проектування |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 01422832 |
---|---|
Поштова адреса | 01133, Україна, м. Київ, місто Київ, БУЛЬВАР ЛЕСІ УКРАЇНКИ, будинок 26,ЛІТЕР А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Валерій Чурилов |
Телефон | +380979082170 |
Ел. пошта | tender.ndpi.n@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-26 15:19:00
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-27 15:19:00
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 3 тендерної документації визначено перелік документів та інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації; а також завантаження необхідних документів, що вимагаються згідно з умовами цієї тендерної документації. Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: 1) Пункт 1.1.8. Інші документи (з урахуванням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону): Згідно з підпунктом 1.1.8. пункту 1 розділу 3 Тендерної документації вимагається надати, зокрема: «На головного інженера у складі тендерної пропозиції необхідно надати чинний страховий поліс або договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності». 2) Пунктами 5.2.1. - 5.2.3. тендерної документації передбачено: надати Учасником Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 6 цієї документації, а також завірені копії підтверджуючих документів (договорів та актів виконаних робіт на всю суму договору (або інших документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість). У випадку коли вартість виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. Документи підпунктів 5.2.1-5.2.2 мають підтверджувати відповідний досвід, а саме - не менше 2 виконаних повністю аналогічних договорів протягом періоду 2018-2023 (тобто виконання договору має бути в період часу від 1.01.2018 до 31.12.2023) із вартістю кожного договору не менше 30% (словами у гривнях для кожного оголошеного тендеру (лоту)) від очікуваної вартості закупівлі, а саме 405 000 грн. 3) Розділом 5 тендерної документації визначено Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію: пункт 1.3. Критерії оцінки тендерних пропозицій: – ціна з ПДВ* (питома вага цінового критерію – 100%). Оцінка тендерних пропозицій проводиться з урахування розміру податку на додану вартість*. * Учасники які не є платниками ПДВ, подають тендерну пропозицію без ПДВ. При цьому, Учасник заповнюючи форму документу «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно Додатку 1 до тендерної документації, має зазначити, зокрема, розмір ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ. 4) Пунктом 5.2.3. тендерної документації передбачено: Під виконаними аналогічними договорами розуміються договори, які були виконані учасником саме на розробку проєктної (проєктно-кошторисної) документації на виконання комплексу будівельних робіт з застосуванням заходів підвищення енергоефективності – робіт з реконструкції (термосанації) або робіт з капітального ремонту (термомодернізації) житлових або громадських будівель, або робіт з нового будівництва громадських / багатоповерхових житлових будівель. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 6 та сканами підтвердних документів, зазначених у цьому пункті 5.2. 2) Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній чинний страховий поліс або договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності на головного інженера. 2. У складі тендерної пропозиції Учасник надав неповну інформацію щодо виконання двох аналогічних договорів. У складі тендерної пропозиції Учасник надав належним чином завірену копію договору №23-12/21 від 23 грудня 2021 року щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а також Акт № ГС-07325 здачі-прийняття (надання послуг) від «12» серпня 2022 року, в якому зазначено, що роботи за договором №23-12/21 від 23 грудня 2021 року виконані і Сторони претензій одна до одної не мають. Проте, за даними електронної системи закупівель Prozorro, термін дії даного договору продовжений до 31.12.2024 року, відповідно до Додаткової угоди №3 від «27 грудня» 2023 року до Договору на виконання проектних робіт №23-12/21 від «23» грудня 2021 року (https://prozorro.gov.ua/uk/contract/UA-2021-11-16-007044-a-c1/changes). 3. У додатку №1 до тендерної документації Учасник заповнюючи форму документу «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно Додатку 1 до тендерної документації, має зазначити, зокрема, розмір ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ. 4. У складі тендерної пропозиції Учасник надав належним чином завірену копію договору №23-12/21 від 23 грудня 2021 року щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Згаданим договором передбачені роботи науково-проектної документації «Проект» з назвою: «Реставрація з пристосуванням під сучасні потреби будівлі пам’ятки архітектури «Український дім….» та проходження експертизи з отриманням позитивного експертного звіту зазначеної документації. Додатком 6 «Реставраційне завдання» до згаданого договору в п. 11 подано «Характер запланованих робіт. Короткий опис основної спрямованості робіт». У складі тендерної пропозиції Учасник мав надати аналогічні договори на розробку проєктної (проєктно-кошторисної) документації на виконання комплексу будівельних робіт з застосуванням заходів підвищення енергоефективності – робіт з реконструкції (термосанації) або робіт з капітального ремонту (термомодернізації) житлових або громадських будівель, або робіт з нового будівництва громадських / багатоповерхових житлових будівель, перелік робіт за якими повинен відповідати Завданню на проектування, що є Додатком 3 до тендерної документації на виконання проектно- вишукувальних робіт. