На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 969 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-04-02-009888-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 30 травня, 14:40 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 969 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 10 квітня, 13:40 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 79 380.00 UAH з ПДВ |
---|
щебенево-піщана суміш (14212320-9 - Гранітний щебінь)7000 тонна Адреса поставки: 38164, Україна, Полтавська область, смт. Опішня, вул. Перемоги Строк: до 31.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 14212320-9, Гранітний щебінь |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;. не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Код ЄДРПОУ | 30296209 |
---|---|
Поштова адреса | 38700, Україна, Полтавська область, с. Супрунівка, село Супрунівка, ВУЛИЦЯ ЮВІЛЕЙНА, будинок 23, місто Полтавський район, Полтавська область, Україна, 38700 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Клименко Євгеній Вікторович |
Телефон | +380507219951 |
Ел. пошта | ktk30296209@ukr.net |
відсутні
Час публікації: 2024-04-12 17:22:51
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-13 17:22:51
Опис
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції не надано довідки, у довільній формі, про наявність бази (власна або орендована, або за іншим правом користування) для зберігання товару, що є предметом закупівлі, до його передачі Замовнику. У довідці обов’язково зазначається інформація про повну адресу розташування такої бази (або складу), короткий опис приміщення із зазначенням його площі, наявності даху, т.ін.; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.3 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати довідку, у довільній формі, про наявність бази (власна або орендована, або за іншим правом користування) для зберігання товару, що є предметом закупівлі, до його передачі Замовнику. У довідці обов’язково зазначається інформація про повну адресу розташування такої бази (або складу), короткий опис приміщення із зазначенням його площі, наявності даху, т.ін. (примітка: Замовником не допускається зберігання матеріалів та обладнання на території підпорядкованій Замовнику, за для забезпечення цілісності та збереження товару). 2. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції учасником не надано інформацію від учасника про адресу розташування об’єкту нерухомого майна, яке планується до використання учасником, із зазначенням адреси його розташування та віддаленості (у цифрових значеннях – кілометри або метри) від об’єкту нерухомого майна, на якому будуть виконуватись роботи за визначеним даною закупівлею об’єктом; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.5 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати інформацію від учасника про адресу розташування об’єкту нерухомого майна, яке планується до використання учасником, із зазначенням адреси його розташування та віддаленості (у цифрових значеннях – кілометри або метри) від об’єкту нерухомого майна, на якому будуть виконуватись роботи за визначеним даною закупівлею об’єктом. Віддаленість розташування такого приміщення не повинна перевищувати відстань по автомобільним дорогам, що визначена умовами технічного завдання, що повинна застосовуватись учасником для розрахунку витрат пов'язаних із доставкою матеріалів на відповідну відстань до об'єкту на якому буде здійснюватись виконання робіт. Така інформація може надаватись учасником у вигляді довідки за підписом уповноваженої особи учасника. 3. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників, в якій учасником не зазначено інформації про рівень освіти (згідно до Національної рамки кваліфікації). До того інформація про досвід роботи в учасника не відповідає дійсності (згідно до розпорядчих документів учасника, які підтверджують наявність трудових відносин між учасником та його працівниками); Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати інформацію, виконана у вигляді довідки, із зведеними даними про персонал учасника та залучених спеціалістів учасника та/або об’єднання учасників із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами даної закупівлі. Така інформація повинна достовірно відображати повністю П.І.П., посади, рівень освіти (згідно до Національної рамки кваліфікації), досвід роботи в учасника, стать (чоловіча або жіноча), вік та умови працевлаштування (або наявність відповідних зобов’язань перед учасником). Інформація, яка зазначається учасником на виконання вимоги за даним пунктом про наявність працівників, повинна відповідати інформації, зазначеній у документах, згідно до яких прийняті на відповідну посаду працівники (спеціалісти) (або згідно до яких укладені з працівниками (спеціалістами)). Інформація, яка надається у вигляді зведених даних повинна відображати інформацію про усіх працівників та залучених спеціалістів учасника, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами даної закупівлі. 4. Виявлені невідповідності: у складі тендрної пропозиції не надано документів, якими встановлено наявність трудових працівниками учасника, які безпосередньо планується залучатись учасником до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами проведення закупівлі, зокрема на Бородай В.О., Шупик М.М.; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.2 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен документально підтвердити наявність чинних зобов’язань між учасником та всіма працівниками (або спеціалістами), які будуть залучатись до виконання зобов'язань за договором. У зв’язку з чим, учаснику необхідно надати документи, якими встановлено наявність трудових або цивільно-правових відносин із усіма працівниками учасника або спеціалістом(ами), які безпосередньо планується залучатись учасником до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами проведення закупівлі. На виконання даної вимоги може надаватись один із видів документів – наказ про прийом на роботу, трудовий договір, договір цивільно-правового характеру або договір надання послуг (що стосується безпосереднього виконання зобов'язань учасником, пов'язаних із виконанням умов даної закупівлі (у таких правочинах зазначається назва об'єкту за предметом даної закупівлі)), що вважатиметься документальним підтвердження зазначеної учасником інформації у відповідності до вимог п.2.1 таблиці 1 розділу I Додатку 1. 5. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції надано копії трудових книжок на Клименко Є.В., Утєшеве Н.В., Бородай В.О., Шупик М.