На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
52 330 598.60 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні в Законі та Особливостях. У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII , а які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру. 32600, Хмельницька область, селище міського типу Нова Ушиця, ВУЛИЦЯ ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 40 Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України. Категорія замовника – п. 1 частини першої статті 2 Закону (п. 3 ч.4 ст.2 Закону).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-26-003250-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 31 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 31 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 3 квітня, 20:00 |
Дата останніх змін | 24 квітня, 13:41 |
Очікувана вартість закупівлі | 52 330 598.60 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 4 квітня, 15:46 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 261 652.99 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 200 000.00 UAH |
«Капітальний ремонт будівель закладу дошкільної освіти «Дзвіночок» по вулиці Захисників України, 38а в смт. Нова Ушиця Кам'янець-Подільського району Хмельницької області»1 робота Адреса поставки: 32600, Україна, Хмельницька область, смт. Нова Ушиця, Кам'янець-Подільського району, вул. Захисників України, 38а Строк: до 31.12.2024 10:54 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
1. не виправив виявлені зам-ом після розкриття тп невідпов. в інф-ції та/або док-х, що под. ним у складі своєї тп, та/або змінив пз під час випр-ння виявлених зам. нев-ей, протягом 24г. з моменту розм. зам. в есз пов-ння з вимогою про усунення таких нев-ей; 2. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
1. не виправив виявлені зам-ом після розкриття тп невідпов. в інф-ції та/або док-х, що под. ним у складі своєї тп, та/або змінив пз під час випр-ння виявлених зам. нев-ей, протягом 24г. з моменту розм. зам. в есз пов-ння з вимогою про усунення таких нев-ей; 2. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 42587219 |
---|---|
Поштова адреса | 18008, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вулиця Смілянська, будинок 165 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Артем Науменко |
Телефон | +380987221857 |
Ел. пошта | artemzbud@ukr.net |
Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬП-ПРОМ 1», 29000, м . Хмельницький, вул. Водопровідна, буд.75/1А, оф.5А, тел.(0382)764244; (096)0736307, детальніше в складі тендерної пропозиції
Час публікації: 2024-04-15 10:31:25
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-16 10:31:25
Опис
Протокольне рішення № 24 уповноваженої особи 15 квітня 2024 року смт. Нова Ушиця 1. Про повідомлення про усунення виявлених невідповідностей. Замовником в електронній системі закупівель «PROZORRO» проведено відкриті торги на закупівлю робіт «Капітальний ремонт будівель закладу дошкільної освіти «Дзвіночок» по вулиці Захисників України, 38а в смт. Нова Ушиця Кам'янець-Подільського району Хмельницької області» (код ДК 021:2015: 45453000-7— Капітальний ремонт і реставрація), оголошення UA-2024-03-26-003250-a. Зазначена закупівля здійснена Замовником на підставі «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до реєстру отриманих пропозицій, участь у закупівлі прийняли 3 учасники: • ТОВ "АРТЕМЗБУД" код 42587219 • ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ код 38800331 • ТОВ "ЖК - Гарант" код 33966190 Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч.9 та ч.10 ст.29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВ "АРТЕМЗБУД" код 42587219. Протоколом № 23 від 11.04.2024 строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "АРТЕМЗБУД" код 42587219 продовжено до 20 робочих днів. Відповідно до п.40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "АРТЕМЗБУД" код 42587219 в ній виявлено невідповідності. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. ТОВ "АРТЕМЗБУД" код 42587219 у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність у учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів в якій по договору підряду №43-КЕС від 31.03.2020 року укладеного з Військовою частиною 3018 Національної гвардії України не зазначено адресу замовника. 2. ТОВ "АРТЕМЗБУД" код 42587219 у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність у учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів в якій по договору №210 КЕС від 17.08.2020 року укладеного з Міжнародним міжвідомчим багатопрофільним центром підготовки підрозділів військової частини 3070 Національної гвардії України не зазначено адресу та код ЄРПОУ замовника. 3. ТОВ "АРТЕМЗБУД" код 42587219 у складі тендерної пропозиції надано договір підряду №43-КЕС від 31.03.2020 року укладеного з Військовою частиною 3018 Національної гвардії України та не надано Додаткової угоди № 8 до даного договору. 4. ТОВ "АРТЕМЗБУД" код 42587219 у складі тендерної пропозиції надано договір оренди автомобіля № 16-02 від 16 лютого 2024 року на автомобіль HAZ 66 DYZ з номерним знаком ВХ 5331ВН укладений між субпідрядником ТОВ «Альп-Пром1» та громадянином (фізичною особою) Зелінським Петром Петровичем. Даний договір не посвідчений нотаріально. Відповідно до ч. 2 ст. 799 ЦКУ Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. 