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, чинний страховий поліс або договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності на головного інженера. 2. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформацію щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а також підтвердження повного виконання Договору №23-12/21 від 23.12.2021. Серед зазначених документів, які б підтверджували виконання аналогічного договору, може бути надання Замовнику копії Експертного звіту або номер Експертного звіту щодо виконаних робіт за Договором №23-12/21 від 23.12.2021 року укладеним із Державним підприємством «Національний центр ділового та культурного співробітництва «Український дім»», оскільки, термін дії даного договору за даними електронної системи закупівель Prozorro продовжений до 31.12.2024 року, відповідно до Додаткової угоди №3 від «27 грудня» 2023 року до Договору на виконання проектних робіт №23-12/21 від «23» грудня 2021 року (https://prozorro.gov.ua/uk/contract/UA-2021-11-16-007044-a-c1/changes), і вважається невиконаним повністю протягом періоду 2018-2023 (тобто виконання договору має бути в період часу від 1.01.2018 до 31.12.2023). 3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями належним чином оформлений додаток №1 до тендерної документації. 4. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями підтвердження повної аналогічності згаданого договору, чи надати додатково виконаний повністю аналогічний договір.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41850801 |
---|---|
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Шота Руставелі, 1, каб. 58 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Паливода Володимир Степановича |
Телефон | +380980690562 |
Ел. пошта | proekt1305@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 00219649 |
---|---|
Поштова адреса | 40004, Україна, Сумська область, Суми, Украина, г.Сумы, площадь Привокзальная,9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Гречаниченко Микола Миколайович |
Телефон | 0504072184 |
Ел. пошта | GNNPROMPROEKT@GMAIL.COM |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 41398859 |
---|---|
Поштова адреса | 01014, Україна, м. Київ, Київ, вул. Звіринецька, буд. 63 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Білик Олександр Михайлович |
Телефон | +380673458153 |
Ел. пошта | tov.vbk.standart@gmail.com |
Залучення субпідрядника не планується
Оплата вартості Робіт за Договором здійснюється поетапно, за фактично виконаний об’єм Робіт з урахуванням умов, передбачених пунктом 2.5. цього Договору, наступним чином: 2.4.1. Розрахунок у розмірі 30% Договірної ціни, здійснюється протягом 20 (двадцяти) робочих днів після підписання Сторонами проміжного акту приймання-передачі Робіт № 1 із зазначенням Виконавцем видів та переліку робіт першого етапу договору з наданням підтверджуючих документів, що супроводжується передачею примірників Актів обстеження об’єкту (об’єктів) Замовнику , відповідно до умов цього Договору та в обсягах і кількості погодженими із Замовником.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата вартості Робіт за Договором здійснюється поетапно, за фактично виконаний об’єм Робіт з урахуванням умов, передбачених пунктом 2.5. цього Договору, наступним чином: 2.4.2. Розрахунок у розмірі 40% Договірної ціни, здійснюється протягом 20 (двадцяти) робочих днів після підписання Сторонами проміжного акту приймання-передачі Робіт № 2, підставою для підписання якого є погодження Замовником відкоригованої проєктної документації в повному обсязі та надання Замовнику підтвердження подання Виконавцем проєктної документації до відповідної експертної організації .
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 40.00%
Оплата вартості Робіт за Договором здійснюється поетапно, за фактично виконаний об’єм Робіт з урахуванням умов, передбачених пунктом 2.5. цього Договору, наступним чином: 2.4.3. Остаточний розрахунок, у розмірі 30% Договірної ціни, здійснюється протягом 20 (двадцяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі виконаних Робіт відповідно до умов цього Договору, який підписується за умови отримання Замовником відкоригованої проєктної документації і позитивного експертного звіту(висновку) до неї.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02070855 |
Поштова адреса | 76019, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Карпатська, 15 |
Ім'я |
Юлія Добрянська |
Телефон | +380668151054 |
Ел. пошта | yula100695@gmail.com |