На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 123 843.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-28-007675-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 квітня, 01:00 |
Дата останніх змін | 24 квітня, 10:04 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 123 843.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 8 квітня, 13:08 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 42 476.86 UAH з ПДВ |
---|
Експлуатаційне утримання ділянки автомобільної дороги загального користування місцевого значення по вулиці Гадяцька с Качанове Миргородського району Полтавської області1 послуга Адреса поставки: 37331, Україна, Полтавська область, Миргородсьий район ,с.Качанове, вул. Гадяцька Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; Учасником в ході підготовки тендерної пропозиції було допущено помилки в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника вимогам, визначеним у тендерній документації (далі - Документація), які могли б бути усунені протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей, яке могло б опубліковуватись відповідно до вимог п.43 Постанови № 1178. (На виконання вимоги п. 1 Розділу III Додатку 5 Документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано відомість ресурсів (ел.файл "419_вр до зкр Гадяцька_КЕП.pdf"). У зазначеній відомості ресурсів учасником зазначений показник "Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 1" не відповідає показнику технічного завдання. В ТЗ показник - 224,49408 т., в учасника - 224,4832 т. )
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; Учасником в ході підготовки тендерної пропозиції було допущено помилки в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника вимогам, визначеним у тендерній документації (далі - Документація), які могли б бути усунені протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей, яке могло б опубліковуватись відповідно до вимог п.43 Постанови № 1178. (На виконання вимоги п. 1 Розділу III Додатку 5 Документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано відомість ресурсів (ел.файл "419_вр до зкр Гадяцька_КЕП.pdf"). У зазначеній відомості ресурсів учасником зазначений показник "Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 1" не відповідає показнику технічного завдання. В ТЗ показник - 224,49408 т., в учасника - 224,4832 т. )
Код ЄДРПОУ | 42103828 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Кравченко Олександр |
Телефон | 380501505900 |
Ел. пошта | DBK-KVANT@UKR.NET |
В якості свіввиконавців залучаються ТОВ «ТЕХДОР», ТОВ «ЛК МЕХАНІЗАЦІЯ», ТОВ «БЕЛОГВІ»
Час публікації: 2024-04-11 12:36:26
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-12 12:36:26
Опис
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції учасником надано форму «Пропозиція» (згідно до встановленої форми у Додатку 6 Документації), в якій не зазначено інформацію про тел., e-mail за кожною позицією окремо в розділі «відомості про керівництво» у відомостях про учасника. При цьому учасником у комірці "Контактні дані (адреса – юридична та фактична, телефон, е-mail)" не зазначено інформацію про телефон. До того учасником порушено (змінено) форму «Пропозиція», а в комірці "ВАРТІСТЬ пропозиції без ПДВ" зазначено суму пропозиції і літерами і цифрами, що не вимагалось встановленою формою; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп.6 п.1 Розділу 3 Документації та вимоги надання інформації згідно додатку 6 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 6, в якій повинно бути зазначено інформацію про тел., e-mail за кожною позицією окремо в розділі «відомості про керівництво» у відомостях про учасника. Формою передбачено надання інформації, якою учасник беззаперечно володіє та має змогу її надати. Учасник не повинен відступати від встановленої форми. Інформація яка надається у формі повинна містити інформацію, яка вимагається такою формою. 2. Виявлені невідповідності: у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих. 1201 від 04.04.2024р. учасником не коректно зазначено інформацію про кожний окремий матеріальний об’єкт (не у відповідності до документів, які підтверджують наявність прав користування); Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації та визначення поняття "копія документа або інформації", що визначено п.1 Розділу I Документації та вимоги другого абзацу п.4 Розділу V Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати інформацію, виконану у вигляді довідки про наявність в учасника відповідних об’єктів обладнання, матеріально-технічної бази із зазначенням права користування кожного окремого матеріального об’єкту та/або технології(й), що буде використовуватись при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору. У даній довідці учасником зазначається інформація про рухомі та нерухомі об’єкти майнових прав, які плануються до використання в процесі виконання зобов’язань за договором, який може бути вкладений за результатом проведення закупівлі. Усі документи та інформація, що надається учасником у складі пропозиції повинна бути актуальною та достовірною на момент подання тендерної пропозиції. 