5. ТОВ "АРТЕМЗБУД" код 42587219 у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі та обортно-сальдову відомість, згідно якої ТОВ "АРТЕМЗБУД" код 42587219 орендує у субпідрядника ТОВ «Альп-Пром1» наступне обладнання: • Пилка дискова 1300Вт EVO M1Y-YH5-185 – 1 шт. • Пояс запобіжний 2ПБ – 1 шт. • Правило трапец з ребр 250*9см – 1 шт. • Рубанок для стін Страк 1200 – 1 шт. Проте, в складі пропозиції не надано документів які б підтверджували право власності чи користування чи оренди на вищевказане обладнання субпідрядника ТОВ «Альп-Пром1». 6. ТОВ "АРТЕМЗБУД" код 42587219 у складі тендерної пропозиції надано обортно-сальдову відомість субпідрядника ТОВ «Альп-Пром1» на обладнання в наступній кількості: • Вентилятор ВЕНТС 100 МТ- 1 шт. • Висічні ножниці 616 - 1 шт. • Візок будівельний – 85 л. 1-не колесо підс з – 2 шт. • Дриль електричний безударний Dnipro –M ND – 1 шт. Проте, у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі зазначено іншу кількість обладнання яке орендується, а саме: • Вентилятор ВЕНТС 100 МТ- 4 шт. • Висічні ножниці 616 - 2 шт. • Візок будівельний – 85 л. 1-не колесо підс з – 10 шт. • Дриль електричний безударний Dnipro –M ND – 2 шт. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 5.3. частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Додаток 7 до тендерної документації. 2. Пункт 5.3. частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Додаток 7 до тендерної документації. 3. Пункт 5.3. частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Додаток 7 до тендерної документації. 4. Пункт 5.1. частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Додаток 5 до тендерної документації. 5. Пункт 5.1. частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Додаток 5 до тендерної документації. 6. Пункт 5.1. частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Додаток 5 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати у складі тендерної пропозиції: 1. Довідку про наявність у учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів в якій по договору підряду №43-КЕС від 31.03.2020 року укладеного з Військовою частиною 3018 Національної гвардії України буде зазначено адресу замовника. 2. Довідку про наявність у учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів в якій по договору №210 КЕС від 17.08.2020 року укладеного з Міжнародним міжвідомчим багатопрофільним центром підготовки підрозділів військової частини 3070 Національної гвардії України буде зазначено адресу та код ЄРПОУ замовника. 3. Додаткову угоду № 8 до договору підряду №43-КЕС від 31.03.2020 року укладеного з Військовою частиною 3018 Національної гвардії України. 4. Договір оренди автомобіля на автомобіль HAZ 66 DYZ з номерним знаком ВХ 5331ВН укладений між субпідрядником ТОВ «Альп-Пром1» та громадянином (фізичною особою) Зелінським Петром Петровичем посвідчений нотаріально. 5. Документи які б підтверджували право власності чи користування чи оренди субпідрядника ТОВ «Альп-Пром1» на обладнання, а саме: • Пилка дискова 1300Вт EVO M1Y-YH5-185 – 1 шт. • Пояс запобіжний 2ПБ – 1 шт. • Правило трапец з ребр 250*9см – 1 шт. • Рубанок для стін Страк 1200 – 1 шт. 6. Документи які б підтверджували право власності чи користування чи оренди субпідрядника ТОВ «Альп-Пром1» на наступну кількість обладнання, а саме: • Вентилятор ВЕНТС 100 МТ- 4 шт. • Висічні ножниці 616 - 2 шт. • Візок будівельний – 85 л. 1-не колесо підс з – 10 шт. • Дриль електричний безударний Dnipro –M ND – 2 шт. Враховуючи вищевикладене, уповноважена особа ВИРІШИВ: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою до ТОВ "АРТЕМЗБУД" код 42587219 про усунення виявлених невідповідностей. Уповноважена особа ____________ Соловей Лариса Василівна
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 38800331 |
---|---|
Поштова адреса | 01054, Україна, м. Київ, м Київ, вул.Рейтарська, будинок 18, офіс 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Депутат Олександр Петрович |
Телефон | +380974994772 |
Ел. пошта | ubi_2017@ukr.net |
залучається
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 33966190 |
---|---|
Поштова адреса | 21036, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, Хмельницьке Шоссе 13 оф. 315 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Яцуков Евгений |
Телефон | +380673605302,+380677006513,+380675212919 |
Ел. пошта | zhkgarant@gmail.com |
Товариство з обмеженою відповідальністю ЖК-ГАРАНТмає намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю - Житомирське обласне спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство протипожежних робіт Добровільного пожежного товариства України та Товариство з обмеженою відповід-альністю «СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО „САНСЕТ ЛІФТСЕРВІС“»
Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Строки оплати рахунку – 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати випуску рахунку, за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження, визначених Угодою про передачу коштів позики.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику.
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | Відділ освіти, молоді та спорту Новоушицької селищної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40215304 |
Поштова адреса | 32600, Україна, Хмельницька область, Нова Ушиця, вул. Захисників України 40 |
Ім'я |
Соловей Лариса Василівна ( ) |
Телефон | +380687230703 |
Ел. пошта | nu.osvita@gmail.com |