М. не в повному обсязі документів (не усі сторінки документа); Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.3.1.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації та визначення поняття "Документ", згідно до пункту 1 Розділу I Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати копію трудової книжки із відповідним записом про прийом на роботу учасником та копія створена із оригіналу наказу про прийом на роботу (або сумісництво посад(и). копія документа надається вцілому (з повним його вмістом). 6. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції не надано копій повідомлень про прийом працівників (Бродай В.О., Шупик М.М.) на роботу, направлене до органів податкової служби України разом із отриманим документом (квитанцією) від територіального органу ДПС, що може свідчити про отримання відповідного повідомлення; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.3.1.2 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати копія повідомлення про прийом працівника на роботу (крім повідомлення про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації), направлене до органів податкової служби України разом із отриманим документом (квитанцією) від територіального органу ДПС, що може свідчити про отримання відповідного(их) повідомлення(нь) на працівників (Бродай В.О., Шупик М.М.). У повідомленні про прийом на роботу повинно обов’язково відображатись достовірна інформація про назву страхувальника (учасника), ПІП застрахованої особи (працівника) та номер наказу (або розпорядження) про прийняття на роботу. 7. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції надано копію протоколу №20 зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «КТК», згідно до якого директору ТОВ «КТК» надано повноваження на вчинення усіх необхідних дій з укладання та підписання від імені ТОВ «КТК» договорів, у тому числі договорів за результатом проведення закупівель у системі «Prozorro», у яких ТОВ «КТК» виступає постачальником, без обмеження суми укладення таких правочинів. Натомість у складі тендерної пропозиції учасником не надано документу учасника з інформацією про делегування прав уповноваженої особи щодо представлення інтересів та/або підписання тендерної(их) пропозиції(й) та/або договору(ів) про закупівлю під час проведення процедури публічних та/або державних закупівель із обов’язковим визначенням обмежень відносно суми зобов’язань, які можуть бути взяті такою особою; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.2 Таблиці 1 Розділу I Додатку 3 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати копію, завірена у відповідності до вимог Документації, або оригінал документу учасника (або виписка (витяг) з протоколу зборів засновників (учасників товариства (підприємства))) або копія статуту або інший розпорядчий документ учасника з інформацією про делегування прав уповноваженої особи щодо представлення інтересів та/або підписання тендерної(их) пропозиції(й) та/або договору(ів) про закупівлю під час проведення процедури публічних та/або державних закупівель із обов’язковим визначенням обмежень відносно суми зобов’язань, які можуть бути взяті такою особою; 8. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції учасником надано копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що сформовано за результатом останніх реєстраційних дій та/або внесення актуальних даних до такого реєстру та створений (сформований) до оголошення даної процедури закупівлі не завірений державним реєстратором юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або нотаріально; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.4.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 3 Документації та вимоги другого абзаца пункту "а" розділу "Примітки" Розділу II Додатку 3 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що сформовано за результатом останніх реєстраційних дій та/або внесення актуальних даних до такого реєстру та створений (сформований) після оголошення даної процедури закупівлі, який повинен бути завірений державним реєстратором юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або нотаріально. 9. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції учасником надано лист-згоду, замість заяви на згоду обробки персональних даних працівників учасника, при цьому учансиком не зазначено П.І.П., посад та назв документів, що посвідчують посадових осіб учасника; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.5.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 3 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати заяву, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин, із додатковим зазначенням П.І.П., посад та назв документів, що посвідчують посадових учасника. 10. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції учасником надано паспорт якості (ел.файл "Сертифікати 0-70.pdf"), який не має реквізитів документа, що передбачені самим документом; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 Розділу II Додатку 5 Документації та визначення поняття "Документ", згідно до пункту 1 Розділу I Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати копію документу, в якому зазначаються повна назва та контактні дані органу(ів) оцінки, яким(и) проведено відповідні випробування (оцінка відповідності або якості), назва товару, опис результату предмету (або об’єкту) оцінки відповідності, рік проведення дослідження. На виконання даної вимоги може надаватись паспорт на товар, який є предметом даної закупівлі, виданий виробником щебню не раніше 2022 року.
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;. не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Код ЄДРПОУ | 42726453 |
---|---|
Поштова адреса | 39800, Україна, Полтавська область, місто Горішні Плавні, вулиця Горького, будинок 151 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Носенко Дмитро Юрійович |
Телефон | +380978902101 |
Ел. пошта | tov-rgk@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44475858 |
---|---|
Поштова адреса | 37360, Україна, Полтавська область, Миргородський р-н, село Бобрик, вул.Молодіжна, будинок 14, кімната 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віктор Кондратенко |
Телефон | +380994972727 |
Ел. пошта | bkgrandstroy@gmail.com |
Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання товарів
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ" ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43413392 |
Поштова адреса | 38164, Україна, Полтавська область, Полтавський р-н, с-ще Опішня, вул. Перемоги, буд. 3 |
Ім'я |
Марина Різник |
Телефон | +380992513192 |
Ел. пошта | opishnya_kp@ukr.net |