3. Виявлені невідповідності: копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу №СХС 639404 надано в поганій якості зображення (зміст яких повністю або частково неможливо встановити (чітко розпізнати як корисну інформацію)); Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.2 таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації та визначення поняття "копія документа або інформації", що визначено п.1 Розділу I Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу №СХС 639404, в якій буде відображено інформацію всього документа, зокрема його текстуальна частина, повинна бути чітко розпізнана людським оком без застосування сторонніх приладів. 4. Виявлені невідповідності: у додатку №1 до договору №03/01-24 від 01.01.2024 р., який укладений між учасником та філією «Гадяцький Райавтодор» ДП «Полтавський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України», не зазначено переліку транспортних засобів, наявність яких передбачена пунктами 1.2 та 3.1 зазначеного договору; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.2 таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації та поняття "документ", що визначено п.1 Розділу I Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати договір №03/01-24 від 01.01.2024 р. із копією додатку №1 до такого договору, який укладений між учасником та філією «Гадяцький Райавтодор» ДП «Полтавський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України», в якому зазначено перелік транспортних засобів, наявність яких передбачена пунктами 1.2 та 3.1 зазначеного договору. Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції повинні містити усі реквізити або дані, які передбачаються самим документом. 5. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції учасником надано довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг вих.1203 від 04.04.2024р., в якій учасником інформація зазначена про досвід роботи не відповідає діяльності (не у відповідності до наданих документів, якими підтверджується наявність в учасника спеціалістів та працівників; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.1 таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації та вимоги другого абзацу п.4 Розділу V Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати інформацію, виконану у вигляді довідки, із зведеними даними про персонал учасника та залучених спеціалістів учасника та/або об’єднання учасників із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами даної закупівлі. Така інформація повинна достовірно відображати повністю П.І.П., посади, інформація про освіту, досвід роботи, умови працевлаштування (або наявність відповідних зобов’язань перед учасником). Інформація, яка зазначається учасником на виконання вимоги за даним пунктом про наявність працівників, повинна відповідати інформації, зазначеній у документах, згідно до яких прийняті на відповідну посаду працівники (спеціалісти) (або згідно до яких укладені з працівниками (спеціалістами)). Інформація, яка надається у вигляді зведених даних повинна відображати інформацію про усіх працівників та залучених спеціалістів учасника, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами даної закупівлі. 6. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) вих. 1204 від 04.04.2024 року, в якій не зазначено інформації про обсяг і вартість договору (з урахуванням змін та доповнень до договору); місце надання послуг(и); Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації та вимоги щодо надання інформації, визначені формою у додатку 1.1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Необхідно надати інформацію, виконану у вигляді довідки, яка надається Учасником за встановленою формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договорами надання послуг(и), що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі, (для виконання даного критерію достатньо надання інформації за одним аналогічним договором). В такій довідці повинна міститись інформація про виконання аналогічного договору, передбачена формою у Додатку 1.1 до Документації, зокрема - № п/п; № та дата договору; кінцевий строк виконання зобов’язань* з боку Надавача послуг (місяць та рік); найменування замовника, код ЄДРПОУ (або ідентифікаційний код), повна адреса замовника, контактний(і) телефон(и) і П.І.П. відповідальної особи замовника; предмет закупівлі (назва предмета закупівлі, яка визначена умовами договору та/або його додатками; обсяг і вартість договору (з урахуванням змін та доповнень до договору); місце надання послуг(и).
