На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
627 124.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-28-006915-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 квітня, 01:00 |
Дата останніх змін | 16 квітня, 14:28 |
Очікувана вартість закупівлі | 627 124.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 8 квітня, 13:12 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 12 542.48 UAH з ПДВ |
---|
Експлуатаційне утримання ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення по вулиці Роменська с Розбишівка Миргородського р-н. Полтавської області1 послуга Адреса поставки: 37332, Україна, Полтавська область, Миргородсьий район ,с.Розбишівка, вул. Роменська Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42103828 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Кравченко Олександр |
Телефон | 380501505900 |
Ел. пошта | DBK-KVANT@UKR.NET |
В якості свіввиконавців залучаються ТОВ «ТЕХДОР», ТОВ «ЛК МЕХАНІЗАЦІЯ»
Час публікації: 2024-04-11 12:36:23
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-12 12:36:23
Опис
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції учасником надано форму «Пропозиція» (згідно до встановленої форми у Додатку 6 Документації), в якій не зазначено інформацію про тел., e-mail за кожною позицією окремо в розділі «відомості про керівництво» у відомостях про учасника. При цьому учасником у комірці "Контактні дані (адреса – юридична та фактична, телефон, е-mail)" не зазначено інформацію про телефон. До того учасником порушено (змінено) форму «Пропозиція», а в комірці "ВАРТІСТЬ пропозиції без ПДВ" зазначено суму пропозиції і літерами і цифрами, що не вимагалось встановленою формою; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп.6 п.1 Розділу 3 Документації та вимоги надання інформації згідно додатку 6 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 6, в якій повинно бути зазначено інформацію про тел., e-mail за кожною позицією окремо в розділі «відомості про керівництво» у відомостях про учасника. Формою передбачено надання інформації, якою учасник беззаперечно володіє та має змогу її надати. Учасник не повинен відступати від встановленої форми. Інформація яка надається у формі повинна містити інформацію, яка вимагається такою формою. 2. Виявлені невідповідності: у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих. 1230 від 04.04.2024р. учасником не коректно зазначено інформацію про кожний окремий матеріальний об’єкт (не у відповідності до документів, які підтверджують наявність прав користування); Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації та визначення поняття "копія документа або інформації", що визначено п.1 Розділу I Документації та вимоги другого абзацу п.4 Розділу V Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати інформацію, виконану у вигляді довідки про наявність в учасника відповідних об’єктів обладнання, матеріально-технічної бази із зазначенням права користування кожного окремого матеріального об’єкту та/або технології(й), що буде використовуватись при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору. У даній довідці учасником зазначається інформація про рухомі та нерухомі об’єкти майнових прав, які плануються до використання в процесі виконання зобов’язань за договором, який може бути вкладений за результатом проведення закупівлі. Усі документи та інформація, що надається учасником у складі пропозиції повинна бути актуальною та достовірною на момент подання тендерної пропозиції. 3. Виявлені невідповідності: копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу №СХС 639404 надано в поганій якості зображення (зміст яких повністю або частково неможливо встановити (чітко розпізнати як корисну інформацію)); Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.2 таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації та визначення поняття "копія документа або інформації", що визначено п.1 Розділу I Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу №СХС 639404, в якій буде відображено інформацію всього документа, зокрема його текстуальна частина, повинна бути чітко розпізнана людським оком без застосування сторонніх приладів. 4. Виявлені невідповідності: у додатку №1 до договору №03/01-24 від 01.01.2024 р., який укладений між учасником та філією «Гадяцький Райавтодор» ДП «Полтавський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України», не зазначено переліку транспортних засобів, наявність яких передбачена пунктами 1.2 та 3.1 зазначеного договору; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.2 таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації та поняття "документ", що визначено п.1 Розділу I Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати договір №03/01-24 від 01.01.2024 р. із копією додатку №1 до такого договору, який укладений між учасником та філією «Гадяцький Райавтодор» ДП «Полтавський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України», в якому зазначено перелік транспортних засобів, наявність яких передбачена пунктами 1.2 та 3.1 зазначеного договору. Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції повинні містити усі реквізити або дані, які передбачаються самим документом. 5. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції учасником надано довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг вих.1203 від 04.04.2024р., в якій учасником інформація зазначена про досвід роботи не відповідає діяльності (не у відповідності до наданих документів, якими підтверджується наявність в учасника спеціалістів та працівників; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.1 таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації та вимоги другого абзацу п.4 Розділу V Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати інформацію, виконану у вигляді довідки, із зведеними даними про персонал учасника та залучених спеціалістів учасника та/або об’єднання учасників із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами даної закупівлі. Така інформація повинна достовірно відображати повністю П.І.П., посади, інформація про освіту, досвід роботи, умови працевлаштування (або наявність відповідних зобов’язань перед учасником). Інформація, яка зазначається учасником на виконання вимоги за даним пунктом про наявність працівників, повинна відповідати інформації, зазначеній у документах, згідно до яких прийняті на відповідну посаду працівники (спеціалісти) (або згідно до яких укладені з працівниками (спеціалістами)). Інформація, яка надається у вигляді зведених даних повинна відображати інформацію про усіх працівників та залучених спеціалістів учасника, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами даної закупівлі. 6. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) вих. 1204 від 04.04.2024 року, в якій не зазначено інформації про обсяг і вартість договору (з урахуванням змін та доповнень до договору); місце надання послуг(и); Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації та вимоги щодо надання інформації, визначені формою у додатку 1.1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Необхідно надати інформацію, виконану у вигляді довідки, яка надається Учасником за встановленою формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договорами надання послуг(и), що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі, (для виконання даного критерію достатньо надання інформації за одним аналогічним договором). В такій довідці повинна міститись інформація про виконання аналогічного договору, передбачена формою у Додатку 1.1 до Документації, зокрема - № п/п; № та дата договору; кінцевий строк виконання зобов’язань* з боку Надавача послуг (місяць та рік); найменування замовника, код ЄДРПОУ (або ідентифікаційний код), повна адреса замовника, контактний(і) телефон(и) і П.І.П. відповідальної особи замовника; предмет закупівлі (назва предмета закупівлі, яка визначена умовами договору та/або його додатками; обсяг і вартість договору (з урахуванням змін та доповнень до договору); місце надання послуг(и).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 2585021630 |
---|---|
Поштова адреса | 16652, Україна, Чернігівська область, Ніжинський район, село Безуглівка, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО, будинок 28 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Армен Мнацаканян |
Телефон | +380976035554 |
Ел. пошта | mnacakanjan@ukr.net |
ФОП Мнацаканян А.С., повідомляє, що не планую залучення субпідрядника/співвиконавця для виконання робіт.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 36492271 |
---|---|
Поштова адреса | 37200, Україна, Полтавська область, Лохвиця, вул. Героїв України, буд. 61 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Степура Геннадій Іванович |
Телефон | 380509593971 |
Ел. пошта | lshb2019@gmail.com |
не залучатиметься
Оплата наданої послуги здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання документів Замовником
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Виконавчий комітет Сергіївської сільської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41066102 |
Поштова адреса | 37332, Україна, Полтавська область, с. Сергіївка, вул. Центральна, буд. 9 |
Ім'я |
Яна Батура |
Телефон | +380663960682 |
Ел. пошта | jana130187batura@ukr.net |