На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-27-003194-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 квітня, 15:00 |
Дата останніх змін | 22 квітня, 16:23 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 372 600.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 33 726.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з відбору керна1 послуга Адреса поставки: Україна, Дніпропетровська область, Свердловина АТ «Укргазвидобування» на родовищі у Дніпропетровській обл Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 76430000-6, Послуги з буріння та експлуатації свердловин |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 19032149 |
---|---|
Поштова адреса | 03142, Україна, Київська область, Київ, 03680, м.Київ, Святошинський район, ПРОСПЕКТ ПАЛЛАДІНА, будинок 44 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Кунцяк Ярослав |
Телефон | 380503822053 |
Ел. пошта | 5361013@UKR.NET |
Час публікації: 2024-04-22 12:05:36
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-23 12:05:36
Опис
1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку у формі Таблиці №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» в якій у графі «Кількість одиниць» не зазначено одиниці виміру. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності : п.1.1. п. 1 Додатку №1 до тендерної документації – «1.1. Надати довідку за підписом керівника або іншої уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції на бланку Учасника, у формі Таблиці №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси», що містить інформацію щодо наявності обладнання, яке буде використане для виконання умов предмету закупівлі (мінімальний перелік обладнання з мінімальними технічними характеристиками наведено в Таблиці №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси»).» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати оновлену довідку за підписом керівника або іншої уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції на бланку Учасника, у формі Таблиці №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси», що містить інформацію щодо наявності обладнання, яке буде використане для виконання умов предмету закупівлі (мінімальний перелік обладнання з мінімальними технічними характеристиками наведено в Таблиці №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси»). 2.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку у формі Таблиці №3 «Відомості про досвід виконання аналогічного договору», в якій у графі «Номер договору, дата укладання та строк дії договору» не зазначено строк дії аналогічного договору. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності : п.3.1. п. 3 Додатку №1 до тендерної документації – «3.1. Надати довідку за підписом керівника, або іншої уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції на бланку Учасника у формі Таблиці №3 «Відомості про досвід виконання аналогічного договору», про виконання аналогічного договору* щодо надання послуг. *Аналогічним договором вважається: - договір предметом якого є надання сервісних послуг з відбору керна.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати оновлену довідку за підписом керівника, або іншої уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції на бланку Учасника у формі Таблиці №3 «Відомості про досвід виконання аналогічного договору», про виконання аналогічного договору* щодо надання послуг. *Аналогічним договором вважається: - договір предметом якого є надання сервісних послуг з відбору керна. 3.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником завантажено не в повному обсязі заповнений Опитувальник Контрагента - юридичної особи (далі – Опитувальник), наявність якого передбачена додатком № 5 до тендерної документації, а саме пунктом 8.3. Опитувальника передбачено надання структури власності як обов’язкової для усіх Контрагентів. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав структуру власності. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності : п. 1 Додатку №2.1. до тендерної документації - «1. Додаток №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» (надається учасниками-юридичними особами). У разі некоректного заповнення або заповнення не в повному обсязі Опитувальника Контрагента - юридичної особи (для учасників-юридичних осіб) відповідно до додатку №5 до тендерної документації, це не є підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників відповідно до п. 44 Особливостей.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати відповідно до Додатку №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» (надається учасниками-юридичними особами). У разі некоректного заповнення або заповнення не в повному обсязі Опитувальника Контрагента - юридичної особи (для учасників-юридичних осіб) відповідно до додатку №5 до тендерної документації, це не є підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників відповідно до п. 44 Особливостей. 4.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції надав копію Статуту ПРАТ "НДІКБ БУРОВОГО ІНСТРУМЕНТУ", в якому наявні обмеження на укладання договору про закупівлю та вчинення правочину. Учасник у складі тендерної пропозиції не завантажив рішення відповідного органу Товариства про надання згоди на вчинення правочину та уповноваження Генерального директора Кунцяка Я.В. на вчинення такого правочину, або інформацію про вартість активів Товариства за даними останньої річної звітності. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності : п.4.1. Додатку № 1 до тендерної документації – «4.1. Учасником надається: 1. Лист за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника. В листі повинен міститись перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 2. Учасником у складі тендерної пропозиції надаються копій документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 3. Учасником у складі тендерної пропозиції надається сканована копія статуту учасника (в останній редакції) або іншого установчого документу учасника (за наявності). У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснював державну реєстрацію юридичної особи. 4. У випадку наявності в статуті обмежень чи заборон на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину, учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину. 5. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи) або рішення про перехід на діяльність на підставі модельного статуту та надати Положення, затверджене Загальними зборами (за наявності).» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати рішення відповідного органу Товариства про надання згоди на вчинення правочину та уповноваження Генерального директора Кунцяка Я.В. на вчинення такого правочину, або інформацію про вартість активів Товариства за даними останньої річної звітності.
Розрахунки Замовника з Виконавцем здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акта приймання - передачі наданих Послуг, на підставі наданого Виконавцем рахунку на оплату.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30019775 |
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Ім'я |
Юлія Дорохова |
Телефон | +380444612797 |
Ел. пошта | yuliia.dorokhova@ugv.com.ua |