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;. не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Код ЄДРПОУ | 36492271 |
---|---|
Поштова адреса | 37200, Україна, Полтавська область, Лохвиця, вул. Героїв України, буд. 61 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Степура Геннадій Іванович |
Телефон | 380509593971 |
Ел. пошта | lshb2019@gmail.com |
не залучатиметься
Час публікації: 2024-04-17 15:58:50
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-18 15:58:50
Опис
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1. Виявлені невідповідності: вимогами п.1 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації передбачено, що учасник повинен надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 6. Згідно до вимог приміток Додатку 6 Документації учасник не повинен відступати від встановленої форми. У складі пропозиції учасником надано форму «Пропозиція» №64 від 02.04.2024 р. (файл формату pdf «58 Форма пропоз ДОД 6 Гадяцька»). В ході розгляду встановлено наступні невідповідності: • у Таблиці 2 вказано «ДК 021:2015 (CPV 2008) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь та згідно до вимог ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» та ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», що не відповідає Таблиці 2 Додатку 6 Документації де вказано «ДК 021:2015 (CPV 2008) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь». • у п.8 вказано «банківських днів», що не відповідає вимогам п.8 Додатку 6 Документації де вказано «календарних днів». • у даній учасником формі «Пропозиція» вказаний п.9, однак у формі «Пропозиція» Додатку 6 Документації відсутній п.9. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації та згідно Додатку 6 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати форму «Пропозиція» №64 від 02.04.2024 р. яка повинна бути оформлена Учасником згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 6 Документації. 2. Виявлені невідповідності: вимогами п.1.1 Таблиці 1 Додатку 3 Документації передбачено, що учасник повинен надати інформацію (або довідку) у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію. Учасником повинно бути зазначено інформацію про ПІП такої(их) особи(іб) із описом делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору та його виконанню. У складі пропозиції учасником надано Інформаційний лист №36 від 02.04.2024 р. та Інформаційну довідку №67 від 02.04.2024 р. (файл формату pdf «17 Довідки ч.1 (2)»), однак у даному листі та довідці відсутня інформація щодо повноважень які стосуються виконання договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Таблиці 1 Додатку 3 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Інформаційний лист №36 від 02.04.2024 р. або Інформаційну довідку №67 від 02.04.2024 р. із зазначенням інформації щодо повноважень які стосуються виконання договору. 3. Виявлені невідповідності: вимогами п.1.1 Таблиці 1 Додатку 1 Документації передбачено, що учасник повинен надати інформацію, виконану у вигляді довідки про наявність в учасника відповідних об’єктів обладнання, матеріально-технічної бази із зазначенням права користування кожного окремого матеріального об’єкту та/або технології(й), що буде використовуватись при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору. У даній довідці учасником зазначається інформація про рухомі та нерухомі об’єкти майнових прав, які плануються до використання в процесі виконання зобов’язань за договором, який може бути вкладений за результатом проведення закупівлі та згідно з вимогами п.1.2 Таблиці 1 Додатку 1 Документації, копії документів, яким встановлено наявність діючих прав власності (або оренди або іншого користування) щонайменше чотирьох об’єктів рухомого майна матеріально-технічної бази або технології(й), що необхідні для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом вкладеного договору. У складі пропозиції учасником надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технології ДП «Лохвицький шлях» №58 від 02.04.2024 р. (файл формату pdf «1 Довідка мат. тех база»), в ході розгляду встановлено наступні невідповідності: • найменування обладнання та матеріально-технічної бази у п.17 та 19 повторюються. • у п.20 колонок «Найменування обладнання та матеріально технічної бази» та «Рік випуску або рік введення в експлуатацію» вказано 2020 р.