На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
42 243 548.40 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється на очікувану вартість. Джерела фінансування - кошти Державного та місцевого бюджетів
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-01-008319-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 21 квітня, 00:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 42 243 548.40 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 211 217.74 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 211 217.74 UAH |
Капітальний ремонт приміщень поліклінічного відділення № 1 КНП «Лозівське ТМО», за адресою: 64604, Харківська область, м. Лозова, мікрорайон 4, буд. 25 (для організації дитячої поліклініки). Коригування»1 робота Адреса поставки: 64604, Україна, Харківська область, Лозова, мікрорайон 4, буд. 25 Строк: до 26.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. В тендерній пропозиції Учасника – ТОВ “КС ДЕВЕЛОПМЕНТ”, наявні наступні невідповідності, а саме: - у Довідці за формою Додатку 5 до тендерної документації, про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі зазначені, як власна техніка: - Бетонозмішувачі примусової дії пересувні, місткість 250 л, а у Відомості ресурсів до Договірної ціни № 1 зазначені механізми відображені у розділі ІІІ. Орендовані будівельні машини і механізми”. У розділі 2. Довідки, як орендована техніка, зазначені: - Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т та молотки відбійні електричні легкі, які у Відомості ресурсів до Договірної ціни № 1 зазначені, як власні будівельні машини та механізми. - у Довідці за формою Додатку 6 до тендерної документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відсутня інформація, передбачена пп. 5.2.1. п. 5.2. частини 5 розділу ІІІ. Тендерної документації, а саме: - відсутні дані про директора Товариства; -відсутня інформація про розряд працівників Товариства; - відсутній наказ про прийняття на роботу Більш Олександра Анатолійовича, дані про якого зазначені у Довідці; Крім того, накази про прийняття на роботу оформлені з порушенням вимог наказу Державного комітету статистики України від 05.12.2008 № 489 “Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці”. - до Довідки за формою Додатку 7 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, учасник повинен надати скани підтвердних документів: аналогічних договорів з додатковими угодами та актами виконаних робіт на всю суму договору. До договору, зазначеному у п.2 Довідки “Будівництво житлового комплексу за адресою: м. Харків, вул. Франківська, 10 (3-й пусковий комплекс:Будинок № 3)” надано акти виконаних робіт не в повному обсязі (відсутні окремі аркуші). Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Однак, при подальшій перевірці тендерної пропозиції ТОВ “КС ДЕВЕЛОПМЕНТ” уповноваженою особою управління встановлені порушення, що не підпадають під дію частини 9 статті 26 Закону. Зокрема, вимогами тендерної документації замовника передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати документальне підтвердження тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації. Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції: -договірною ціною; -зведеним кошторисним розрахунком; -пояснювальною запискою; -локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); -підсумковою відомістю ресурсів; -проектом календарного графіку виконання робіт. Тендерна пропозиція ТОВ “КС ДЕВЕЛОПМЕНТ” не містить: - зведеного кошторисного розрахунку; - локального которису на будівельні роботи № 02-001-001 “Загальнобудівельні роботи”; - підсумкової відомості ресурсів у повному обсязі. Відповідно до умов частини 6 р. ІІІ Тендерної документації, тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг, НЕ всі матеріально-технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку 3), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника – ТОВ “КС ДЕВЕЛОПМЕНТ” підлягає відхиленню як така, що не відповідає технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. В тендерній пропозиції Учасника – ТОВ “КС ДЕВЕЛОПМЕНТ”, наявні наступні невідповідності, а саме: - у Довідці за формою Додатку 5 до тендерної документації, про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі зазначені, як власна техніка: - Бетонозмішувачі примусової дії пересувні, місткість 250 л, а у Відомості ресурсів до Договірної ціни № 1 зазначені механізми відображені у розділі ІІІ. Орендовані будівельні машини і механізми”. У розділі 2. Довідки, як орендована техніка, зазначені: - Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т та молотки відбійні електричні легкі, які у Відомості ресурсів до Договірної ціни № 1 зазначені, як власні будівельні машини та механізми. - у Довідці за формою Додатку 6 до тендерної документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відсутня інформація, передбачена пп. 5.2.1. п. 5.2. частини 5 розділу ІІІ. Тендерної документації, а саме: - відсутні дані про директора Товариства; -відсутня інформація про розряд працівників Товариства; - відсутній наказ про прийняття на роботу Більш Олександра Анатолійовича, дані про якого зазначені у Довідці; Крім того, накази про прийняття на роботу оформлені з порушенням вимог наказу Державного комітету статистики України від 05.12.2008 № 489 “Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці”. - до Довідки за формою Додатку 7 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, учасник повинен надати скани підтвердних документів: аналогічних договорів з додатковими угодами та актами виконаних робіт на всю суму договору. До договору, зазначеному у п.2 Довідки “Будівництво житлового комплексу за адресою: м. Харків, вул. Франківська, 10 (3-й пусковий комплекс:Будинок № 3)” надано акти виконаних робіт не в повному обсязі (відсутні окремі аркуші). Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Однак, при подальшій перевірці тендерної пропозиції ТОВ “КС ДЕВЕЛОПМЕНТ” уповноваженою особою управління встановлені порушення, що не підпадають під дію частини 9 статті 26 Закону. Зокрема, вимогами тендерної документації замовника передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати документальне підтвердження тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації. Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції: -договірною ціною; -зведеним кошторисним розрахунком; -пояснювальною запискою; -локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); -підсумковою відомістю ресурсів; -проектом календарного графіку виконання робіт. Тендерна пропозиція ТОВ “КС ДЕВЕЛОПМЕНТ” не містить: - зведеного кошторисного розрахунку; - локального которису на будівельні роботи № 02-001-001 “Загальнобудівельні роботи”; - підсумкової відомості ресурсів у повному обсязі. Відповідно до умов частини 6 р. ІІІ Тендерної документації, тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг, НЕ всі матеріально-технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку 3), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника – ТОВ “КС ДЕВЕЛОПМЕНТ” підлягає відхиленню як така, що не відповідає технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 41010776 |
---|---|
Поштова адреса | 61003, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ КОРОЛЕНКА, будинок 25, офіс 18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Полотненко Олександр |
Телефон | +380577526543 |
Ел. пошта | pol-ks@ukr.net |
Товариство не планує залучати субпідрядні організації для виконання робіт
Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт.
Тип оплати: Аванс
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Оплата за підряд відбувається шляхом попередньої оплати (авансу) і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 65.00%
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 5.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22682313 |
Поштова адреса | 64602, Україна, Харківська область, Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1 |
Ім'я |
Оридорога Тетяна |
Телефон | 380574527840 |
Ел. пошта | uzhkgb_tender@ukr.net |