На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
231 760 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Згідно з документацією. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції – українська. Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Джерело фінансування - державний бюджет України.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-27-008047-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 5 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 24 квітня, 10:48 |
Очікувана вартість закупівлі | 231 760 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 158 800.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 1 158 800.00 UAH |
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Вінницькій області на 36 місяців (технічне обслуговування автомобільних доріг загального користування державного значення у Вінницькій області, а саме: системи зовнішнього освітлення, системи світлофорних об'єктів, системи дорожнього метеоспостереження)1 послуга Адреса поставки: 21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Листопада Антона, 2A Строк: до 31.12.2026 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50230000-6, Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42598058 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | КПД ТОВ |
Телефон | 380972640211 |
Ел. пошта | tovkpd42598058@gmail.com |
Замовник здійснює розрахунки з Виконавцем за надані Послуги після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг» (форма №КБ-2в (УПВ)) і «Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат» (форма №КБ-3), складених у відповідності до Додатків 30 та 31 до Методики, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом 5 робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі наданих послуг перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату протягом 5 робочих днів з дня підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань. За заявкою Виконавця Замовником може розглядатися надання попередньої оплати на умовах та з урахуванням вимог встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 (з урахуванням змін) відповідно до рішення головного розпорядника бюджетних коштів. Попередня оплата надається за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів та належним чином оформленого рішення головного розпорядника коштів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків річного обсягу фінансування послуг з періодичністю перерахування один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Виконавець зобов’язується використати отриману попередню оплату впродовж 3-х місяців з дня її отримання. У разі надання попередньої оплати у четвертому кварталі поточного року - Виконавець зобов’язується використати отриману попередню оплату не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду, визначеного Бюджетним кодексом.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25845655 |
Поштова адреса | 21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Листопада Антона, 2A |
Ім'я |
Стрембіцький Віталій |
Телефон | 380432671305 |
Ел. пошта | tendersadvin@gmail.com |