На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
24 834 680.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Опис закупівлі: Закупівля робіт відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей в закупівлі відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України», далі – НКПВУ), ратифікованої Законом України від 22.04.2015 № 346-VIII3, як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Категорія замовника – органи місцевого самоврядування.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-26-008958-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 квітня, 23:55 |
Дата останніх змін | 26 квітня, 13:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 24 834 680.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 10 квітня, 15:01 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 248 346.80 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 124 173.40 UAH |
Нове будівництво Центру надання адміністративних послуг по вул. С. Бандери 1-А в смт Велика Березовиця Тернопільського району Тернопільської області1 робота Адреса поставки: 47724, Україна, Тернопільська область, смт Велика Березовиця, вул. Степана Бандери 1-А Строк: до 31.12.2025 15:08 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 01268934 |
---|---|
Поштова адреса | 46002, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, пр-т Ст.Бандери, 38 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Романська Зоряна Володимирівна |
Телефон | 380352525752 |
Ел. пошта | ternopilbudtender@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 35676598 |
---|---|
Поштова адреса | 04074, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛ.ШАХТАРСЬКА, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Євген Лапін |
Телефон | +380673212167 |
Ел. пошта | ugn_best@ukr.net |
Як субпідрядні організації до виконання робіт будуть залучені ТОВ «АКМЕБУД» та ТОВ «ТЕХНО-БУД СЕРВІС»
Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 65.00%
Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт, одним/двома платежом (ами). Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику
Тип оплати: Аванс
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації та за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження, визначених Угодою про передачу коштів позики №13110-05/245 від 15 грудня 2023 року.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | Великоберезовицька селищна рада Тернопільського району Тернопільської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04393462 |
Поштова адреса | 47724, Україна, Тернопільська область, селище Велика Березовиця, вулиця Ст. Бандери, буд. 26 |
Ім'я |
Борсук-Бернадин Галина Павлівна ( ) |
Телефон | +380973324718 |
Ел. пошта | galunabernadun@gmail.com |