На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
750 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-25-003425-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 30 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 квітня, 11:29 |
Дата останніх змін | 26 квітня, 14:47 |
Очікувана вартість закупівлі | 750 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 3 квітня, 13:13 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 750.00 UAH з ПДВ |
---|
Папір офісний формату А-44456 паковання Адреса поставки: 21005, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Зодчих, 22 Строк: до 01.06.2024 11:29 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Немаркований конверт С44000 штука Адреса поставки: 21005, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Зодчих, 22 Строк: до 01.06.2024 11:29 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30199230-1, Конверти |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2777720250 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ МІНІНА, будинок 3, квартира 36 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Павло Лебідь |
Телефон | +380980228046 |
Ел. пошта | lebedpp@ukr.net |
Час публікації: 2024-04-08 16:23:21
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-09 16:23:21
Опис
Підпунктом 5.1. пункту 5. «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що Згідно з умовами цієї документації учасник подає в складі тендерної пропозиції документи, що відповідно до статті 16 Закону, підтверджують відповідність учасника таким кваліфікаційним критеріям: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає копію договору (договорів) щодо предмету закупівлі та копію акту (актів) про їх виконання). Фізична особа-підприємець Лебідь Павло Павлович (ІПН 2777720250) (далі – Учасник) в складі тендерної пропозиції надав: - Договір поставки №1701 від 17 січня 2022 року та видаткову накладну № ЧП-00000991 від 07 вересня 2022 р. Пунктом 3.1. Розділу «3. Строки та умови поставки товару» Договору встановлено, що «Товар постачається Покупцю партіями на умовах ЕХW (відвантаження товару зі складу Постачальника) – (згідно з Офіційними правилами тлумачення торговельних термінів Міжнародної торгової палати «Інкотермс» в редакції 2010 року) протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання попередньої оплати за товар, шляхом самовивозу товару зі складу Постачальника за адресою: м. Дніпро, вул. Данила Галицького, буд. 4». Однак, Учасник не надав документа, який інформує, коли була здійснена попередня оплата за товар. Тому із наданих Учасником документів неможливо визначити належне виконання аналогічного договору. Також у видатковій накладній не зазначено реквізити договору, якого вона стосується та відсутні дані про документ, що підтверджує особу одержувача або його повноваження (довіреність) тощо. - Договір про закупівлю № 196 від 03 травня 2023 року та видаткову накладну № ЧП-00001123 від 05 травня 2023 року. Однак, у видатковій накладній не зазначено реквізити договору, якого вона стосується та відсутні дані про документ, що підтверджує особу одержувача або його повноваження (довіреність) тощо. Також надані Учасником договори спрямовані на підтвердження досвіду виконання поставки аналогічного товару, а саме паперу, проте не підтверджують досвід поставки товару – немаркованих конвертів, що є істотною умовою для предмету закупівлі, оголошеної Замовником. Підпунктом 1.1. пункту 1. «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: заповненої та підписаної цінової пропозиції в довільній формі із зазначенням ціни за одиницю товару. У Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» пунктом 1 встановлено, що пропозиція повинна відповідати наступним кількісним та якісним характеристикам, а саме одиницею виміру для «Папір офісний формату А-4» є «пач.». Учасник у складі тендерної пропозиції надав документ Вих. 01/04-5 від 01.04.2024 р. «Додаток 1 до тендерної документації», у якому погодився з усіма кількісними та якісними характеристиками предмету закупівлі. Відповідно погодився з тим, що одиницею виміру для товару «Папір офісний формату А-4» є «пач.». Однак, у наданому Учасником документі «Форма тендерної пропозиції» Вих.01/04-1 від 01.04.2024 р., у позиції «Папір офісний формату А-4» (XEROX EXCEL) одиницею виміру є «пак». Тому для належної кваліфікації Учасника в частині одиниці виміру товару «Папір офісний формату А-4» необхідне уточнення наданої інформації. Враховуючи викладене, Уповноважена особа зазначає, що Учасник має надати: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає копію договору (договорів) щодо предмету закупівлі та копію акту (актів) про їх виконання). - уточнення інформації в частині одиниці виміру товару «Папір офісний формату А-4».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38295925 |
---|---|
Поштова адреса | 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ СТАРОПОРТОФРАНКІВСЬКА, будинок 117 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Татьяна Чернишенко |
Телефон | +380509052388 |
Ел. пошта | op5@klyaksa.biz |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43977041 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Антон |
Телефон | 380673873633 |
Ел. пошта | corptender2@ukrpap.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 21337459 |
---|---|
Поштова адреса | 29013, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПОДІЛЬСЬКА, будинок 93 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Маргарита Шевченко |
Телефон | +380957857313 |
Ел. пошта | m.shevchenko@ofis-centr.ua |
не залучаються
Розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання товару шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі рахунку та накладної в межах бюджетних призначень на відповідний бюджетний період
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 13322403 |
Поштова адреса | 21005, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Зодчих,22 |
Ім'я |
Яременко Валентина Сергіївна ( ) |
Телефон | +380432504584 |
Ел. пошта | yaremenko_va@ukr.net |