в., однак згідно з Договором про надання послуг перевезення вантажним автомобільним транспортом №01 від 02 січня 2024 року (файл формату pdf «6 Дог перевезення») WIELTON NW3 спеціалізований напівпричіп – спеціалізований н/пр. – самоскид – 2021 р.в. • у п.22 колонок «Найменування обладнання та матеріально технічної бази» та «Рік випуску або рік введення в експлуатацію» вказано 2020 р.в., однак згідно з Договором про надання послуг перевезення вантажним автомобільним транспортом №01 від 02 січня 2024 року WIELTON NW спеціалізований напівпричіп н/пр. самоскид – 2015 р.в. • у п.36 колонки «Найменування обладнання та матеріально технічної бази» вказано «Бульдозер Caterpillar D6T STD», однак згідно з Договором про надання послуг №01/04/2024 від 01 квітня 2024 р. (файл формату pdf «22 Договір ТОВ ТРАНС СЕРВІС»), вказаного у колонці «Правова підстава володіння/ користування», Виконавець надає Замовнику послуги гусеничного бульдозеру CATERPILLAR D6T STD. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Таблиці 1 Додатку 1 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технології ДП «Лохвицький шлях» №58 від 02.04.2024 р. з урахуванням виявлених невідповідностей, а саме: вказати у п.17 та п.19 найменування обладнання у відповідності до Договору про надання послуг перевезення вантажним автомобільним транспортом №01 від 02 січня 2024 року, у разі якщо учасником у п.17 або п.19 найменування вказано з помилкою, оскільки у Договорі №01 від 02 січня 2024 року наявне найменування VOLVO FM 11.450 спеціалізований вантажний сідловий тягач – 2016 р.в.; у п.20 колонок «Найменування обладнання та матеріально технічної бази» та «Рік випуску або рік введення в експлуатацію» вказати найменування обладнання та рік випуску або рік введення в експлуатацію відповідно до Договору про надання послуг перевезення вантажним автомобільним транспортом №01 від 02 січня 2024 року; у п.22 колонок «Найменування обладнання та матеріально технічної бази» та «Рік випуску або рік введення в експлуатацію» вказати найменування обладнання та рік випуску або рік введення в експлуатацію відповідно до Договору про надання послуг перевезення вантажним автомобільним транспортом №01 від 02 січня 2024 року; у п.36 колонки «Найменування обладнання та матеріально технічної бази» п.36 вказати найменування обладнання відповідно до Договору про надання послуг №01/04/2024 від 01 квітня 2024 р. 4. Виявлені невідповідності: вимогами п.2.1 Таблиці 1 Додатку 1 Документації передбачено, що учасник повинен надати інформацію, виконану у вигляді довідки, із зведеними даними про персонал учасника та залучених спеціалістів учасника та/або об’єднання учасників із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами даної закупівлі. Така інформація повинна достовірно відображати повністю П.І.П., посади, інформація про освіту, досвід роботи, умови працевлаштування (або наявність відповідних зобов’язань перед учасником). Інформація, яка зазначається учасником на виконання вимоги за даним пунктом про наявність працівників, повинна відповідати інформації, зазначеній у документах, згідно до яких прийняті на відповідну посаду працівники (спеціалісти) (або згідно до яких укладені з працівниками (спеціалістами)). Інформація, яка надається у вигляді зведених даних повинна відображати інформацію про усіх працівників та залучених спеціалістів учасника, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами даної закупівлі. У складі пропозиції учасником надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №68 від 02.04.2024 р. (файл формату pdf «9 Довідка працівники»). У колонці «Посада/інформація про освіту» п. 13 даної довідки вказано «Машиніст навантажувальної машини», однак згідно з Наказом (розпорядження) №23-к від 07 квітня 2021 р. про прийняття на роботу назва професії (посади) «водій навантажувача». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.1 Таблиці 1 Додатку 1 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №68 від 02.04.2024 р. із зазначенням у колонці «Посада/інформація про освіту» п. 13 посади відповідно до Наказу (розпорядження) №23-к від 07 квітня 2021 р. про прийняття на роботу. 5.