На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Важливо!!!: Закупівля майна здійснюється за кошти загального фонду державного бюджету за кодом економічної класифікації видатків бюджету 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування», для якого законодавчо встановлено, що мінімальна ціна за одиницю товару має становити не менше 20 000,00 грн без урахування податку на додану вартість (підпункт 14.1.138 пункт 14.1 статті 14 Податкового кодексу України). Відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015: 30191400-8 — Шредери.
Скасовано
12 квітня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 12 квітня, 00:01
Опис
Відповідно до вимог пункту 14 Особливостей - Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Відповідно до вимог статті 4 Закону: 1. Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. 2. У річному плані повинна міститися така інформація: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі; 4) код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів); 5) вид закупівлі та орієнтовний початок проведення. В даному випадку закупівля за предметом: Знищувач документів за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» здійснюється за бюджетні кошти. При чому, за кодом економічної класифікації видатків бюджету 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування», для якого законодавчо встановлено, що мінімальна ціна за одиницю товару має становити не менше 20 000,00 грн без урахування податку на додану вартість (підпункт 14.1.138 пункт 14.1 статті 14 Податкового кодексу України). Проте, під час внесення змін до річного плану закупівель на 2024 рік в частині закупівлі Знищувача документів за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» та їх оприлюднення в електронній системі закупівель, було допущено помилку в коді економічної класифікації видатків бюджету, а саме: - замість КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування», фактично зазначено КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар». В зв’язку з тим, що на дату виявлення помилки, процедура закупівлі за предметом Знищувач документів за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» вже сформована з річного плану закупівель та оголошена/оприлюднена в електронній системі закупівель (ідентифікатор в PROZORRO № UA-2024-03-28-003309-a), виправлення даної помилки – є неможливим. Зазначене порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей : Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Підсумовуючи вищевикладене, Замовник вимушений відмінити відкриті торги, з підстав неможливості усунення порушення, відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей. Враховуючи викладене, Відкриті торги підлягають відміні.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-28-003309-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 квітня, 12:00 |
Дата останніх змін | 12 квітня, 00:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 25 700.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 257.00 UAH з ПДВ |
---|
Знищувач документів за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»1 штука Адреса поставки: Україна, Чернігівська область, Чернігів Строк: до 30.04.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30191400-8, Шредери |
Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина 2253 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321765 |
Поштова адреса | Україна, Чернігівська область, Чернігів |
Ім'я |
Цицура Аліна Віталіївна |
Телефон | 380733102160 |
Ел. пошта | ATSytsura@dpsu.gov.ua |