На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 310 547.20 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладенням кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) уповноваженої особи гаранту (далі-банк-гарант) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі»з урахуванням особливостей. Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації.Вид закупівлі: процедура закупівлі - відкриті торги відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-01-007943-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 18 квітня, 00:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 310 547.20 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 12 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 10 000.00 UAH |
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники за адресою: Харківське шосе, 16/1 (ДНЗ №474) ПВ-4158 у Дніпровському районі м. Києва згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»1 робота Адреса поставки: 00000, Україна, м. Київ, Харківське шосе, 16/1 (ДНЗ №474) ПВ-4158 у Дніпровському районі м. Києва Строк: до 30.08.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
В результаті розгляду було встановлено, що наявні підстави для відхилення відповідно до частини 1 пункту 44 особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, так як Учасник ТОВ «ВОРСКЛА ЕНЕРДЖІЗ» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: - Після виправлення невідповідностей Учасник надав довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 на суму 3 187 980,00 грн та копії паперової форми електронних податкових накладних з квитанцією про їх реєстрацію в ЄРПН на суму 3 187 980,00 грн, що не підтверджують загальну вартість фактично виконаних будівельних робіт та витрати по наданому аналогічному договору від 25.10.2021 року №П/Е-211021/НЮ вказану у відгуку/, а саме: 3 196 211,00 грн. (невідповідність п.п.3.3 та п.п.3.4. п.3 Розділу І Додатку 2 тендерної документації). - Після виправлення невідповідностей Учасник надав лист-відгук від АТ «Укрзалізниця» до аналогічного договору від 25.10.2021 року №П/Е-211021/НЮ, який не містить інформації щодо наявності або відсутності претензійних або судових вимог до підрядника (субпідрядника) стосовно неналежного виконання ним зобов’язань по цього договору. (невідповідність п.п.3.4 п.3 Розділу І Додатку 2 тендерної документації).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
В результаті розгляду було встановлено, що наявні підстави для відхилення відповідно до частини 1 пункту 44 особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, так як Учасник ТОВ «ВОРСКЛА ЕНЕРДЖІЗ» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: - Після виправлення невідповідностей Учасник надав довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 на суму 3 187 980,00 грн та копії паперової форми електронних податкових накладних з квитанцією про їх реєстрацію в ЄРПН на суму 3 187 980,00 грн, що не підтверджують загальну вартість фактично виконаних будівельних робіт та витрати по наданому аналогічному договору від 25.10.2021 року №П/Е-211021/НЮ вказану у відгуку/, а саме: 3 196 211,00 грн. (невідповідність п.п.3.3 та п.п.3.4. п.3 Розділу І Додатку 2 тендерної документації). - Після виправлення невідповідностей Учасник надав лист-відгук від АТ «Укрзалізниця» до аналогічного договору від 25.10.2021 року №П/Е-211021/НЮ, який не містить інформації щодо наявності або відсутності претензійних або судових вимог до підрядника (субпідрядника) стосовно неналежного виконання ним зобов’язань по цього договору. (невідповідність п.п.3.4 п.3 Розділу І Додатку 2 тендерної документації).
Код ЄДРПОУ | 40015384 |
---|---|
Поштова адреса | 03040, Україна, Київська область, Київ, 03040, м.Київ, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЬКІВСЬКА, будинок 15/14, офіс 68 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Безпалий Олександр |
Телефон | 380685950707 |
Ел. пошта | OFFICE@EMP707.COM |
Розрахунки по Договору здійснюються по факту виконання робіт на підставі належно оформлених документів, передбачених пунктом 14.2 Договору, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів від дати їх підписання. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації.Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної. Вид закупівлі: процедура закупівлі - відкриті торги відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03360905 |
Поштова адреса | 03067, Україна, Київська область, Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону |
Ім'я |
Серьогіна Крістіна Володимирівна |
Телефон | 380442933612 |
Ел. пошта | kievgorsvet_z@ukr.net |