Виявлені невідповідності: вимогами п.3.1 Таблиці 1 Додатку 1 Документації передбачено, що учасник повинен надати інформацію, виконану у вигляді довідки, яка надається Учасником за встановленою формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договорами надання послуг(и), що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі, (для виконання даного критерію достатньо надання інформації за одним аналогічним договором). У складі пропозиції учасником надано форму «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» №40 від 02.04.2024 р. (файл формату pdf «11 Довідка досвід»). В ході розгляду виявлено наступні невідповідності: • у п.1 колонки «Кінцевий строк виконання зобов’язань* з боку Надавача послуг (місяць та рік)» зазначено «діє до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов’язань, а в частині взаєморозрахунків Сторін – до їх повного виконання.». • у п.1 колонки «Найменування замовника, код ЄДРПОУ (або ідентифікаційний код), повна адреса замовника, контактний(і) телефон(и) і П.І.П. відповідальної особи замовника» вказано «Директор – Ігор Костроміцький», однак згідно з Договором надання послуг №12 від 10 травня 2022 р. (файл формату pdf «12 Досвід 1 Аналог.дог №12 від 10.05.2022 р.») директор ТОВ «РДС-ПОЛТАВА» - Сергій Костроміцький. • у п.1 колонки «Предмет закупівлі (назва предмета закупівлі, яка визначена умовами договору та/або його додатками; обсяг і вартість договору (з урахуванням змін та доповнень до договору); місце надання послуг(и)» не вказано обсяг. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.1 Таблиці 1 Додатку 1 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати форму «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» №40 від 02.04.2024 р. із зазначенням у п.1 колонки «Кінцевий строк виконання зобов’язань* з боку Надавача послуг (місяць та рік)» місяць та рік кінцевого строку виконання зобов’язань, у п.1 колонки «Найменування замовника, код ЄДРПОУ (або ідентифікаційний код), повна адреса замовника, контактний(і) телефон(и) і П.І.П. відповідальної особи замовника» П.І.П. відповідальної особи відповідно до Договору надання послуг №12 від 10 травня 2022 р. та у п.1 колонки «Предмет закупівлі (назва предмета закупівлі, яка визначена умовами договору та/або його додатками; обсяг і вартість договору (з урахуванням змін та доповнень до договору); місце надання послуг(и)» обсягу. 6. Виявлені невідповідності: вимогами п.1 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації передбачено, що учасник повинен надати інформацію із погодженням з проектом договору, яка повинна бути оформлене Учасниками згідно з цією документацією та Додатком 4. У складі пропозиції учасником надано Проект договору (файл формату pdf «56 Договір ДОД 4 Гадяцька»), однак без додатків зазначених у Додатку 4 Документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Проект договору який повинен бути оформлений Учасником згідно з цією документацією та Додатком 4. 7. Виявлені невідповідності: У складі тендерної пропозиції учасником надано Договір про надання послуг спецтехнікою №14 СТ від 01.04.2024 р. (файл формату pdf «2 Договір спецтехніки МІБ»), Договір про надання послуг перевезення вантажним автомобільним транспортом №01 від 02.01.2024 р. (файл формату pdf «6 Дог перевезення»), Договір про надання послуг спецтехніки №01/04 від 01.04.2024 р. (файл формату pdf «15 Договір ТОВ ДРСУ ПОЛТАВА»), Договір про надання послуг №01/04/2024 від 01.04.2024 р. (файл формату pdf «22 Договір ТОВ ТРАНС СЕРВІС»), Договір про надання послуг спецтехнікою №01/04/2024-4 від 01.04.2024 р. (файл формату pdf «24 Договір ТОВ ІНТЕР.БУД»), Договір надання послуг спецтехніки №2404 від 01.04.2024 р. (файл формату pdf «26 Договір ПОЛТАВАБУДСЕРВІС ПЛЮС») надані на виконання вимог п.1.2 Таблиці 1 Додатку 1 Документації. Згідно до приміток Додатку 1 Документації до понять "субпідрядник" або "співвиконавець" за умовами даної закупівлі відноситься суб’єкт господарювання, який виконує певну роботу або надає послугу учаснику із залученням власних трудових та матеріально-технічних ресурсів та/або технологій, з метою досягнення загальної мети разом із учасником у виконанні певного обсягу зобов’язань, результатом якої є частина (або етап) послуги, що є предметом даної закупівлі. Згідно до вимог п.7 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Документації у разі залучення субпідрядної(их) організації(й) співвиконавця(ів) щодо виконання умов договору, в будь-якому обсязі вартості договору про закупівлю, який буде вкладений