На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 413 822.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасування неуспішне
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Дата скасування відміни: 26 березня, 14:46
Опис
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостейзамовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Замовник виявив у Закупівлі порушення законодавства з питань публічних закупівель. Опис порушення (порушень): неправильно обрахували очікувану вартість закупівлі, підчас визначення очікуваної вартость уповноваженою особою була допущенна помилка, а саме при визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 2 535 631,00 грн з ПДВ., у тому числі: будівельні роботи – 1 522640,00.грн. з ПДВ; устаткування, меблі та інвентар –457 452,00 грн. з ПДВ; інші витрати – 555 539,00 грн з ПДВ. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва; коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва; коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та зворотних сум, що враховують реалізацію матеріалів і виробів у розмірі, що визначається за розрахунком з урахуванням ПДВ, але було помилково взяті з зведеного кошторисного розрахунку суми глав без ПДВ, що призвело до завищеної очікуваної вартості. При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 2 535 631,00 грн з ПДВ., у тому числі: будівельні роботи – 1 522640,00.грн.; устаткування, меблі та інвентар –457 452,00 грн.; інші витрати – 555 539,00 грн. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва; коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва; коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та зворотних сум, що враховують реалізацію матеріалів і виробів у розмірі, що визначається за розрахунком з урахуванням ПДВ, а саме: 2 535 631,00 – (31 382,00 + 90 427,00) = 2 421 822,00 грн. Враховуючи, що немає технічної можливості внести зміни в річний план який автоматично пов’язується з проведенням закупівлі замовник прийняв рішення в одноденному порядку відмінити і повторно оголосити закупівлю з урахування змін. З огляду на зазначене є підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів. На виконання вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-26-005371-a у зв’язку знеможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання вимог пункту 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-26-005371-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 31 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 31 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 3 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 12 квітня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 413 822.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 12 069.11 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 7 241.47 UAH |
Капітальний ремонт рентгенодіагностичного кабінету КНП «Міська поліклініка №11» ХМР за адресою м. Харків, проспект Тракторобудівників, 105А1 робота Адреса поставки: 61129, Україна, Харківська область, Харків, проспект Тракторобудівників, будинок 105-А Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Замовник має право проводити авансові платежі Підряднику у розмірі 30% від загальної суми Договору для закупки матеріальних ресурсів, згідно рахунку-фактури, протягом 5-ти (п`яти) банківських днів з дати отримання такого рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки за виконані роботи проводяться по етапно у безготівковій формі на підставі підписаних типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», за наявності фінансування, оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін. Розрахунки за виконані роботи здійснюються у національній валюті України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка №11" Харківської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03293758 |
Поштова адреса | 61129, Україна, Харківська область, Харків, проспект Тракторобудівників, будинок 105-А |
Ім'я |
Вікторія КОРОЛЕВИЧ |
Телефон | 380990052102 |
Ел. пошта | viktoriakorolevic@gmail.com |