за результатами проведеної процедури закупівлі, учасник надає у складі тендерної пропозиції, на умовах визначених у Додатку 3 тендерної документації, документи щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/ співвиконавця разом із договором(ами) договору(ів) про наміри, що укладений між учасником та субпідрядником(ами) та/або співвиконавця(ми), якщо учасник має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Договори надані на виконання вимог п.1.2 Таблиці 1 Додатку 1 Документації свідчать про те, що Виконавці / Перевізник з якими укладено договори надають послугу учаснику із залученням власних трудових та матеріально-технічних ресурсів та/або технологій, з метою досягнення загальної мети разом із учасником у виконанні певного обсягу зобов’язань, результатом якої є частина (або етап) послуги, що є предметом даної закупівлі, отже відповідно до положень приміток Додатку 1 Документації, є субпідрядниками / співвиконавцями. У складі тендерної пропозиції відсутні документи щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/ співвиконавця разом із договором(ами) договору(ів) про наміри, що укладений між учасником та субпідрядником(ами) та/або співвиконавця(ми), якщо учасник має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.7 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати у складі тендерної пропозиції, на умовах визначених у Додатку 3 тендерної документації, документи щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/ співвиконавця разом із договором(ами) договору(ів) про наміри, що укладений між учасником та субпідрядником(ами) та/або співвиконавця(ми), якщо учасник має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. (п.7 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації) Згідно до встановлених Замовником кваліфікаційних критеріїв, учасник для підтвердження своєї відповідності може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. В такому випадку учасником на виконання умов щодо підтвердженням відповідності кваліфікаційних критеріїв «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надається консолідована інформація про учасника та усіма суб’єктами господарювання, спроможності інших яких планується залучити, та долучаються додатково усі необхідні документи, які вимагаються за такими критеріями у Таблиці 1 Додатку 1. (п.1 Розділу ІІ Додатку 1 Документації) 8. Виявлені невідповідності: вимогами п.1 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації передбачено, що учасник процедури закупівлі накладає кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію у разі якщо у складі тендерної пропозиції учасника надано хоча б один документ або інформацію, що виконано у вигляді окремого електронного файлу; учасник процедури закупівлі накладає кваліфікований електронний підпис (КЕП) на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо у разі якщо документи або інформація в тендерній пропозиції виготовлено учасником та надано у формі електронних документів; учасник процедури закупівлі накладає КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо у разі якщо тендерна пропозиція учасника містить як скановані, так і електронні документи та/або інформацію. Учасником процедури закупівлі накладено удосколений електронний підпис (УЕП) на пропозицію. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник процедури закупівлі повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію.
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 2585021630 |
---|---|
Поштова адреса | 16652, Україна, Чернігівська область, Ніжинський район, село Безуглівка, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО, будинок 28 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Армен Мнацаканян |
Телефон | +380976035554 |
Ел. пошта | mnacakanjan@ukr.net |
ФОП Мнацаканян А.С., повідомляє, що не планую залучення субпідрядника/співвиконавця для виконання робіт.
Оплата наданої послуги здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання документів Замовником
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Виконавчий комітет Сергіївської сільської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41066102 |
Поштова адреса | 37332, Україна, Полтавська область, с. Сергіївка, вул. Центральна, буд. 9 |
Ім'я |
Яна Батура |
Телефон | +380663960682 |
Ел. пошта | jana130187batura@ukr.net |